Liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kakz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kokeilin liikkeitten laskemista ja ei tuntunu mittään. Sitte soitin neuvolaan ja pääsin onneksi heti kuunteleen ääniä. Pienen hakemisen jälkeen löyty ja veikkas että muksu on kääntyny pää alaspäin nii tuntuu eriltä liikkeet. Sydänäänet oli kuitenki hyvät ja voimakkaat :) Tänään oli sitte uus ultra istukan takia ja vaavi oli raivotarjonnassa ja kasvanu nätisti keskikäyrillä. Painoarvio oli 1300g ja viikkoja on nyt 28+5. :) Prinsessaa vieläkin veikkasivat ;D

^ Hyvä, että kaikki kunnossa kuitenkin. Yleensä näin onkin, mutta jo oman mielenrauhan takia kannattaa olla yhteydessä neuvolaan/äitiyspoliin.

Jestas nää liikkeet on ruvennu jo välillä sattumaan :o ihme spurtteja tulee iltasin ja aamuöisin et iha säikähtää :D ja tuonne rakkoon pistää. En tiiä mitä se siellä touhuaa ku on kuitenkin pää alaspäin ollu jo monta viikkoa .

Koko raskauden nti jumpsuttanut oikealla puolella melkein. Koko ajan. Nyt tämän lisäksi mun palleaa kiva potkia

Ne rakkoon tai kohdunsuulle tai jonnekin niille main (vaikea paikallistaa) osuvat tirvaisut tuntuu kyllä mehevältä... ihan kuin sähköiskuja. Lisäksi täällä uutuutena on nyt alkanut jalan tunkeminen kylkiluihin, erityisesti oikealle puolelle.

kuulostaa varmaan tyhmältä, mutta itse odotan innolla niitä potkuja, jotka oikeasti sattuvatkin.. esikoisen loppu aika oli pelkkää möyrimistä, ja kaipasin sellaista kunnollista potkua, että täällä ollaan ja kaikki on hyvin.. raukalla varmaan oli tila aika vähissä, ainakin viimeiset 2 viikkoa

Täytyy sanoa että tästä asukkaasta ei tiiä mitenkäpäin menöö.. En usko että on vielä kääntynyt pää alaspäin. Potkut tuntuu enimmäkseen mahan alaosassa (ellei sitten ole kova nyrkkeilee) ja välistä tuntuu kun siirtyisi poikittain. Toivottava et rupeaa kohta ihtesä kairaamaan lähtöasemiin :happy: Pe ois neuvola ni jospa siellä sais selvyyttä !

Mulla tuntuu välillä että tällä maha asukilla on ainakin neljä jalkaa :nailbiting: tuntuu välillä potkuja kummaskin sivulla ja alamahalla jotain nyrkin iskuja :eek: mutta suurimmaks osaks liikkeet on sellaasta möyrimistä. Viimme viikolla oli ainakin pää alaspäin mutta en tiedä voikohan se viellä kääntyä? Tänään rv30+0

Toinen päivä nyt menossa ku HITOKSEEN SATTUUU NOI LIIKKEET!!!! Noin puolet niistä. Ei tuu kylkiluihin eikä pissarakkoon vaan johkii tonne lonkkaluun kohdille ja navan viereen..kylkiin. ihan hellänä ja kosketusarka koko maha >:( pääsee jo välillä huuto et AI S****NA ja väkisil tulee fiilis et tahalleen satuttaa :D eihän se nyt niin mene :P

Marsupilami, vauva saa oleilla missä vain asennossa ja pyöriskellä mielensä mukaan rv 36 asti, jonka jälkeen vasta aletaan kääntelemään päätä alaspäin, jos on siinä vaiheessa vielä perätilassa. Mulla vauva on tähän asti ollut aina pää alaspäin, mutta nyt sitten keksi kääntää itsensä pää ylöspäin (rv 33+). Nyt potkut liitoskipujen pehmittämälle häpyluulle sattuu aivan kamalasti, tuntuu kuin vauva haluaisi repiä häpyluun kahtia sisältäpäin! Potkut ja tökkimiset rakkoon saavat ikävän pistävän tunteen aikaan, ootan kovasti jotta vauva kääntyisi taas pää alaspäin. Aika samoilla fiiliksillä olen kuin SeEnsimmäinen, ihan kuin vauva tahallaan potkuttaisi arkoihin paikkoihin niin, että välillä on pakko pompata pystyyn :D

