Lista toukomammoista!

Heippa!

Olisko ideaa että tuo facebook ryhmä laitettaisiin salaiseksi? Moni ei varmaan halua vielä halua huudella raskaudestaa tässä vaiheessa ja näin ollen ei viitsi liittyä.
 
Kerrotko vielä kenelle laitetaan kaveripyyntöä, jotta pystyt lisäämään halukkaat facebook-ryhmään.
 
Minäkin ilmottaudun mukaan. Laskettu aika tällä tietoa 9.5. Toista lasta odotan, lapsille tulee ikäeroa n. 1v7kk. (esikoinen syntynyt 10/2011). Asun Porissa, synnytyssairaalaksi siis Satakunnan keskussairaala (satks). Oma ikäni on 29v.

Palasin juuri viikko sitten töihin edellisen äitiysloman ja sen päälle pidetyn kesäloman loputtua. Nyt sitten ehdin töissä olla (lomat mukaan luettuna) n.8kk. Olin jo ennen kesää kertonut työpaikalla palaavani syksyllä töihin, ja siihen asennoitunut, joten en nähnyt syytä raskauden takia muuttaa suunnitelmia. Lisäksi meillä mies on opiskelija, joten taloudellisesti olisi tosi hankalaa elää kodinhoidontuen ja opintotuen varassa lapsiperheenä.

Raskaudesta olen kertonut parille läheiselle kaverille, mutta minun perheelleni emme ole vielä kertoneet. Ajattelin pimittää tietoa nyt ehkä jopa ensimmäiseen ultraan asti, että voidaan olla varmoja. Sitä ennen emme ehkä ehdi käydä kyläilemässä siellä päin, joten ehkä asia ei edes sitä ennen paljastu. Hyvällä säkällä ultra ehtisi olla juuri sopivasti ennen veljen häitä (20.10.) jossa asia viimeistään kyllä paljastuu, kun tämä rouva ei ruokaviinistä normaalisti kuitenkaan kieltäydy. Veljeni vaimo on myös raskaana, hänellä laskettu aika maaliskuussa. Saapa nähdä miten serkusten välillä kiertäneet vauva-vaatteet ja tarvikkeet saadaan tällä kertaa jaettua. Toivottavasti kuitenkin molempien raskaudet menevät hyvin, että tulee aiheelliseksi moista asiaa sitten kevään lähestyessä pohtia!

Onnea kaikille muillekin plussanneille ja ihana päästä jälleen kerran puimaan kaikkea ikävää ja ihanaa raskauteen liittyvää! Tsemppiä kaikille pahoinvoinnin/ närästyksen/ muiden ikävien vaivojen kanssa painiskeleville!
 
Heipsan!
Tieto odotuksesta tuli meillekin, laskettu aika on 11.5.2013. Iskä on meillä 35v ja äiskä 34v. Vanhin muksuista täyttää parin viikon päästä 13 vuotta ja nuorimmainen on nyt 1v ja 5kk suunnilleen :)
Tämä taitaakin jäädä sitten meille viimeiseksi, toivotaan että kaikki menee hyvin :)
 
Täällä olis yksi kellä olis laskettu aika 16.5, toinen siis tuloillaan :) aikas pienellä ikäerolla tämä toinen tulossa, esikoinen syntyi 24.3 tänä vuonna!
Ja tosiaan ikää löytyy minulta 21 ja mieheltä 23.

jos vaan mahdollista päästä juttuun mukaan niin olisi mukava!

muoks. niin ja tosiaan Raahesta kotosin ja synnytyssairaalana OYS, koska raahen synnäri sulki ovet juhannuksen alla :/
 
Liityn joukkoonne :) tänään tuli testiin ihania uutisia !! Kumpa matkalainen vain pysyisi kyydissä! Ikää minulla on 23, ja esikoistani odotan. La 22.5, synnärinä Tays.
 
Moi!

Täällä 22.vuotias yhden 2,3.vuotiaan tytön äiti.
En vielä liityskele mukaan,vaikka lasketun ajan tiedänkin. Vahvat epäilykset on,mutta ensiviikolla luultavasti selviää..vähän jännittää.

Onnittelut kaikille teille muille! :)
 
Varovaisesti ilmoittaudun mukaan toukomammoihin.  Viikkoja vasta 4+6 menkkojen ja hedelmöittymisen mukaan. Tosin on niin pieni ero "viralliseen laskentatapaan", että eiköhän minun kohdalla käytetä sitä, jolloin viikkoja vasta 4+3. Laskettuaika olisi tuon virallisen mukaan 21.5.2013. Toista lasta odotellaan meille, ennestään perheeseemme kuuluu melkein 2,5 v poika. Mieheni kanssa olemme molemmat 29 v. 30 tulee mittariin vähän ennen kuin kakkonen syntyy.

Vatsan juilimista ja menkkamaisiakun tuntemuksia on taas ollut pari päivää enemmän ja pelko on suuri. Tosin muistan ekasta raskaudesta ihan saman, eli aluksi oli koviakin kipuja ja olin ihan varma että kesken menee. Onneksi kävi toisin ja samaa toivon nytkin!

