Lisää lapsia?

Kyllä mä edelleen haaveilen siitä kolmannesta... :) Ja nyt on jo mieskin samaa mieltä. :D Kesävauva oli niin helppo, et en tiedä pitääkö sitte jo ens kesälle tähdätä... :D

Täällä kans hurja vauvakuume! :D imetys vaan tehnyt sen että nyt vasta ekat kunnon menkat tuli ja jospa tällä kierrolla pääsis plussaa! Kaikki ovistikut valmiina :D

Mulla on kans vähän ollu kuumeilua, vaikka toisaalta oon aivan loppu välillä näiden meidän arjen erityisyyksien ja ylimääräsen stressin kanssa (allegiat, tiukka imetysdieetti jne.). Eikä kyl oo menkkojakaan vielä kuulunu, sen verran ahkeraan vielä tissitellään :rolleyes: eikä me oikeesti edes yritettäis kun vasta sitten, kun mun koulu lähenee loppuaan eli pitäis vielä 1,5v ainakin kestää :nailbiting:

Jaaha sitä näillä näkymin pääsee taas kuumeilun puolelle. Vähän huonolle näyttää tuo pikkukakkosen kyydissä pysyminen.

Jaaha sitä näillä näkymin pääsee taas kuumeilun puolelle. Vähän huonolle näyttää tuo pikkukakkosen kyydissä pysyminen.

Voi ei! :/ minkälainen tilanne? Eikös sulla ollut jo hyvin viikkoja kasassa? Tsemppiä [emoji813]

Tänään ois tullu 9 mutta alkio tuli aamulla pois.

Täällä vähän kuumeilua, ja loppukesästä ajateltu ryhtyä tositoimiin. Voimia minnille!
Täällä kans matkassa taas pian pelko, et jos meneekin taas kesken.

Taas niin järjetön vauvakuume päällä... :D Päätös kolmannesta on tehty, mut ajankohta on vielä vähän auki... Tarkoitus olisi kuitenkin "tähän samaan syssyyn". :)

Onnea Graisu ja tsemppiä Misu91! ❤ Meidän esikoinen on syntynyt helmikuussa. Meillä olis tarkoitus venyttää kolmonen ehkä ensi syksyyn, mut saa nähdä jaksaako odottaa. :D

Iloitsin liian aikaisin :/ kesken meni 4+3. On kyllä ikävä paikka, vaikka aikaisin menikin kesken.

Takaisin