Lisää lapsia?

Iiik jännittää, huomenna pitäs testata! En tiä pelottaako enemmän se et tulee plussa vai se et tulee nega! Jos se tuntuuki sit hieveeltä pettymykseltä se nega? Vaikkei ihan vielä ees haluiskaa toista.. :o

Joko rosmariina on testannut, täällä jännitän sun puolesta :)

Täällä digi tehty eilen ja tulos on tässä

421006ed1e1408b047240c0383644034

Ja apteekin ultratestiinkin hienosti viiva vahvistuu. <3

d1a679b3c47bbeb2e80f734312b08bd7

Onnea misu plussasta! :)
En oo vielä tehnyt, äiti tossa vasta lähti ja kohta pitäs mennä kauppaan hakee testi.

Nooo oisha se plussa ollu kiva yllätys, mut ajattelen positiivisesti et voidaanhan me alkaa yrittää heti kun tosissaan halutaan. :) mies kyllä yllätti, kun sanoi että olisi halunnut plussan testiin

Itte haluais menkkojen alkavan niin pääsis seuraan koska tärppäis. Niin turhauttavaa kun välillä sellasia tunteita että alkais menkat mutta ei.

Mulla ois pussillinen ovulaatiotestejä jos joku tarviis. Niissä on päiväys 11/16, mut saattaahan ne toimia vielä sen jälkeenkin. Ihan voin ilmaseks lähettää jos on jolla kulla käyttöä, en itse tarvii enää. Osoitetta vaan yksärillä :)

Onnea Misu91!❤
Itsellekin iskeny pieni vauva kuume tässä ko neiti täyttää kohta 6kk ja on jo niin iso neiti, mutta hillitsen haaveita koska parisuhteessa ei mene niin hyvin tällä hetkellä että toinen vauva voisi olla ajankohtainen..joten tyydyn nauttimaan jo olemassa olevasta neidistä ja sit muiden vauva onnesta❤

Itellä ainakin ois jo kovasti haaveissa, miehen äiti kuitenkin kovasti painottaa sitä että onneks ei välttämättä tarvii tehdä toista jos ei halua kun on jo yksi (ei tarkoita mitään pahaa, hällä vain tosi huono synnytys kokemus jossa meinasi kuolla sekä äiti että lapsi).
Kieltämättä epäilen just tällä hetkellä että toinen ois tulossa, vatsa pullottaa. sittenhän sen toki näkee ku pitäis kuukautisten alkaa että alkaako ne vai ei. Vielä ei tarvis olla toista tulossa, neiti vasta 4 kk.

Käytiin siis lastenvalvojalla tekeen elatus- ja tapaamissopimus, ja isä saa nähdä tyttöään 4krt/vko mun luona, mun läsnäollessa. :) toki ku tyttö kasvaa ja jos on tekemisissä paljon tytön kaa, ni saatan uskaltautua jättään ne hetkeksi kahestaanki, vielä ei puhettakaan et ne pärjäis kahestaan.

Miten teillä nyt on menny? Onko toteutunu nuo tapaamiset vai?

Hyvä, että on kuitenki osottanu kiinnostusta käydä kattomassa, ettei käyny niin että ei näy eikä kuulu.

Onko jollakin kokemusta, et millä rv:lla synnytys käynnistetään, jos edellinen vauva on ollut iso? Kolmannesta haaveillaan, mut mä en halua enää viisikiloista synnyttää. :D

38 viikolla on niin sanotusti täysiaikainen niin luulis et sillon. Ja kyllähän ne sitä miettii kun neuvolassa kertoo että pelkää että tulee iso niin luulis pääsevän pelko polille ja sitäkautta loppu raskaudesta koko seurantaan ja mahdolliseen käynnistykseen jos iso.

Muk. Ja siis itellä ei kokemusta mut uskoisin näin.

Takaisin