Sandy, mä taisin avata tän istukkakeskustelun. Mua kiinnosti vain se, mikä selittäisi lääkärin arvioita, että tulen tuntemaan liikkeet aikaisemmin kuin odottajat keskimäärin. Mua kiinnostaa myös kaikenlainen muu, mihin en tule löytämään yksiselittäistä vastausta. On vain niin jännää, kun omassa kehossa tapahtuu kaikenlaista uutta.
Sukupuoliasiaakin on just mun ultrassa käsitelty. Kuten olen monessa yhteydessä sanonut, en ota sukupuolivärikoodausta kovin vakavasti, vaan hankin vaatteet muilla perusteilla. Sukupuoli on kuitenkin niitä harvoja asioita, mitä voi arvuutella. Toki olen raportoinut ystävilleni myös käsistä, jaloista, sormista, nenäluusta, sydämen kammioista, aivoista, keuhkoista, jalkaterästä ja liikkeistä, mutta jostain syystä mulle edes arvaus sukupuolesta tekee pienestä todellisemman. Ihmiset ehkä vain ovat erilaisia näissä jutuissa.
Toivon kovasti, että saataisin jossain vaiheessa vähän tarkempikin arvaus sukupuolesta. Meillä pitää antaa nimi jo synnytyslaitoksella muistaakseni synnytystä seuraavana päivänä, joten olisi kätevää tietää vähän etukäteen. Toki molemmat vaihtoehdot pitää olla mietittynä, mutta silti. Ainakaan mun raskaudessa kaikki mun toiveet ja tarpeet eivät ole kovin järkeviä – kuten ei mun elämässä muutenkaan. :)