Lista toukomammoista!

Täällä uusi toukomamma :) eli tänään kävin ultrassa ja siellä se pieni sydän löi <3 viikolla mentiin taakse päin eli huomenna olis rv 7, laskettu aika 31.5/ -anzu-/ 22 / 1/ . Onnellinen <3
 
terve, Pitää tässä nyt ikä päivittää, eli 28v tuli tässä nyt naama rupsahtaan :)
 
19.5 / Marin / 21 / eka / Kouvola / KOKS

Mukana ollaan! Kotona myös avopuoliso 23v. ja kissa. :))
 
Uusi toukomamma ilmoittautuu. Alustavasti LA 5.5. Synnärinä KOKS ja Kouvola paikkakuntana. Itse olen 30v ja ensimmäistä odottelen :) Kaksi keskenmenoa takana (molemmat rv 6), kovasti odottelen torstain ultraa, että näkee onko kaikki masussa hyvin,silloin rv 11+4. 

Erittäin vähäisillä oireilla olen (valitettavasti?!) selvinnyt, muutaman kerran oksentanut ja silloin tällöin pahoinvointia. Väsymystä kyllä sitäkin enemmän ja turvotus iltaisin ja iltapäivini aivan mahdotonta, muutaman matalat farkut vielä menee jalkaan ilman napin aukaisemista mutta mamma farkutkin on jo käytössä ja oi sitä autuasta tunnetta kun ei housut esim töissä iltavuorossa purista :D
 
Minut saa listalta poistaa. Kesken meni.
Niin pienen hetken kerkes olemaan ihan tosi onnellinen, mut aivan liian pian sekin onni meiltä vietiin pois.
 
Hei! Täällä on myös yksi toukovauvaa odottava. Laskettu aika on 1.5 eli niukasti toukokuun puolella. Asun Lauttasaaressa, Helsingissä ja Naistenklinikalla olisi tarkoitus synnyttää, mikäli se ei ole silloin remontin alla. Ikää minulla on jo 31 vuotta ja odotan esikoistani. Taidan siis olla täällä keskimäärin iäkäs ensisynnyttäjä. :)
 
Hellurei!

Terkkuja np-ultrasta :) Laskettu aika siirtyi vappuun 1.5. Paisun sitten keväällä kilpaa vappupallojen kanssa!
 
Minäkin vihdoin ja viimein uskaltauduin mukaan. Reilun neljän vuoden turha odotus vihdoin palkittiin ensimmäisellä plussalla ja raskaus näyttää etenevän ongelmitta. Esikoista odotamme. Ensimmäistä ultraa malttamattomana odottaen.
LA 11.5, ikä 36, paikkakunta Kirkkonummi, synnäri Jorvi.
 
Täällä liityttäisiin mukaan listaan eli ikää on 21 ensimmäinen lapsi ja laskettuaika 22.5, Tays. :)
 
Voisin ilmoittautua myös mukaan.

Ikää 31, esikoista tekemässä, LA 25.5, synnäriä ei vielä päätetty, aika näyttää.
 
Jospa sitä uskaltautuisi itsensä virtuaalisesti paljastaa, vaikka piti ensi viiikon ultraan asti odottaa. :) 

3.5 / nellinooa / 28 / 1 / Tampere / Tays
 
Takaisin
Top