Liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja odecca
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olen alkanut miettimään, kuinka paljon liikkeitä pitäisi tuntea ja miten usein ja pitääkö joka päivä tuntea selviä potkuja tässä vaiheessa (29vko), vai riittääkö möyrintä.

Mistä tiedän liikkuuko vauvani riittävästi ja ns normaalisti.

Kaikesta sitä voi huolen kehittää...

Viveka: Mulla ainakin on vaihtelevaa liikkeiden tuntuminen. Välillä tuntuu koko päivän kovat diskoilut ja välillä ei taas tunnu liikkuvan juuri lainkaan! 29+2 menossa nyt.

Sama täällä, pari viikkoa sitten liikehdintä oli paljon tunnistettavampaa! Oon aatellut että vauva on varmaan vaihtanut asentoa. Gyne sanoi, että jos ei yhtenä päivänä tunne yhtään mitään, niin pitäisi käydä tarkastuttamassa. Mutta jos vähänkin tuntee muljahteluja niin ei tarvitse huolestua.

Kyllä möyrintä mun mielestä lasketaan mukaan, liike se on sekin! 30 viikon jälkeenhän taidetaan suositella liikelaskentaa, jos tuntuu olevan hiljaisempi päivä.

Joo, viikon 30 jälkeen voi sit liikelaskentaa.. nyt vielä voi helposti kääntyä esim potkimaan selkärankaa ..

Kirjotinkohan viime viikolla et ei liikuskele hirmu paljon, noh nyt on kyllä potkuja sadellut aika paljon :D nytkin venyttelee jalkojaan potkujen välillä :rolleyes:

Mä en muuten saanut tänään 30+0 neuvolassa ohjeita liikkeiden laskentaan.. :0 ehkä sitten ensi kerralla :D

Hei tää on nyt outo ja tyhmä kysymys, mutta tuntuuko muista vauvan liikkeet joskus tosi inhottavilta?

Hei tää on nyt outo ja tyhmä kysymys, mutta tuntuuko muista vauvan liikkeet joskus tosi inhottavilta?
No kyllä tuntuu! Varsinkin iltasin on alkanut liikkeet olee sitä luokkaa, että lähinnä valitan niistä kun sattuu, kiristää ja välillä koko kroppa menee jännitystilaan ku tuntuu et jäbä puskee ittensä ulos millon mistäkin.. Toki on ihanaa, että liikkuu paljon jnee... Mutta on tässä ne ikävät varjopuolensakkin :D

Se on inhaa ku toinen koittaa puskee päätänsä mun kylkiluiden alle, muuten on aika rauhallinen kaveri ettei oo kyllä valittamista

Muakin välillä inhottaa ne liikkeet. Siis ei toki muuten, mutta kun tyyppi on niiiiin tossa pinnalla, että tuntuu välillä venyttävän jo muutenkin pinkeän vatsanahan ihan äärimmilleen. Istukka on takaseinämässä, niin sekään ei pehmennä liikehdintää. Mutta pääasia että liikkuu. Ja runsaasti liikkuukin. Taitaa vielä olla tilaa möyriä hyvin. :) Nyt siis itselläni 26+2 (ehkä, ei tässä enää mukana pysy :D).

Mä oon pari kertaa yöllä herännyt säikähtäen sitä kun jätkä tällää oikein kunnon potkun. Yleensä johonkin kylkiluiden alle :D Kova tää on muutenkin liikkumaan ja möyriimään, mikä on tietysti tosi hyvä - ei ole kertaakaan tarvinnut vielä siinä suhteessa olla huolissaan!

Täällä muuten loppui isän rauhoittavan käden vaikutus. Ihan häiriintymättä jatkaa discoaan nykyisin, vaikka mies käden maulla laskeekin. Hassua :)

Mulla on hyvinki rauhallinen tapaus masussa, samanlainen ku esikko aikanaan niin ei oo päässy vielä liikkeet inhottaan, paitsi sillon ku päätä pusketaan kylkiluihin tai tarkemmin sanottuna yrittää puskee päätänsä kylkiluiden alle :rolleyes:

Minun tyllerö potkii kaikki illat niin että koko maha tärisee :D yleensä aloitttaa juuri silloin kun olen menossa nukkumaan :)

Myy, sama juttu täällä! Tosin poika tulossa ja potkiskelee hän myös päivisin. Heti alkaa monotus, kun istahtaa itse alas.

Välillä tuntuu, että pienokainen istuu tuolla vatsassa tai sitten jonkinlainen selkäkyyry ilmestyy vatsan pinnalle ja iho pingottuu äärimmilleen. Se on hassua :) Vielä en ole herännyt yöllä vauvan iskuihin/potkuihin, mutta sekin aika varmaan on tulossa.

Kyllä välillä poitsu potkasee niin että itekki heilahtaa ja säikähtää :D onneks ei oo viel keksiny noita kylkiluita ;)

Täällä on nyt ollut kaks todella hiljaista päivää, että ihan meinaa huolestua.. Dlopperikin piti kaivaa kaapista ja sydän kyllä jyskyttää ihan entiseen tahtiin. Mitä lie lepopäiviä herra viettelee :s

Takaisin