Lista toukomammoista!

Moikka,

täällä ilmottautuu 25-vuotias toisen lapsen(esikoinen reilun vuoden) odottaja pk-seudulta. LA epävarma, mutta laitetaan alustavasti vaikkapa 7.5. :)

Edellinen raskaus päätyi keskenmenoon ja tässä odotuksessa pelko vahvasti läsnä, mutta positiivisin mielin yritetään porskutella eteenpäin! Toive sisaruksesta suuri<3

Elikäs 7.5/Chili`/25/2./Pk-seutu
 
Täältä kans varovaisesti ilmoittaudun, NIIN epätodelliselta tuntuu, että isäntä tuo vielä digitesti töistä tullessaan :)Mutta jos ja kun niin hyvin on, niin:

13.5.2013 / akidi / 29 / 3 / Vantaa / Kätilöopisto
 
Täältäkin tuore odottaja uskaltautuu ilmoittautumaan mukaan listalle. =) Ekan plussan tein jo viimeviikon torstaina ja uuden (ja edelleen haalean) plussan lauantaina, mutta jotenkin ei vieläkään uskalla uskoa tätä todeksi. Meille vielä esikoinen tulossa, joten kaikki on muutenkin uutta ja jännää.  Kiva olikin huomata, että täällä on jo näin iso porukka koolla jakamassa kuulumisia. ONNEA vaan kaikille plussasata!  :)


05.05.2013/ Lotte/ 32 / 1 / ?
 
Taidanpa mäkin liittyä listaan. Eli mun suora ois seuraavanlainen:

1.5. / MennaH / 29 / 2 / Ei tietoa vielä

Eli Uudellamaalla asustellaan ja toista lasta odotellaan. Esikoinen on parivuotias pojan koltiainen :)
 
Mukavasti jo plussainneita ilmoittautunut, yli 20 jo :) 

Elsuj: Jätin lasketuksiajaksesi listaan 12.5, ilmoittele ultran jälkeen mikä laitetaan :D Uskoisin että laskettuaikani tulee vielä myöhästymään (6.5 oma arvioni). Neuvolantätin mielestä 3.5, mutta kiertoni oli 28-36 ja tuo LA katsottu tuon 28 mukaan.

Sama koskee muitakin, hihkaiskaa rohkeasti jos olen unohtanut laittaa jollekin jonkun tiedon tai olen omiani kirjoitellut. 
 
Heippa!

Ilmoittaudun minäkin tänne! Esikoisen jälkeen yksi keskenmeno takana, joten jännittynein mielin kohti tulevaa.

1.5/Tuik/27/toinen/uusimaa
 
 Elsuj: Meillä hyvinkin poikkeava näkemys neuvolan tätin kanssa kun tiistaina hän luuli minun olevan 11+0 kun olin oikeasti 5+3 :D Väitti että synnyttäisin maaliskuussa :D

taikatutti: mulle voi lisätä tonne synnytyspaikaks kätilöopiston :)

 
Hei,

Täällä yksi toukomamma, ikää 32 (tosin ensikuussa mittarissa 33) vuotta.
Esikoista odotellaan. Laskettu aika on 7.5.2013, Helmin päivänä.
Kotipaikka Helsinki, synnytyssairaalasta ei vielä tietoa.. 
Tein testin vahvojen epäilysten tiistaina ulkomaanmatkalla ja plussaa näytti vahvasti :)
Toistaiseksi oireilut olleet ne tavanomaiset, poislukien aamupahoinvoinnit ja ruokahimot.. Katsotaan tuleeko niiden aika vielä. Ihmettelyä nyt olleet nämä ekat päivät!
Kiva tutustua teihin, raskauden etenemistä seurata yhdessä!
Paljon onnea kaikille!!!
 
Erittäin varovaisin mielin liityn mukaan, koska edellinen raskaus meni kesken alkuvaiheessa, mutta  kuitenkin toiveikkaana, että tällä listalla pysyisin loppuun asti, kovin mukavia odottajia täällä olisi ainakin seurana. :) Eli 6.5. / Tiuhtis / 28 / 1 / Joensuun seutu / PKKS. (Laskettu aika saattaa tosin muuttua ultrassa, koska yksiäkään menkkoja ei välissä ehtinyt olla.)
 
Lista taas päivitetty :) Pitää aina välillä kirjoitella tänne jotain niin tiedän mihin asti on päivitetty ja mistä jatketaan päivittämistä.
 
Moi taas!

Katselin listaa ja itseäni ei ole taidettu laittaa vielä mukaan sinne? Sivut herjailee kyllä välillä melko pahasti? :0

Meilläkin on nyt varattu alkuraskauden ultra kahden viikon päähän ja jännitystä on ilmassa tajuton määrä!! Voi kun osaisi vain ottaa rennosti, eikä stressata kaikesta. Täytyy vain uskoa ja toivoa, että kaikki menee hyvin.. Meilä kaikilla! :)

Chili` & Pikku-Pippuri
 
LA 1.5.13/ ikä 25/ ensimmäinen/ Uusimaa/ sairaalasta ei tietoa vielä
 
Noniin Chili`: nyt on sinut lisätty, lisäsin sinut listaan aikaisemmin, mutta jostain syystä se jätti osan päivittämättä sinne silloin ja olin laittavinani kaikki puuttuvat listaan, hyvä kun huomautit! :)
 
Parainen (Turku)
Meillä LA 16.05.2013. <3
Severil syntynyt 20.12.2010.
Pikkukakkonen tulossa siis.emoticon

Synnäri TYKS. Ikä 20v Marraskuussa 21v.
 
Takaisin
Top