Mulle urheilu on ollut elämäntapa ihan lapsesta saakka. Kilpaurheilua ensin 16 vuotta ja sittemmin tavoitteellisesti salilla. Tällä hetkellä noin 5 kertaa viikossa. En pystyis mitenkään luopumaan treenaamisesta, joten etsin aina jonkun tavan liikkua. Mulla on nyt viikot 6+4 ja väsyn helpommin. Pahoinvointi iskee hengästyessä (siis ihan niin, että meinaa laatta lentää) ja myös lievää huippaamista. Myös tisseihin sattuu aina maatessa. Tosin vatsallaan ei tässä kovin kauaa enää ollakaan.. Toivon, että olo helpottaa jossain vaiheessa! :arghh:
Jotenkin tässä on alkanut arvostamaan ihan hulluna synnyttäneitä naisia!!! Oikeesti 9kk vaihtelevia olotiloja, kropan muuttumista, synnytys, siitä palautuminen.. Mulle kaikki on vielä ihan uutta. On kyllä suuri apu lukea teidän kokemuksia täältä.
Jotenkin tässä on alkanut arvostamaan ihan hulluna synnyttäneitä naisia!!! Oikeesti 9kk vaihtelevia olotiloja, kropan muuttumista, synnytys, siitä palautuminen.. Mulle kaikki on vielä ihan uutta. On kyllä suuri apu lukea teidän kokemuksia täältä.