Liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja odecca
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Istahdin eilen tietokonetuolille ja melkein heti sen jälkeen vaavi vissiin muljautti itsensä ympäri ja liiskasi virtsarakon, kun oli tosi lähellä, ettei pissat lirahtanu housuun :D kellään muulla käynyt vastaavaa?

Istahdin eilen tietokonetuolille ja melkein heti sen jälkeen vaavi vissiin muljautti itsensä ympäri ja liiskasi virtsarakon, kun oli tosi lähellä, ettei pissat lirahtanu housuun :D kellään muulla käynyt vastaavaa?
Mulla alkoi toi vkolla 27+ ja aika tasaseen herra tätä harrastaa :D Ei kivaa...

Täällä on nyt ollut kaks todella hiljaista päivää, että ihan meinaa huolestua.. Dlopperikin piti kaivaa kaapista ja sydän kyllä jyskyttää ihan entiseen tahtiin. Mitä lie lepopäiviä herra viettelee :s

Täällä sama! Eilisen oli rauhallista ja tänäänkin iltapäivään saakka. Nyt jyskyttää taas tavalliseen tapaansa. Vissiin liian rankasti juhlittiin juhannusta (käytiin kokkoristeilyllä, kanssamatkustajina lähinnä mummoja :D) ku herra kaipasi vähän huilia ;)

Täällä sama! Eilisen oli rauhallista ja tänäänkin iltapäivään saakka. Nyt jyskyttää taas tavalliseen tapaansa. Vissiin liian rankasti juhlittiin juhannusta (käytiin kokkoristeilyllä, kanssamatkustajina lähinnä mummoja :D) ku herra kaipasi vähän huilia ;)
Helpottavaa kuulla, että muillakin on vastaavaa :D Kyllä se hittovie säikäyttää huh...

Minä kun jo ajattelin, että poitsu majailisi pää alaspäin mutta vetää kyllä itsensä vieläkin poikittain ja maha siinä samalla venyy ihan kummalliseksi.. Ei tunnu kivalta ei, kun samalla vielä supistaa :confused: Nyt rv30+2.
Vieläkö teillä muilla vauvat tuntuu näillä viikoilla pyörivän masussa?

Kyllä meillä ainakin pyörii ihan miten sattuu. Poikittain tuntuu kyllä kaikista inhottavimmalta! Viikkoja 30+4 :)

Mä en osaa tulkita, miten paljon pyörii. Välillä liikkeet tuntuvat siltä, että bebe olisi ikään kuin vinottain, mutta yleensä veikkaan, että pää on aika keskellä ja ylhäällä. Edellisessä ultrassa oli perätilassa ja siltä siis edelleen tuntuu, jos oikein ymmärrän. Olen ajatellut, että ehtii monta kertaa kyllä vielä kääntyä.

Täällä on myös ollut aika rauhallinen vaavi masussa, kun ei enää liikkeet niin paljoa ja usein tunnu. Olenkin miettinyt, että tilaa ei taida olla enää niin paljon kuin oli aikaisemmilla viikoilla. Toisaalta olen ollut flunssassa niin saattaahan se vaikuttaa myös masusukkiin, välillä on saanut masua silitellä enemmänkin, että on saanut masuasukin hereille.

Täällä ollaan käännytty pää alaspain :D mut voi olla että intoutuu vielä pyörimään :D

Täällä pyöritään paljon mutta eniten viihtyy perätilassa ja jalat kohti mun selkärankaa eli liikkeet tuntuu vaan alaspäin eli ei juuri ollenkaan ja navan päällä tuntuu pään tökkäsyt. Aina ajoittan tuntuu rävellys tossa ihan alavatsalla eli on sillon selkä samaan suuntaan kuin omani. Nyt tosin on viimesen 2 vuorokauden aikana kääntynyt ees taas varmaan 3 tai 4 kertaa ja tällä hetkellä taas lienee rt koska paine alakerrassa on aivan hirveä ja potkuu suoraa ylöspäin. Tuntuu kun koittas työntää päätään väkisin alakerrasta ulos.

Mutta pääasia että liikkuu, nii tietää että kaikki hyvin ❤️ välillä voi ottaa vaan hiukan iisimmin :P

Täällä ainakin pyöritään valillä sellaista ympyrää, ettei mitään hajua miten päin masussa ollaan...:grin Ja kylkiluiden hetkuttelu on ihan omaa luokkaansa, tuntuu et seuraavaks on itellä kyljet mustelmilla, et taitaa olla toistaiseksi tilava yksiö:p

Nyt on taas liikkeet voimakkaampia. Tuntuu niin kuin olisi neliveto päällä. Aika vinha tunne vatsassa :D

Täällä kans ollut tänään todella vilkas päivä. Ei tunnu kauheen hyvältä enään herran potkut ja ympärikääntyilyt :D Aamulla oli myös niin kova hikka, että koko vatsa vaan heilahteli hikottelusta!

Mullakin on välillä kyllä niin epämukavan tuntusia potkuja, varsinki ku tykkää tuonne oikeen puolimaiseen kylkeen potkia ihan hirmusesti..

Meillä ollaan nyt pari päivää hengattu ihan alhaalla ja on vielä käännytty pää ylöspäin niin että potkitaan äitiä mukavasti rakoon, lantioon ja suoleen:inpain: miten sen saa pää alaspäin ja nousee takas ylös:arghh:

Tuttu tunne, Zipa! Täälläkin kaveri silloin tällöin viihtyy Perätilassa ja niinä päivinä en voi juuri liikkua, sattuu niin hirmuisesti! Muuten ei mun liikkumisessa oo mitään ongelmaa. Onneksi ei jatkuvasti ole, vaan vielä on mahtunut heittämään kuperkeikkaa ja vaihteleekin asentoa päivittäin ☺

Takaisin