Liikunta ja ravinto

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hanssu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oli, se kypsyttää paikkoja eli pehmeentää, et ei sen kummempaa. Mul on ainaki pehmeet paikat jo, et mällittäki vois seksiä :D

Orgasmi aiheuttaa kyllä supistuksia, mutta ei kai se ihan synnytystä käynnistä?

Joo sitte kukkapurkkiin, saan olla öllötellä vaan ku mies lupautu tekee ruuan, kiitos! Ei sen puoleen, oon taas ite aivan lahnana sen reilu puolen tunnin haravoinnin jälkeen et sohva on just nyt se ainut oikea paikka! Et eipä tulis mieleenkää lähtee portaisiin juoksee ku uskalla lähtee ees ruokakauppaan..

no en mä nyt ihan mitä vaan rupee kokeileen :eek: HYI!!!! olkoot vaikka yliaikaan sit :wink tai sit vois vähä niinku muumimuki konstilla :p täytyypä ehdottaa.......

Muaki jäi kiinnostaa!? Mullon kaappi täynnä muumimukeja!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Mä oon nyt kävelly 7,5 kilometriä hirveellä raivolla, käyny kaupassa hakeen evästä, istunu järven rannalla auringonpaisteessa ja syöny ne eväät. On lämmintä ja ihanan keväistä, ruoka oli hyvää ja lähen kohta käveleen lisää, mutta silti mua vaan vituttaa. Uskomatonta!

ImageUploadedByVau Foorumi1398436159.377701.jpg
Päätin tässä samalla tehdä sen smoothien, tässä oli mustikoita, vadelmia, satsuma, puolikas tomaatti, 2 sellerinvartta ja appelsiinimehua (olisin laittanut luonnonjugua, jos ois ollut!!).
Selleri maistui reippaasti, olihan sitä paljon! Toi kyllä herättää aamuisin :D Tukka nousi ylös ton mausta!!!! ;D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mä inhoon selleriä ihan yli kaiken. Se on niin terveellistä mutta niiiiin järkyttävän pahaa. Ei tarvii olla kun ihan vähän selleriä niin koko ruoka on pilalla mun mielestä.

Mullekkaa liikunta ei aiheuta mitään supistuksia.. pumpissakyykätään edelleen ja kahvakuula heiluu.. nyt ajattelin lähtee pyöräilee hakee kaupasta karkkia!!

.. kun mieskin on vaan töissä töissä.. otti tänää pekkasen omilta töiltään, mutta pitihän se kiirehtiä 5 minuutissa ultran jälkeen isän firmaan hommiin, mäkun luulin että tää pekkanen oli omistettu meille. Aivan v... turha luulo.

Ja että liikkuvien äitien lapset syntyy aikasemmin, enpä usko siihen, mutta tosiaan seksillä voi edes auttaa asiaa, orgasmi saa kohdun supisteleen ja mällissä oli jtn tilulalu maagista ainetta joka teki asialle jotain :D

Mulla hymis sama fiilis, hieno ilma ja on lenkkeilty jne, silti vaan ärsyttää!!! :/

Mua ärsyttää lenkillä sekin että kaikki muut juoksee ja mä en voi. Käveleminen on turhauttavaa!

Olkaa tyytyväisii ees siihe kävelyyn...kävelisin vaikka taloa ympäri mutku se tahtoo sit vähä niinkö kostautuu. Ennoo nii paha masokisti et siitä kivusta nauttisin :( tällee tsillaillessa ku säästyy niiltä pahimmilta kivuilta...

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin