Liikunta ja ravinto

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hanssu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
^Kamala! Mie oisin oksuolos koko päivän jos vetäisin munakasta ja pekonia! :D Liia rasvasta miulle! Mut pekoni on kyl hyvää, siitä huolimatta! :)

45 min rauhallisesti spinningiä, ja en voi uskoa että toi mun jalan suoni on muuttunut paremmaksi??
Kyykkyjä ei voi tehdä enää koko raskauden aikana, luulin että tää spinning ois liikaa, mutta nähtävästi vaan parantaa.. Sit, jos tänään sais heitettyä illalla lenkin metsässä lähistöllä..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Oon ollut reipas tänään! Käveltiin kotikulmilla ees taas kun täällä oli sellaset kyläpäivät tms ja vähän häslinkiä ja kaikenmaailman kojuja. Sit viel mentiin aurinkolahteen kävelylle, ihanaa. Käytiin terassilla ja syötiin vuoden ekat pallojädetkin, nams. Tuli vaaputtua monta kilsaa ja loppumatka kotiin olikin tuskien taival. Tuntui et tuol alapäässä olis ollut piikkipallo mikä paino niin sinne kohdunsuulle ku koko perkeleen toosaanki, ai saatana kaikui kotimatkalla monesti. Josko uni taas maistuis....

ja ruoaks oli uuniperunoita lohimössöllä, sika hyvää! Perunankuoret on kyl se paras osa mun mielestä:grin

On tainnut muutkin mammat ulostautua kun on foorumilla niin "hiljaista" ;) mekin ollaan oltu kahdesti tänään pihalla ja koira pitää viedä vielä toiselle lenkille ennen kuin mies lähtee yövuoroon... Ja hyvää ruokaa syöty sekä jälkkäriksi hillomunkkia ja simaa :) life is goooood! Paitsi et närästäääääää......

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ettei meillä olis jomsuli samat kotikulmat, ku meidänkin lähiostarilla oli tänään jos jonkinlaista kojua pystyssä ja aikamoinen vilske :grin aika pieni paikkahan Helsinki kuitenkin on :rolleyes: Aurinkolahti on kyllä ihana paikka! Me käytiin siellä just viime viikonloppuna pyörillä :)

Jeps, mä palasin just huonekaluliikkeistä. Mukaan tarttu uus olkkarinpöytä, ja matkaeväinä oli korvapuusti ja myöhemmin fazerin pikkupatukoita. Voi hemmetin sokerihiiiri :oops:

Voi olla samat kulmat :)mut mitä ny facen yms mainoksia kattellut niin tooosi monessa kaupunginosassa on ollut nyt lauantaina jotku kyläpäivät tms. En ostanut kyl mitään, en edes metrilakua mikä on kaikkien markkinoiden tärkein asia :grin
Mä en oo ees aiemmin käynyt siellä(paitsi mereltä päin meloen), vaikka aika lähellä onkin. Kesällä pitää mennää käymään kyllä uudestaan!!

Sitä on vähän liikkeellä huihuihui. Mä yritän pitää kerrankin pintani, enkä sulata yhtä korvapuustia pakkasesta.. Sulatan suoraan kaks :p

Me käytiin american dinerissa syömässä ennen miehen töitä. Meillä on näin viikonloppusin toi yhteinen aika niin vähissä ettei siinä kauheesti kehtaa foorumia selailla samalla. Oli kivaa ja nyt on kauhee ähky, tuli syötyä paras salaatti pitkään aikaan! Kana cobb eli kanaa, kananmunaa, pekonia, sinihomejuustoa, guacamolea ja salaattia - ihanaa! Onneks oli sopivasti kävelymatkaa kotiin niin ei oo enää niin tukala olo kun sieltä lähtiessä.

Täälläkin on jotkut ihme markkinat muuten meneillään! Yhellä torilla täys tohina päällä eilen ja tänään ja samaan aikaan toiselle torille pystytetään kans kojuja. Mun huomio kiinnitty kans heti sinne metrilakuihin, mutta jäi ostamatta kun oli niin kova ähky siitä salaatista :)

Jos mä pyöräilisin vielä ni meijän pojalla ei varmaan ois päälaella hiuksia yhtään! :oops: meinaan vaan että tuntuu meleko alhaalla kiikkuvan toi tyyppi.. :D

Mulla on viime päivät ollut kävelyt 10-15 minuutin luokkaa vaan ja se harmittaa. Kusettaa niin maan perhanasti jos kävelee enempi ja supistaa ja tuikkii. :confused:

Kyläpäivillä mekin käytiin, mukaan ei tarttunut muuta kuin kukkasia. Ihan ulos asti tultiin tarjoamaan sitteriä kirppispöydästä. Mulla lipsahti valkoinen valhe ja sanoin, että kaikkea meillä jo on (ei oo sitteriä kun halutaan se baby björn ja ostetaan se sitten uuteen asuntoon jos päästäis muuttamaan tai kaverilta).

Mä taas nauroin sitä et mähän voin ajaa tästä suoraan kättärille ku oltiin siinä lähistöllä ja alko supistaa. Mietin vaan et näytän varmaan just sellaselta epätoivoiselta äidiltä, joka hiki hatussa yrittää pyöräilyllä saada synnytyksen käynnistymään. Sit jos on uskomista noihin syke tilastoihin mitä nyt on viime kerroilta ylhäällä, ni mulla on kunto noussu. Aika ironista:grin

Mä en vois kuvitella enää pyöräileväni.. Varsinkaan ku istuminen ei onnistu millään muul ku jumppapallolla! :)

35 min spinning, kohta puistoon!!! Pitää ravata lasten perässä niitä puiston rappusia, jos vaikka tänään jäis supparit päälle!
Tänään rv 38 + 4! Ja ti neuvola!
Muistan muuten että esikoisesta mulla ois ollut just seuraavana päivänä syntymästä neuvola, soitin sitten sairaalasta, että mulle on syntynyt vauva :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Takaisin