Liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja odecca
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mua harmittanut hirveesti, kun täällä niin monella tuntunut jo tosi ajoissa liikkeet ja itse kovasti niitä jo odotellut. Tänään sitten vihdoin tunsin kolme ihanaa tökkäisyä alavatsalla, ihan kuin pikkurillillä olisi hennosti tökätty vatsan sisältä ulospäin :) ❤ nyt rv 16+5

Mä oon tuntenu nyt 3 päivänä peräkkäin hipsutuksia, tömähdyksiä ja kun käden oon vatsalle laittanu ni välillä tuntenu potkun ❤️ ekan kerran tunsin 16+0 nyt oon 17+3 ❤️

Viikkoja on 15+5 ja navan alapuolella on jotain hipsuja tuntunut. Tosin istukan pitäisi olla edessä, joten vähän skeptinen olen. Joskopa se kuitenkin on vain ilmaa.

Tosiaan vähän hämää, kun istukan pitäis olla siinä edessä. Ja sykkeetkin saadaan diplerilla vaan sivusta.

Toisaalta näillä viikoilla pitäis alkaa jo lihaksissakin olla vauvalla voimaa.

Mä olin tuntevinani ensimmäiset "kuplat" äsken (15+2). Toisaalta en tiedä onko se vaan toiveajattelua, kun odotan sitä liikehdinnän tuntemista jo ihan hulluna 8)

Mulla ollut myös jotain pieniä tuntemuksia. Jotka on ehkä potkuja. Tai sitten suoliston liikehdintää.

Mä oon aika varma että oon muutaman kerran tuntenu potkun, on jotenki semmone tuntemus et en usko että voi mikään muukaan olla :) myös jännää möyhinnän tunnetta ollu sillon tällön, tai sit kuvittelen... mut 16vkoa täynnä ja en ole täysin varma missä kohtaa istukka on kun siitä ei edellises ultrassakaan mitään sanottu. Et kaipa ne liikkeitä voisikin olla, innolla ootan kunnon potkuja :)

• Tykkään
Reaktiot: mkm
Pakko tulla kertomaan, että eilen illalla sängyssä tunsin alavatsalla pientä kuplintaa. Se oli tosi omituinen tunne, en oo ikinä tuntenut sellaista. Aivan pienen pientä kuplintaa, ihan kuin saippuakupla olis puhjennut.

En ole ikinä tuntenut sellaista. Uskon, että se oli meidän pikkuinen. Eilen rv 17+3.

Mulla tuntu ne ensimmäiset liikkeet rv 15 (14+4) ja nyt tulee jo kunnon potkuja välillä ja ne tuntuu ku pistää käden mahan päälle. Rv 18 (17+0) tänään :)

Mulle neuvolan täti sanoi etten varmaan tunne kovin aikaisin liikkeitä kun istukka on kuulemma kehittymässä suoraan tuohon eteen ja voi mennä pitkälti yli puolenvälin jotta niitä tuntuu :/ Onneks on se doppleri jos liikkeitä ei tunne!

Mulle neuvolan täti sanoi etten varmaan tunne kovin aikaisin liikkeitä kun istukka on kuulemma kehittymässä suoraan tuohon eteen ja voi mennä pitkälti yli puolenvälin jotta niitä tuntuu :/ Onneks on se doppleri jos liikkeitä ei tunne!
Mulla edessä istukka ja tunnen kyllä liikkeitä sivuilla ja alavatsalla :)! rv17+6

Jennyhannele kiva kuulla, että noinkin ajoissa voi silti tuntea :) kaverini on nyt 23 viikolla ja on tuntenut vasta ihan ihan olemattomia hipaisuja joista ei ole edes varmoja onko liikkeitä. Kai sekin yksilöllistä.

Ihme kyllä aloin tuntea liikkeitä tosi aikaisin jo 14+0 nyt 14+5 ja joka päivä on tuntunut kuplutusta yleensä muutamana sarjana kun olen makuulla tai hieman sykkyrässä :) istukka on mulla korkealla taka seinässä. Esikoisesta tunsin liikkeet 17+5

Mä oon nyt muutaman päivän tuntenu potkut käteen masun läpi, uskomaton tunne! Varsinki iltasin on kiva metsästää pikku potkuja sohval maaten. En ois uskonu et tässä vaihees tuntis vielä =) muutenki jo parin vkon ajan tuntenu hipsutuksia. Nyt siis 17+2.. oiskohan istukka sittenki taempana..

Mä oon nyt muutaman päivän tuntenu potkut käteen masun läpi, uskomaton tunne! Varsinki iltasin on kiva metsästää pikku potkuja sohval maaten. En ois uskonu et tässä vaihees tuntis vielä =) muutenki jo parin vkon ajan tuntenu hipsutuksia. Nyt siis 17+2.. oiskohan istukka sittenki taempana..

Täällä ihan sama juttu! Eilen ja tänään maannut iltasella sohvalla ja molempina iltoina tuntunut muutamat potkut omiin sormiin! :p Harmi vaan että heti kun mies on tullut viereen ja oon yrittäny sille saada ne tuntumaan, on kaveri lopettanut potkimisen ja mennyt nukkumaan :( tänään täällä 17+6, istukan sijainnista ei mitään tietoa, kun ei ultrassa siitä mitään mainittu enkä tajunnut kyllä kysyäkään..

Näyttäisi kauhean monet jo tuntevan liikkeitä! Mulla on tänään 18 viikkoa täynnä enkä kyllä koe, että ois mitään liikettä/kuplia/tökkäyksiä/hiplauksia tuntunut.. Kaippa se vielä ihan yksiköllistä ja pitää vaan odotella.

Mä en tunne vielä mitään. Nyt viikkoja 17+2. Kohtu tuntuu isolta pallolta jo ja lääkärikin kommentoi, että on jo ihan hyvän kokoinen. Välillä se on kovempi toiselta reunalta ja "väljä" toiselta puolelta. Luulen, että istukka on vaan edessä.

Takaisin