Kivaa että täällä on jo noin paljon porukkaa, teidän juttuja on hauska lukea! Toivotaan, että kaikki saisimme nyyttimme syliin toukokuussa! :)
 


Iippi kirjoitti:
Varovaisesti ilmoittaudun mukaan toukomammoihin.  Viikkoja vasta 4+6 menkkojen ja hedelmöittymisen mukaan. Tosin on niin pieni ero "viralliseen laskentatapaan", että eiköhän minun kohdalla käytetä sitä, jolloin viikkoja vasta 4+3. Laskettuaika olisi tuon virallisen mukaan 21.5.2013. Toista lasta odotellaan meille, ennestään perheeseemme kuuluu melkein 2,5 v poika. Mieheni kanssa olemme molemmat 29 v. 30 tulee mittariin vähän ennen kuin kakkonen syntyy.

Vatsan juilimista ja menkkamaisiakun tuntemuksia on taas ollut pari päivää enemmän ja pelko on suuri. Tosin muistan ekasta raskaudesta ihan saman, eli aluksi oli koviakin kipuja ja olin ihan varma että kesken menee. Onneksi kävi toisin ja samaa toivon nytkin!

Kivaa että täällä on jo noin paljon porukkaa, teidän juttuja on hauska lukea! Toivotaan, että kaikki saisimme nyyttimme syliin toukokuussa! :)


Niin ja synnärinä Tays, asumme Tampereella. :)
 
Heippa! Minkälaiset olotilat teillä muilla on ollut. Mulla on ollut lievää pahoinvointia, joka ei ole onneksi kovin paljoa menoa haitannut. Tuntuu sellaiselta lievältä matkapahoinvoinnilta, jatkuu jopa aamusta iltaan, mutta ei onneksi äidy pahemmaksi. Lisäksi olen jonkun verran tavallista enemmän palellut sekä olisiko sitten lievää närästystä, kun jatkuvasti tuntuu tulevan pieniä röyhtäisyjä...  Ai niin, parina päivänä on ollut menkka-kipuja muistuttavaa pakotusta alaselässä ja jaloissa ja myös jonkun verran nipistelyä vatsassa. Mitään kovin vakavaa vaivaa ei siis onneksi ole tullut.

Niin ja tämä väsymys! Se on kyllä ollut aika kova.. Ei ehkä ole kovin hyvä yhdistelmä aloittaa työt vuoden tauon jälkeen kurjimpaan vuodenaikaan ja vielä alkuraskauden väsymys siihen päälle.. No, eipä tullut mieleen tämä asia kun töihin paluuta suunnittelin!

Mitenkäs muilla, ootteko joutuneet ottamaan sairaslomaa töistä tai tinkimään kotihommista tai muuten onko oireet vaikuttaneet elämään? Joko olette kertoneet raskaudesta ystäville ja tutuille? Koska aiotte kertoa? Mä en ole kertonut kun muutamalle kaverille. Aiomme kertoa kun päästään viikolle 12, mikäli ei tule sitä ennen ilmi. Töissä ajattelin tietoa pimittää vieläkin pidemmälle, mikäli mahdollista.
 
Jee tänne päästiin vihdoinkin reilu vuoden yrittämisen jälkeen! :) eli LA näillä näkymin 19.5 eli alussa vielä mennään. Ennestään 1,7vuotias pieni mies eli 2 lapsi tulossa. Kymenlaaksossa asutaan eli tarkoitus olisi taas Koks:issa synnyttää. Ikää itsellä on 21 ja miehellä 27.
 
Minut voi poistaa täältä, ei ollut masussa kuin tyhjä pussi.

Tsemppiä kaikille odottajille =)
 
Lasketuksi ajaksi sain arvioiden kierron (epatarkka) perusteella 26.5. , ollaan Hämeenlinnasta, minä olen 27v. ja ennestään 1 poikanen mulla ja miehellä. :) Synnytys on sitten K-HKS:ssä.

Äh, en vieläkään ky oikeen tajua, kun tein positiivien testin puoli tuntia sitten. :D Mutta moikat kaikille muille toukokuisille!
Viimeks olenkin ollut aktiivisena huhtikuisissa -11! ;)
 
Varovaisesti voisin liittyä joukkoon mukaan :)

Toista lasta odotellaan ja pääkaupunkiseudulla asutaan. Laskettuaika olisi
21.5. Kolmekymppisiä saa sitten juhlia toivottavasti tuore vaavi syylissä ;)
Niin ja Jorvissa olisi tarkoitus synnyttää.
 
Voisimpa itsekin ilmottautua ryhmään....tosin en itse vieläkään voi todeksi asiaa uskoa...eilen plussasin.
24.5.13 on laskettu ja siis esikoista ootellen.
Turun seudulta, 28 ( vielä vajaa kuukauden) , ja synnytän toivottavasti TYKS:ssä.
 
Takaisin
Top