Liikunta ja ravinto

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hanssu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ohop, ja mä vedin taas jätskin kun piti saada vadelmille tilaa pakastimeen :grin

Ja mä jouduin syömään pullan ja tarjoamaan niitä myös vieraille, että saan tilaa maidolle. Nyt on yks pakastelokero täynnä. Ties kuinka monta litraa jo kasassa. Onneks alkaa jo pikku hiljaa näkymään maidon tulossa vähenemisen merkkejä. Ärsyttää tää hanojen aukeaminen aina ku pitää vauvaa sylissä.

Ameeba, aina on hyvä syy syödä vähän jäätelöä! :P
Itse ei tosin tarvi toviin mitään herkkuja syödäkkään kun esikoisen synttärit tuli ja meni, samaa ei voi sanoa äitin sokerihimosta! :o Kilot, tervetuloa takaisin :D

Mut mitäs jos tekee niinkuin mä; syö toistamiseen jäätelöä tänään ja nälkäänsä :oops:o_O. Jospa huomenna lenkille. Poltin muuten hartiani kun olin poimimassa vadelmia. Jospa se jätski viilentäis hartioitakin!

Mökillä pönötys ja hellepöhötys ovat tuoneet pari kiloa takaisin. Ei käy! Tänään on onneksi ihanan viileää, joten ihan justiinsa kohta nakkaan nuorisolaisen vankkureihin ja käyn tahkoamassa hyvän aamulenkin kaupassakäynteineen. Eilen illalla käytiin miehen kanssa parin tunnin kieppi. Pururadan varressa tehtiin vähän kuntopiiriä, tai siis se jäi mun osalta yrittämiseksi. Ei niin mitään voimaa keskivartalossa!

Illalla saatan uskaltautua kokeilemaan lähisalin pumppituntia. Saankohan edes tankoa maasta?

Nyt on taas iskenyt telkun edessä napostelu. Aiemmin olen tämän korvannut neulomisella, mutta tuon tenniskyynärpään takia en voi neuloa, niin olen sitten syönyt. Hyi minä!!

Mä olen ollut jo kuukauden ilman herkkuja, kattaen myös pizzan ja muun höttöruuan vaikka ei noita nyt ole ollut tapana kovin syödäkään. Nyt vaan olis tarkotus olla herkkulakossa,jouluna saa seuraavaks suklaata syödä.

Nooooouuuuu! Miten te pystytte? Ei onnistuis meikäläiseltä, itku tulis jo tunnin päästä. Kompensoin karkkihiiriyttäni rehkimällä. Aamulla hikoilin noin 7 kilsan vaunulenkin. Pitäis uskaltautua kuntosalille, mutta mua vaivaa pienehkö punttikauhu. Tuntuu, että oon ihan hötöä.

Musta tuntuu, että useinpina päivinä tulee syötyä jopa liian vähän. Etenkin nyt helteillä ei edes tee mieli syödä mitään. Tosin melkei joka päivä oon syöny yhen jäätelötuutin. Paino junnaa edelleen paikoillaan ja lähtöpainoon se 5 kiloa matkaa. Nyt helteillä ei ees jaksa liikkua. Tai oikeastaan ei pysty liikkumaan kun en vauvaa halua viedä vaunulenkeille näin kuumalla.

Meillä alkoi tänään kotona 3 päivää kestävä putkiremppa ja ollaan mun vanhempien luona evakossa. Tääl on hyvä olla äitin patojen ääressä ja sitte kun pakastimesta löytyy jätskiä ja kaapista piparia ni voipi olla, että vaaka värähtää taas vähän huonompaan suuntaan ku evakosta kotiudutaan

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Mulla on lähteny toi herkuttelu ihan käsistä :( viel olis raskauskiloista viis hävitettävänä (ja enemmänki ois varaa pudottaa), mut ei ne tällä menolla putoo. Muuten syön kyl huonosti näil helteillä, mut helposti sorrun namiin ja jätskiin vaik miehen kans on monen monta kertaa sovittu et nyt loppuu herkuttelu. Enite huolettaa tää herkuttelu miehen puolesta kun se onnistu laihduttaan yli 20kg ettei tuu sit takas ja ois itelläki haaveena päästä takas mittoihin mitä olin 4 vuotta sitten. Ja nyt kun näillä keleillä ei tuu vaunuttelusta mitään kun poitsu läkähtyy jo sisälläkin, vaik on vaippasiltee ja tuuletin huonees :/

Jäätelö on mun pahe ja oon syönytkin sitä joka päivä nyt jonkun aikaa jo. :icescreamRaskauskiloja ei oo jäljellä yhtään, mutta semmoset viis kiloa haluisin pois. Ei vaan jaksa liikkua kun aamusuihkun jälkeen on puolen tunnin päästä hiki. Ehkä sit syssymmällä vaunuillaan enemmän kun ilmat viilenee.

Menen kokeilemaan kohta RPM:ää. Saa nähdä mitä siitä tulee! :D Jalat on kohtuu hapoilla salin jäljiltä.

Kamalasti tekis mieli jäätelöä, kiitos teille. :p

Kyllä mullakin nää treenailut on välillä vähän mitä on, varsinkin nyt helteillä. Vaunuilemassa en ole käynyt ollenkaan joten liikunta onkin sitten ollut ruohonleikkuuta ja kahvakuulaa. Ei ole raskauskiloja enää, mutta ei niitä varmaan synnäriltä kotiin tullessa enää ollutkaan. Silti ois kiva saada kroppaa kondikseen ja timminpään kuosiin kun se nyt on vähä mitä on. Ja mulla kyllä kieltämättä vähä sama meininki kuin Arethalla eli sokeri sallitaan itelle, mutta sen eteen tehdään töitä mikä on yhtäkuin plus miinus nolla :P

Mun vaunuilut jäi tänään haaveeksi. Oisin ihan hyvin voinut lähteä, mutta vaan laiskotti ja "unohdin" koko asian. Jätskiä kuluu melkein joka toinen päivä ja kyläreissuilla on aina jotain pullaa tms vaikken kotona niitä syökään. Karkkia en osta koskaan. Mutta syyskuussa sitten katson kurvejani paremmin, nyt vaan on niin kesäfiilis enkä jaksa nipottaa itselleni syömisistä paljoa. Oli jo aiemmin kilo-puolitoista lähtöpainoon, nyt on 2,5 suunnilleen.

Mulla on paino jämähtäny, ei oo liikkunu kuukauteen mihinkään. Vielä olis noin 5kg pudotettavaa lähtöpainoon. Nyt pahimmilla helteillä ei oo paljoo tullu kyl liikuttuakaan ja se harmittaa. En vaan jaksa lähtee heti aamusta.

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Polkaisinpa 40 min spinningpyörää, aikainen lintu liikunnan nappaa! Näillä helteillä ei nimittäin päivällä kuntoilla! Olihan tässä melkein 2 viikon tauko täysillä sykkeillä menemisestä :O Oon vaa saanut nukkua viime aikoina sinne 9-9.30 asti niin oon tankannut univarastoon. Poika kyllä nukkui taas viime yön syömättä, heräs 6.00 siihen kun mie tökkäisin sitä "onko tää edes elossa?!!" :D Voi kai hyvillä mielin alkaa taas itse heräämään 6-7 aikaan ja ryhtyä kohottamaan kuntoa ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Se mun eilinen spinning meni ihan hyvin. Inhottaa vaan kun aina alkuun on pylly niin kipeä, ja klossikengät puuduttaa koko jalkapohjan. Onneksi paikat tottuu nopsaan. :)

Takaisin