Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kaikki on aina mahdollista mulle sanottiin parikymppisenä että en normitouhulla lapsia saa vaan vaatii hoitoja ja nekin nuorena. No tuo kolme vuotias syntyi kun olin 41v ja siinä kuussa kun alkunsa sai niin taidettiin peittoja heilutella yhtenä viikonloppuna  ja oli siis täysin yllätysraskausOnnea Minni!
Mulla on vähän puulla päähän lyöty olo, koska plussasin tänään
Ei ole ollut mitään yritystä, mutta lähinnä "tulee jos on tullakseen" ja olen pikemminkin stressannut sitä, että kun kierto on ollut vähän lyhentymään päin, juna ehkä meni jo. No, nyt havahduin eilen siihen, että hetkinen, on jo kp 29, että kannattaiskohan tehdä testi. Tänään kävin apteekista ostamassa ja plussa tuli. En oikeastaan edes tajua, miten nyt on voinut napsahtaa, kun toukokuussa taidettiin kerran ns. heilutella lakanoita ja tilastollisesti pitäis olla aika pieni mahdollisuus ikä ja kierto huomioiden. Samaan aikaan moni ystävä yrittää kuukausikaupalla ilman tulosta.
Meille on alkanut vähitellen vahvistua, että muutetaan syksyllä ulkomaille ja munkin työkuvioissa kävi yllättäen niin, että en pystykään jatkamaan nykyisissä töissä ulkomailta käsin, kun meillä meni organisaatio uusiksi eli tässä on nyt parin viikon sisään tullut aika paljon kaikenlaista.
Suhtaudun nyt aika pragmaattisesti tähän, koska keskenmenoriski on niin suuri. Keskiviikkona on kolmivuotisneuvola ja ajattelin samalla kysyä voisinko varata tätä varten ajan vai tarvitseeko sitä varten varata aikaa, tai että miten tämä tästä nyt etenee. Ei jotenkaan mitään muistikuvia tästä ekasta raskaudesta ja ainakin meidän paikkakunnallamme musta kakkoslapsesta ja useammasta lapsesta neuvolakäyntejä on paljon vähemmän joka tapauksessa.
Ei oikein mitään oireita tai oloja paitsi että ruoka ei maistu, mutta olen ajatellut sen johtuvan tästä kuumuudesta, kun kesällä muutenkin ruoka maistuu huonommin. Sitten stressaa vähän se, että viimeisen 1,5 viikon aikana on ollut useammat juhlat, joissa olen ottanut kuoharia tai valkoviiniä (en mitään kännejä, mutta 1-2 lasillista ehkä per tilaisuus), enkä yleensä juo lainkaan näin usein alkoholia. Että mietin vaan että miksi just NYT, kun alkuraskaus on niin kriittistä aikaa.
Meillä tämä 2016 toukokuinen on kasvanut ja kehittynyt tosi hyvin. Pituus-painotiedot saadaan neuvolassa, että niistä ei tietoa, mutta ollaan mukana muutamissa psykologisissa tutkimuksissa (osa muita tutkimuksia, ihan vapaaehtoisia) ja niiden perusteella on kehittynyt sekä kognitiivisesti että motorisesti ikätason keskitasoa paremmin eli siitä on tietysti hyvä mieli. Muutenkin on temperamentiltaan aika rauhallinen ja "helppo", mitään kovin pahaa uhmaakaan ei ole ollut havaittavissa. Tosi monet asiat menevät ohi keskustelemalla ja halailemalla. Kirjoista tykkää tosi paljon ja jaksaa kuunnella vaikka kuinka kauan, jos joku lukee.
Meillä on nt:ssä kaikki hyvin❤
Mites Odette mikäs tilanne?
Voi ei odette. Hirmuisesti halauksia ja voimia päiviin.