Lista toukomammoista!

Moi! Nyt uskallan ilmottautua, kun kävin eka ultrasssa ja siellä pieni sydän sykki. LA näillä näkymin 9.5 mut voi muuttua kun koko ei vastannut viikkoja. Minulla on ennestään 4 vuotias kehitysvammainen poika. Itse täytin 30 ja mies 42. Synnytän LKS:ssä. Miten saatte tuon kuvan missä näkee kuinka pitkällä on ja edelliset lapset =0
 
Tickerin saa esimerkiksi sivulta lilypie.com, kun olet saanut tickerin luotua, copypasteat html-koodin omiin tietoihisi, kohtaan allekirjoitus ja ticker :)
 
Hei!
Minut voi lisätä listaan. Odotan esikoista ja alkuraskauden ultrassa käytiin viime viikolla ja pieni sydän sykki. :)
Ikä 33, laskettu aika 5.5., asuinpaikka: Ruotsi

 
La 10.5 (omien laskujen mukaan)
Nimimerkki suhmura santra
ikä 33
monesko 4
paikkakunta joensuu
synnäri pkks

Tulikohan tämä nyt ihan oikeaan paikkaan...
 
Listaa taas päivitetty toivon mukaan kaikki on nyt listassa, jos ei ole niin hihkaiskaa, niin täydennellään taas :D
 
Uskaltaudun listalle mukaan. Tänään käytiin ultrassa ja siellä pienen sydän kovasti sykki. Hoitajan mukaan nyt menossa 6+6 eli laskettu aika olisi 25.5. Kaksi keskenmenoa takana, joten toivotaan että nyt onnistuu. Hoitaja lupaili kovin kivuliasta raskautta joten jännityksellä odotellaan mitä on edessä! :)

25.5 / Timppa / 25 / Ensimmäinen / Oulu / Oys
 
Täällä ei vielä tietoa lasketusta ajasta kun niin epäsäännöllinen kierto, eli innolla odotan ekaa ultraa, jota ei oo kyllä ees vielä tilattu, eka neuvolakin vasta ens viikolla, vaikka veikkaus on että nyt ois jo rv8 menossa, mut veikkaus vaikka about 5.5.2013 / iip / 28 / 3/ Lohja

 
Edelliseen pieni korjaus, eli siis synnäri Lohja, Hangosta sinne sännätään synnyttämään:)
 
Hei,

täällä vielä yksi ilmoittautuisi joukkoon. LA olisi 31.5. Sairaala tulisi olemaan KHKS. Olen 30 vuotias ja vuorossa olisi toinen lapsi.
 
Laskettu aika olisi 23.5., ikää 31v. Toinen lapsi olis tulossa, ensimmäinen on jo 12, joten lähes kaiken olen jo unohtanut :) Vantaalle muuttamassa ja synnäristä ei ole vielä tietoa.
 
Ensimmäinen tulossa. Lasketttu aika 22 päivä. Ikää kertynyt 31 vuotta ja tällähetkellä pääkaupunkiseudula asutaan. Synnytys luultavasti kätilöopistolla.. (?)
 
Hei Vaan!:) Lisätkää vielä minut listaan, laskettuaika neuvolan mukaan on 5.5.2013. Viikolla 10+0 mennään, neuvolassa kuului loppuviikosta puikulan sydänäänet ja huomenna olisi lääkäri ja ultra<3 ensimmäistä odotamme ja olemme molemmat puolison kanssa 20-vuotiaita. :)>
 
Mahtavaa kun löysin tämän foorumin :). Kiva jakaa kokemuksia samaa kokevien kanssa :).

22.5/Äippä86/26v/2/Pieksämäki/Mikkelin keskussairaala
 
Listaa taas päivitelty, ilmoitelkaa jos on jotain lisättävää/muutettavaa :)
 
Enköhän mäkin tänne nyt uskaltaudu ilmoittautumaan :) eli la olis 20.5. Ikä 25, paikkakunta, sanotaan satakunta ja synnärinä SATKS. Ensimmäistä pienokaista odotellaan :)
 
Kävin taas lääkärin ultrassa ja LA siirtyi 25.5 kun on vielä niin pieni. Kehtaisko joku siirtää ajan listalle
 
Takaisin
Top