Liikunta ja ravinto

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hanssu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä kävelin tänään neuvolalle sykemittarin kanssa. Matkaa ei oo siis kun n. 1,5km mut menomatka on lähes kokonaan ylämäkee niin mulla oli hirveet sykkeet koko matkan ajan!! Keskisyke KÄVELLESSÄ oli yli 140! Enpä osannu tollasta odottaa. No onneks siihen matkaan meni vaan 15 min suuntaansa ja 150 ei ylittyny kun kerran ihan hetkellisesti. Tuli vaan mieleen tossa että mitäköhän mun syke on ollu kun viimeks taysiin mennessä juoksin ihan hiki päässä 300m bussipysäkille...

Hymykuoppa: Löysikkö vanhan vai ostikko uuden mittarin? Mä kattelin tänää Lidlissä sykemittaria, makso jotain 23€... Mul ei oo koskaan ollu, manuaalisesti aina mitannu :wink Vähän teki mieli ostaa, mut ajattelin ku noin halpa oli, että onko ihan sekunda :confused: Vaikka 3v takuun lupasivat......

Kävin tänää sauvakävelyllä :grin Hirvee tuuli ja vesisade, mut tarvoin silti sen reilu 1km... Tuli jo melkein ihan urheilja fiilis siinä säässä, vaikka vauhti ei päätä huimannu ja matkalla ei kehuta, mut kävinpäs kumminki :p

Löysin vanhan! Onneks! Ei mulla olis ollu varaa ostaa uutta. Se oli vaan niinkin loogisessa paikassa kun sukkalaatikossa...

Mä oon nyt kävelly 3km matkaa päiväkodille. Vauhti on todella hidasta, siihen menee n. 1h. Onhan siinä vielä lisä painona tyttö ja rattaat...
Mutta syke ei kyllä voi tuolla vauhdilla kovin korkea olla! :grin
Siinä matkan aikana kerkiää suunnitella erilaisia toimintasuunnitelmia, et jos lapsivedet menis tai alkais supistaa niin paljo että jäis sinne tielle.

Mie haluun viel varmistaa, et kai seksi on sallittua loppuraskaudessa iha? Paikat pehmeet, mutta kiinni ja kohdunsuun pituus on 1,5cm.. Mie vaan tota pituutta täs ynnäilen, et ei kai pippeli päätä tao.. :rolleyes:o_O Eile ei lekuri ainakaa kieltänyt ja iteki nii rättiväsyny huolesta, etten tajunnu kysyä.. :confused:

joo niin kauan ku on paikat kiinni voi huoletta jyystää, jos ei tule vuotoja tai kovia kipuja yms yms yms........ sen jälkeen on se tulehdusriski, jos pakreerit pääsee sinne kohtuun.... ja on se emätin yleensä sen verran pitkä, ettei tarvi pelätä, ja kyllähän jos on pikein pitkä heppinen mies, niin kaippa se stoppaa, ettei se heppiäinen sinne kohtuun asti pääse :p

Tuosta seksistä..eli jos paikat on auki ni ei kannata jyystää??eli täällä mennään loppuaikaki sit vissiin ilman seksiä.. :confused:

Lyyti, Ei oo multa ainakaan seksiä kielletty vielä vaikka paikat aika valmiit ja vähän auki :) Uskoisin kyl et lääkäri sanois jos sitä ei saisi harrastaa

Mulle sanottiin ekan kohdalla ku olin vähä auennu loppuakohden, että nyt jatkossa pitää välttää seksiä, saunaa, uimista ja kylpemistä :eek:

Onko mua taas huijattu...?! grrr......

Mulle ei oo ainakaan mitään kieltoo viel annettu :confused: Toisaalta en mä nyt monia senttejä auki ookkaan. Mut kyl mä uskosin et lekuri sanois jos ei olis enää soveliasta :confused::oops:o_O

Eikös ne 3 vanhaa S-konstia ole Sauna, Seksi ja Siivous, joilla vauva lähtee syntymään :grin En kyllä ymmärrä miksi sauna ja seksi olis kielletty, jos vaan vauva on jo täysiaikainen. Uiminen on kiellettyjen listalla, jos paikat on auki, sen uimaveden bakteerikannan vuoksi.

pöh...! no sekin voi olla lääkäristä kiinni varmaan.. toiset toppaa nopeemmin, mut kylhän nyt tosiaan luulis, et sanottais jos joku riski on..... eli jos ei kielletä niin antakaa jyystää vaan :p itteeni ei nyt pahemmin muutenkaa huvita, niin enpä mä menetä mitään :grin

muoks: joo sen kolme S:sää mäki tiedän, mut en kyl enää tiedä miks multa se sit kiellettiin... silon se lääkäri selitti niistä pakreereista mitkä voi päästä sinne kohtuun...... tosin ite olin muistaakseni viikolla 35 tjn, niin ehkä siks....

Mä tossa yks päivä saunoinkin ihan urakalla :grin Taisin illan aikana kävästä 4 kertaa saunassa :rolleyes: Ja mun elämä muutenkin perustuu noille kolmelle s:lle :p Joten jumankekka vois kyllä käynnistyä :grin

Tuo on niin ristiriitasta et seksi ois ok vaikka paikat auki ja sit kuitenki höpötetään et sekstaapi vaan ni jos synnytyski käynnistysi. Emminä taho että se käynnistyy ainakaan yhteen kuukauteen! :eek: täytyypi kysyä ens viikolla vaikka neuvolasta..

No mä ymmärsin niin et se seksin aiheuttamat kovat supistukset voi sen käynnistää. Jos siis alkaa tulee seksin jälkeen säännöllisiä ja kipeitä supistuksia. Mut jos ei kovasti supistele niin ei se sen nopeemmin sieltä tuu :) Mut kannattaa kysyä jos ittee vaivaa asia :)

No mitäs ne tarinat siitä spermasta seksin käynnistyksessä on!? Kuka näitä loruja oikein keksii!!? :mad: turhaan pelotellaan hysteerisiä mammoja!

Takaisin