Liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ele84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullakin pikkunen punkee välillä kovaa mahasta läpi niin että tulee sellanen pallo tohon navan viereen ja maha on just sillain epämuodostunut :joyful:. Viime maanantaina ultrattiin päivystyksessä ja vauva oli pää alaspäin niinkuin on ollut joka kerta ultrassa, viihtyy varmaan sillain :wideyed:. Ainakaan ei pitäs olla loppuraskaudessa ongelmia siitä et olis väärinpäin :grin

Meiän neiti on kyllä kaikista aktiivisin yöllä, eikä kyllä lopeta potkunyrkkeilyä vaikka mies pistäis käden masun päälle (ekan kerran mies tunsi liikkeet mahan päältä rv17, nyt siis jo +29 vko menossa). Eihän tuo muuten haittaa, mut inha herätä kesken unien siihen kun toinen potkasee mahan läpi patjaa tai kylkiluihin :woot:
Kyllä päivisinkin liikkeitä tuntuu, mutta nyt tuntuis että enemän on neiti hereillä yöllä :oops:

Meidän neidillä nyt onneksi rytmi vaihtunut niin että päivisin melskaa ja öisin nukkuu. Mutta voi jee tota menoa päivisin , mitä lie akrobatiaa se tuolla harrastaa ku maha venyy joka suuntaan. :D

Meillä aletaan myllään tosissaan kun minä pyshdyn ja käyn pötkölleen. :) Töissä istun lähes koko päivän, mutta se ei saa samaa ilmiötä aikaiseksi. Toki siis päivän aikana myllää, mutta ei yhtä paljon ja selkeästi kun pötkötellessä. Eikä siis ole väliä olenko menossa päikkäreille (viikonlopun luksusta) vai yöunille.

Mulla on tuntunu nyt tänään liikkeitä paljon alapäässä :-) ilkeen tuntusta vaan. Ihanku sieltä kohta jalka tai käsi pilkottais :-))

Mulla on tuntunu nyt tänään liikkeitä paljon alapäässä :) ilkeen tuntusta vaan. Ihanku sieltä kohta jalka tai käsi pilkottais :))
Mustakin tuntuu kyllä aina vähän väliä siltä kun vauva tippuis mahasta ulos! Kuulostaa hölmöltä mutta siltä se tuntuu :D Muutoin tuntemukset on enemmän painetta (harjoitussuppareita kai osin) kuin potkuja, mutta kun potkuja tulee niin tulee ikävästi selkäpuolelle :(

Sillon kun tää tenava änkee alas, niin musta tuntuu että tila ei riitä sille! Siis tuntuu tosi inhottavalta ja tulee semmonen olo että se on jumissa siellä ja tuntuu että pitää haaristella ja keinutella lantiota että se oikasis ittesä parempaan asentoon :hilarious:

Oikea puoli ihan arka kyljestä ja vatsasta. Aika toispuoleista tuo potkiminen. Oon yrittäny välillä saada vauvaa siirtymään tökkimällä. :D

lääkäri ultrassa ihmetteli kun mulla vauva poikittain mahassa :P eikä mulla edes tuntunut pahalta. totesin vaan et mukava kun et paina vielä palleaan! pystyy hengittää hyvin ja selälleenkin välillä nukkumaan kun se auttaa noihin kipuihin.. nyt vaihteeksi vauva taas alkanut liikkumaan tosi vilkkaasti, muutaman viikon ollut rauhallisempi. ehkä tuo lisäraudan syönti on tehny senkin vähän vireämmäksi :)

Täällä ei mitään kivuliaita potkuja ole ollenkaan, mutta en osaa oikein arvioida mitä ihmettä on ajoittain tuntuva nopeatahtinen pieni "poksuminen", siis aika nopeaa pientä "kuplintaa" kuin joku poksauttelisi popcornia mahassa. :D Esim just nyt tuntuu olevan todellinen poksautussikermä päällä ja tuntemukset risteilevät eri puolilla mahaa, pääasiassa aika alhaalla. Ei ole siis yhtään kivuliasta, mutta tuntuu hassulta!

Täällä ei mitään kivuliaita potkuja ole ollenkaan, mutta en osaa oikein arvioida mitä ihmettä on ajoittain tuntuva nopeatahtinen pieni "poksuminen", siis aika nopeaa pientä "kuplintaa" kuin joku poksauttelisi popcornia mahassa. :D Esim just nyt tuntuu olevan todellinen poksautussikermä päällä ja tuntemukset risteilevät eri puolilla mahaa, pääasiassa aika alhaalla. Ei ole siis yhtään kivuliasta, mutta tuntuu hassulta!

Samaa tapahtuu täälläkin! Mitä lie rupsuttellee :D

ei kyllä mitään mielikuvaa :D miehellä tosin oli oma ehdotuksensa kun poika tuolla kasvaa :depressed:

Meillä likka heräilee aina öisin riehumaan jos itse herään. Siinä sitten yrittää pitää omia käsiä mahalla, että rauhottuisi, kun miehenkään käsi ei rauhoita yhtään :D

Täällä eilen kun menin nukkumaan, niin vauva potki vasempaan kylkeen! Ihan johonkin tosi reunaan.. Niin kauas että mietin että miten se edes ylettyy niin reunaan

Takaisin