Lista toukomammoista!

Ilmottaudun:) CMH/laskettu 23.5.2013/ ikä:21 / toinen raskaus<3 espoo synnäri: jorvi>
 
Moi kaikki!

Ilmoittaudun mukaan joukkoon, odotamme ensimmäistä vauvaamme ja laskettu aika on 4.5 2013, TAYS. Kovasti jännittää ihan kaikki raskauteen liittyvä, vauva ei oltu suunniteltu emmekä ole koskaan edes vauvaa halunneet mutta nyt sitten odotellaan miniä.
 
Listaa päivitetty, huudelkaa jos olen unohtaa jonkun tai kirjoitellut ihan mitä sattuu :)
 
Voisin liittyä mukaan toukokuun odottajiin. Laskettuaika on 27.5 ja tämä on toinen lapsi. Tyttö on nyt 1 v 3 kk. Minä olen 28 v ja mies 30 v ja Espoossa asustellaan. Jorvissa meinasin synnyttää ja esikoinenkin on siellä syntynyt.
 
Minulle voi vaihtaa lasketuksiajaksi nyt tuon 1.5 kun kätilö sen äitiyskorttiinkin kirjoitti :)
 
Jännittyneenä liityn joukkoon iloiseen. :) Parit plussat saatuani yritän tässä totutella ajatukseen. Ensimmäistä varrotaan, joten ihmetystähän tässä on muutaman päivän piisannut!
Odotettu paketti olisi tulossa. :)
Ikää löytyy 23, Keski-Suomesta kirjoittelen. La 17.5. :) Alustavien laskelmien mukaan siis. Malttamattomana ensimmäisen neuvola-ajan varasin heti testit tehtyäni. Ajan sainkin jo parin viikon päähän. :)
 
Heips!

Minutkin voisi lisätä listoille.

30.5/Livi/31/3/Helsinki/Kätilöopisto

4:s raskaus, kaksi poikaa ennestään, km 02/12.
 
LA 17.5/ Jakki/ 35/ 1/ Helsinki/ ei vielä tietoa

hei kaikille!

puolitoista vuotta ollaan raskautta yritetty ja nyt se onni meille suotiin <3

meitä autettiin alkuun hormonihoidolla, mutta hedelmöitys tapahtui täysin luomuna;))

ihanaa syksyä!! 
 
Onnea Amarja ja Jakki!! :)

Mulla tuli lisäystä listaan, eli valitsin synnäriksi Naistenklinikan :)
 
Heippa!

Täällä yksi joka haluaisi liittyä varovasti mukaan! :) La olis laskurin mukaan 17.5. Itse olen parin viikon päästä 24-vuotias. Meillä on kotona kaksi pientä poikaa, eli kolmatta odotellaan <3 ja Porista kirjoittelen, synnäri on siis satks. saa lisäillä listaan! :)
 
Erppuli tahtoisi kovasti mukaan listalle... Eli la 1.5. (laskurin mukaan). Pääkaupunkiseudulla melskataan ja tuleva vaaveli on jo perheemme viides, mutta mulle vasta toinen massussani kasvanut. 35 vuotta tuli tälle äipälle mittariin tänä vuonna.
 
Heippa May2013!

ja myös itsellesi onnea =)

millä perusteella valitsit Naistenklinikan? ja millon se pitää päättää?
mä en tiedä yhtään kumpi olisi parempi/kivempi...

Jakki
 
Heippa!
Täällä ilmoittautuu myös yksi uusi plussaaja! Ekan hailakan plussan oon saanut jo pari päivää sitten ja testejä on mennyt enemmän ja vähemmän ja tänään antoi digi "raskaana 2-3"
Laskettu aika menkkojen mukaan on 30.5.2013 : )

Minä olen siis 22-vuotias vaimo (jouluna 23) ja yhden jo 2-vuotiaan lapsen äiti sekä mieheni on 24 vuotias : ) Synnytys sairaala tulee olemaan joko VAS tai TAYS, en ole ihan varma vielä kumpaan mennään.. Niin ja asutaan siis Pirkanmaan alueella :)

Meillä kävi sikäli hassusti, että raskautta oltiin yritetty jo 09/2011 alkaen ja mitään ei kuulunut, huhtikuussa sain clomifenreseptin joita popsin sitte ihan tähän kiertoon asti. Oltii jo luovuttu toivosta noiden clomien kanssa ja siks oltiinki juuri 4.9 ekalla lapsettomuuskäynnillä yksityisellä avalla ja suunniteltii ensikiertoa varten (Jota ei toivottavasti tule nyt hetkeen) jo piikityshoitoja ja olin ostanu jo lääkkeetki varastoon, kunnes pam - tässä sitä ollaan - RASKAANA : )
Ar-ultraan ajattelin varata ajan huomenna juuri tuolta ava-klinikalta, saas nähdä milloin sen saan ja mitä siellä sanotaan kun tän ihanan uutisen kerron : )
 
Heips, täällä plussattiin kans tänään. Hassua ku tein raskaustestin kun menkat oli 2pv myöhäs ja näytti negaa ja nyt tänään on sitten 7pv mensut myöhässä ni näytteen haaleen plussan, ni kai siihen on uskominen ;) La ois 23.5. Eli 25 vuotias ja vuoden ikäisen tyttölapsen äiti. Tyksiin tai Saloon menossa synnyttämään :)
 
Heippa kaikille! Minäkin ilmottaudun mukaan jos vielä mahtuu :) oon kirjotellut myös eräässä toisessa toukoketjussa mutta siellä ei oo oikein aktiivista porukkaa, joten jos sallitte niin liityn teidän joukkoonne, te oottekin ehtineet kirjoitella jo hirveesti :)

Elikkäs olen 20v tyttönen Kainuusta, ennestään pienen 10kk pojan äiti. Mies 25v. Tämä toinen raskaus oli todellinen ylläri, koska mulla oli kuparikierukka, mutta tässä se nähtiin ettei mihinkään voi luottaa ;) alkujärkytyksen jälkeen tämä on iloinen yllätys, ja toivottavasti pikkuinen pysyy matkassa. Kävin tosiaan viime ma ultrassa sen kierukan takia (joka oli tulossa puoliksi jo pois) ja kohdussa oli 4,2mm pieni vauvan alku. Edellisistä menkoista mulla ei oo tarkkaa päivämäärää muistissa joten ultran mukaan alustava LA olis 12.5, saattaa muuttua vielä. Kahden viikon päästä menen uudestaan ultraan, toivottavasti siellä jo sydän sykkisi kun viimeksi ei lääkäri ihan saanut sykkeestä selvää. 

Niin ja synnytyssairaala olis KAKS. Lueskelin osan tekstistä läpi ja olin huomaavinani että fb-ryhmä on perustettu? :)

Mukavaa ja turvallista odotusta kaikille!! :)

 
Takaisin
Top