Lista toukomammoista!

Mahtuisiko vielä listaan mukaan?
Elikäs plussatesti tehty viime perjantaina ja la olisi 24.5 laskurin mukaan. Ikää on 29 (joulukuussa 30) ja mies 45v. Esikko 05/09, nyt siis toista odotellaan. Synnytyspaikka tulisi olemaan TAYS Pirkanmaalla kun asustellaan.
Siinäpä ne tärkeimmät tiedot :)
Olen muutoinkin uusi täällä sivuilla, joten mukavaa olisi löytää juttuseuraa ja odotukseen ajatusten vaihtokavereita :)
 
27.5 / susski / 24 / ensimmäinen / Satakunta / Satks

Noin puoltoista vuotta yritystä takana ja nyt vihdoin ensimmäisestä clomifen kierrosta tärppäs. 

Ihanaa syksyä ja onnea kaikille plussanneille! <3
 
22.5. / hat / 20 / ensimmäinen / oulu / OYS

Jännittää iha hulluna! Varsinki ku nyt parina päivänä tullu semmosta tosi vähästä punertavvaa vuotoa :s
 
Toivon mukaan nyt olisi kaikki listassa. Joku listan päivtys on ilmeisesti mennyt pieleen, koska huomasin muutaman nimen jotka puuttui kokonaa. Huudelkaa jos joku puuttuu listasta!
 
Minut voi myös ottaa pois listalta. Kesken meni. ;(
Kaikkea hyvää teille muille, ja onnea odotuksiinne! =)
 
Lotelle ja vadelmavaahtikselle jaksuja <3 Täällä jännitetään onko masussa elämää ja pysyykö kyydissä..
 
Heippa mammat!
Täälä olisi 34 vuotias reilu kaksi vuotiaan tyttären mamma, ja nyt odotellaan kakkosta tulevaksi :) La on 5.5.2013
Mustasaaressa asustellaan.
Kirjoittelen paremmalla ajalla lisää, mutta nyt oli pakko kirjoitella tänne kun eksyin sivuille.
 
Täällä yksi plussaaja ilmoittautuu kanssa mukaan. Tänään tein testin kun mekat myöhässä 5 päivää. Itse olen 21-vuotias pienen prinsessan äiti ja kakkosta nyt siis odottelen. Jyväskylässä asutaan ja täällä siis myös synnytetään. LA laskurin mukaan 29.5
 
edelliseen vielä :) alustava laskettu aika siis menkkojen mukaan, neuvolassa ultrattu jo ja pieni sydämen syke näkyi kiivaana, toivotaan vain parasta että kaikki menee hyvin. Onnea muillekkin plussanneille! :) 
 
Niin sairaala näytti jäävän viestistäni pois. Eli Vaasan keskussairaalaan mennään sitten synnyttämään.
 
Heippa! Minutkin voisi lisätä listaan. Nyt vasta löysin tämän ryhmän. Olen 31-vuotias ja asun Helsingissä. Laskettu aika on 1.5. ja toivon että pääsen Naistenklinikalle synnyttämään, koska edellinen synnytys siellä (v. 2011) meni todella hyvin ja siitä jäi onnellinen olo. Nyt on siis toinen lapsi tulossa. Ufo
 
o/

tämänhetkinen arvio on että kaveri olisi 23.8. valmistettu eli alkuperäistä laskettua aikaa, 10.5. korjattiin 16.5... kierron mukaan laskettu olisi pitänyt olla 6.5. tai niillämain.

Eli, 31v, Helsinki, Kätilöopisto, 16.5. :) ja ensimmäinenhän tämä :)
 
pahoittelut ja jaksamisia keskenmenon kokeneille! <3

meilläkin oli täällä kauhun hetkiä viime tiistaina kun yöllä alkoi kunnon vuoto.. auttamattakin ajattelin että kesken meni.. torstaina pääsin kuitenkin ultraan ja selvisi että siellä vielä yksi sydän sykkii <3 meille olis ilmeisesti ollut tulossa kaksoset mutta toinen ei jaksanutkaan :(

kovasti toivon että tänä toinen olisi vahvempi ja pysyisi matkassa loppuun saakka. <3
 
Takaisin
Top