Meillä jatketaan edelleen ahkeraa liikkumista ja toinen ilmeisesti viettää suurimman osan ajastaan edelleen poikittain, rv 32. Tässä muutamana päivänä taisi käväistä pystyasennossa kun maha muuttui leveästä paljon pitkulaisemmaksi. Todella vaikeaa on kyllä erottaa päätä pepusta ja jalkoja käsistä :confused: Tuntuu monottavan kaikkiin suuntiin ihan yhtä kovalla voimalla. Joskus oikein kunnolla kun venyttää niin voisin kuvitella kyseessä olevan kantapää mutta muutoin olen kyllä suurimman osan ajasta ihan ulalla vauvan asennosta! Tämä kyllä tuntuu liikkuvan suurimman osan ajasta, jos ei muuten niin hikottelemalla..

On ollu jo pitkän aikaa hiljasempaa ja sellasta rauhallista möyrimistä vaan mutta eilen neuvolassa se hoitaja runno vatsaa kun kokeili miten päin vauva on niin sen jälkeen alko kyllä kauhee mellaka eikä oo vieläkään rauhottunu :-D ihanaa möyrimistä ja potkimista!

minulla oli liikkeiden osalta eilen hyvin tuskainen kaksituntinen perhevalmennuksessa.. jostain syystä nykyään istuma-asento provosoi vauvaa kovasti liikkumaan, yritä siinä sitte olla paikollaan kun toinen kairaa käsillä tietä ulos alapäästä (! luulin jo että vedet menee!) ja työntää varpaita kylkiluiden väliin. AUTS

Täällä eilen taas senku maha heilu, ja yöllä melskattiin myös kun nyt pari yötä ollu rauhallisempia.

Meillä lähinnä tuntuu potkuja ja lyöntejä, varsinaisesti vauva ei tunnu kauheesti enää pyrivän ympyrää niinkuin vielä joku aika sitten teki. Mitä nyt sitten aina välillä heittää ittensä tuonne toiseen kylkeen niin että näyttää kun siellä kyljessä ois joku uloke ja toinen puoli mahasta on sitten vähän normaalimpi. :D

Mun vauveli veti nukkumaan mennessä jonku ihme raivopotkunyrkkeilykohtauksen, mäiski täysillä menemään niin että oikein sattu joka puolelle, mutta rauhottu ku käännyin toiselle kyljelle. Kaipa sillä oli ikävä asento, eikä mielipidettä säästelty :D

Täällä vauveli tykkää köllötellä mahan oikealla puolella. Usein tuntuu ja näkyy kunnon kova pötkylä siinä. :) Välillä pullistelee takapuoltaan oikein korkealle ja aukoo sääriänsä. :) Tuntuu olevan päivällä vilkkaimmillaan ja myöhäisillalla. Jostain syystä rauhoittuu yöksi ja antaa mun nukkua. :)

Toivottavasti Lyydia on synnyttäänkin yhtä hyvä yönukkuja :)

Täällä oli liikkeiden suhteen useampi kovin hiljainen päivä, jopa huolestuttavan hiljainen, mutta nyt on pari päivää pidetty sellasta mylläkää, että pelkään tuon tulevan kohta kyljestä läpi :p Pikkuiset kädet kaivavat alaspäin ja varpaat on kivasti sijoitettuna kylkiluiden väliin, peppu hakkaa palleaan ja pää virtsarakkoon. Silti yritän nauttia jokaisesta mahaa järisyttävästä liikkeestä :Heartred

Täällä hereillä ollessaan pienokainen työntää vähän väliä jonkun osan itsestään kylkeen tai pallean alle. Kun sitä mölkyrää silittelee, se katoaa ja tulee takaisin heti, kun silittely loppuu. Miestä hymyilyttää, kun saa jo kommunikoida vauvan kanssa ja silitellä häntä (:

Täällä on myötäillä ollu hiljaisia päiviä, mutta auta armias ku eilen ja tänään ajelin autolla sellaset n. Kolme tuntia putkeen niin kyllä välillä puskettiin napaan kipeästi ja heti perään alakerrassa kairattiin.. Ja useaan otteeseen, mut hyvin piti hereillä automatkan ;)

Takaisin