Liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja odecca
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Musta tuntuu, et meijän pojalla on vähintään seitsemän jalkaa ja ainakin kaks päätä. Taas on meininki sellanen, et melkeen jo vähän ottaa päähän! :D siis ihanaa toki kun liikkuu ja voi hyvin, mut mua kyllä välillä hermostuttaa nää hullut diskot masussa.. :D

Mua vaan välillä naurattaa, et miten voi liikkeet tuntua jokapuolella samaan aikaan :D Kaise heittää jotain kuperkeikkaa diskoillessaan..

Meillä on kans ollu meno päällä taas pari päivää. Mutta äiskä on kyllä ollut vähän hermona, joten adrenaliinikin saattaa riehututtaa.

Haha :D ja mie kuvittelin et tää masuasukki liikkuu paljon :'D esikkoon verrattuna toki liikkuukin, mut liikkeitä tuntuu 5-6 krt/pvä ja kerralla yleensä muutamia liikesarjoja :p sit tää vissii nukkuu välit :D

Tääl on poitsulla kunnon jammailut iltasin, samanlainen on kun iso veljensäki :) :D

Meillä kans kunnon jumpat pojulla lähestulkoon joka päivä :D välillä mietin pitäiskö poikaa yrittää jotenkin rauhoitella. Oon yrittänyt jopa laulaa jos rauhoittuisi, mutta ei oo ollut tehoa siitä :D

Meillä miehen käsi rauhottaa vauvaa, mies raukka saa harvoin tuntea potkuja ku heti hiljenee. Toivottavasti tää rauhottava vaikutus kestää myös syntymän jälkeen!

Meillä miehen käsi rauhottaa vauvaa, mies raukka saa harvoin tuntea potkuja ku heti hiljenee. Toivottavasti tää rauhottava vaikutus kestää myös syntymän jälkeen!

Mantunen, meillä on ihan sama. Vauva saattaa jumppailla tovin, mutta heti, kun miehen käsi tai mun käsi laitetaan vatsalle, niin rauhoittuu. Toivottavasti sama kikka toimii sitten syntymän jälkeenkin.

Meillä kans vauva lopettaa justiinsa, kun miehen käsi ilmestyy masulle :D Mä välillä iltasin nykäsen tarkotuksella käden, että alkais poitsu nukkumaan!

Mantunen ja viveka ihan sama juttu täällä! :D Kunnon jumpat on, mutta heti ku mies haluis kokeilla niin stop loppu kaikki ja kun ottaa käden pois nii jumpat jatkuu :D

Mikäköhän maaginen voima noilla iseillä on? Täällä kans baby rauhoittuu tyystin jos isi haluaa tunnustella potkuja. Esikoista potkii kyllä naamaan ja käteen, jos tämä tunnustelee sisaruksena liikkeitä :grin

Tuntuuko teillä muilla liikkeitä peräsuolessa? Siis jo monetta päivää tuntuu, että monottelis kunnolla peräsuoleen. Tuntuu tosi epämukavalta ja välillä ihan sattuu!! Onko ihan normaalia kuitenkin, tietäskö joku kokeneempi? :)

Joo, täällä sama homma. Tuntuu äidistä vähän tympeältä mutta eipä pieni sitä voi tietää... :-)

Mä en aina tiedä, että supistaako vai puskeeko vauva itteensä vatsasta läpi. Tulee sellanen tunne kun kääntyis ympäri ja puskis samalla, mut koko vatsa menee jotenkin ihan kummalliseksi sillon :D Tää tapahtuu usein selälleen köllötellessä!

Mulla ihan sama juttu. Välillä havahdun paineen tunteeseen vähän kuin harjoitussupistuksessa. Mutta kun kokeilee vatsaa on muuten pehmeää paitsi pieni puskenut itsensä esim. ihan vatsan pintaan tai poikittain. :D Välillä koko vatsa ihan epämuodostunut kun toinen työntänyt itseään oikein kunnolla johonkin reunaan.

Takaisin