Liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kakz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Haha ku vieläkin laittaa hymyilyttää ku pieni hikkaa ja kiukkuisesti myyryää samaan aikaan, varmaan kitisiskin jos pystyis :D

Ajatelkaa muuten ku vauvat oppis mahassa jo itkemään :confused: :hilarious:

Vois kuvitella että täältä tuloo aika arka tai ujo lapsi, aina kun se vähän tuolla mahas myllertää ja tuo peppunsa tohon koholle niin sitten ku sitä silittää niin katoaa ja loppuu myllerrys o_O ja jos yrittää sitä vähän innostaa ja tökkii mahaa niin ei kuulu mitään pariin tuntiin :grin:rolleyes:

voi marsupilami noinkun menee sanoon ni on sitten kuitenki sellanen 24/7 huomiota tarviva vauva :D meillä sama homma, ainakun yksin oon ni hirvee näkyvä mylläys mutta annas ku pyydän miestä kattoon ni johan ollaan hipihiljaa.. oon jopa yrittäny sitä ettei sano mitään vaan viittoo kattoon, mutta aistii jotenki neki :D sitte ku yksin oon ni johan saa silitellä ja ottaa kädellä potkuja vastaan niin paljo ku haluaa :shifty:

Ajatelkaa muuten ku vauvat oppis mahassa jo itkemään :confused: :hilarious:

Itse asiassa oon joskus kuullu/lukenu, että vauvat VOI jopa itkeä kohdussa! Lähinnä kai se on sen harjoittelua, kun ei siellä keuhkoissa ole ilmaa, niin ei sitä ääntäkään voi kuulua.

Menee vähän ohi aiheen, mut Aubrey pohti tossa itkeekö vauvat jo kohdussa.
Kyllä ne itkee ja kitisee, mutta kyyneleitä ei erity, niinkuin ei ihan alkuun syntymän jälkeenkään. Menee hetki, ennen kun kyynelkanavat toimii normaalisti (joku jo lapsellinen: jos muistte, niin miten nopsasti teillä opittiin kyynelehtimään).

Vauvat myös kitisee tai pikemminkin kitisisi ja ääntelisi kohdussa, mutta ääntä ei tule, sillä ääniaallot kulkee ilmassa ja kohdussa keuhkot on vielä täynnä lapsivettä, joka sit lähtee pois sillä odotetulla ensiparkaisulla. Eli taidot on, mutta ympäristö estää niiden tehokasta käyttämistä :)

Voi ei, ensin mua hauskuutti, että kun sieltä kuuluisi kitinää mut nyt tuli ihan surullinen olo, jos toinen siellä nyyhkii eikä se lohtu välttämättä heti tulekaan :sad010

Yhyy, Aubrey, tuo oli niiiin itkettävä ajatus. Välillä aina miettii kun vauva myllertää että entä jos sillä onkin jokin hätä/jotain asiaa ja sit vaan toivoo että silittely ja rauhallinen juttelu auttais kun ei muutenkaan pysty rauhottelemaan. Ei jaksais odottaa että saa jo halata toista. :hug003 (tosin saa se nyt vielä vähän aikaa tuolla köllötellä, ei nyt liian aikasin tartte tulla jos ei sitten kauheen paljon myöhässäkään ennustetusta :D )

Itse pelästyin aamulla kun tunsin potkun kylkiluiden päällä, ulottuuko muilla potkut noin ylös.. Tai oikeastaan olen kuvitellut, että potkut tulee vain kylkiluiden alle. :-o

voi marsupilami noinkun menee sanoon ni on sitten kuitenki sellanen 24/7 huomiota tarviva vauva :D meillä sama homma, ainakun yksin oon ni hirvee näkyvä mylläys mutta annas ku pyydän miestä kattoon ni johan ollaan hipihiljaa.. oon jopa yrittäny sitä ettei sano mitään vaan viittoo kattoon, mutta aistii jotenki neki :D sitte ku yksin oon ni johan saa silitellä ja ottaa kädellä potkuja vastaan niin paljo ku haluaa :shifty:

Täällä kokeiltu samaa, viittomista että tuu ny äkkiä kokeilee/kattoon!! :D

Hui, kuulostaapa oudolta Libero :eek: Liikkeet kylkiluiden allakin tuntuu jo riittävän epämukavalta!

Meilläkin on ollut vähän vieraskorea vauva. Äitiä sopii kyllä potkia ja tökkiä rajustikin, myös kättä vasten. Muiden tunnustellessa rauhoitutaan ihmettelemään. Tosin tämä tuntuu alkaneen vähentyä. Aluksi pitää iskää vielä ujostella mutta jo hetkisen kuluttua liikkumisen ilo vie voiton ja sitäkin sopii mätkiä menemään :rolleyes:

Voihan itku, toivottavasti ei masuissa kovasti nyyhkitä :(

Mulla vähän masentaa ku miestä ei tunnu oikein ees kiinnostavan nuo liikkeet.. Jos koitan sitä saada tunnustelemaan niin se on että "joojoo kyllä mie uskon että se liikkuu ku sie niin sanot." Jos sitten ite sen käden laitan mahalle niin se vetää heti pois ku jotain tuntuu ja ilme kertoo sen mitä se sanooki että "hyi ku tuntuu friikiltä, joku alien siellä" :(

Kyllä se onneksi muuten on vauvasta innoissaan, ja sanooki oottavansa että se tulis pihalle niin pääsis sitä hoitamaan.

meillä on sama tilanne kuin teillä Harakraah, ei tunnu paljoa kiinnostavan miestä.. joten olen antanut olla ja nautin sitten itse senkin edestä jokaisesta liikkeestä =)

Eihän se mitään tietysti tarkoita ja pääasia että tulevat isit on innoissaan, mutta kyllä ymmärrän jos tulee vähän suruinen olo.. Tulis mullekin.

Tuntuuko teillä liikkeet jo kylkiluiden kohdalla. Jotenkin en ajatellut että kohtu tulisi vielä sinne asti. Mutta ei oikein voi epäilläkään kun ihan varmasti kyljellään ollessani kylkiluiden pinnassa joku jalka myllersi :)

voi kyllä tuntuu ja on tuntunu kauan.. ei voi erehtyä kun joutuu aina kädellä työntään sen jalan sieltä pois..

Just eilen pääsin sanomaan neukkutädil et liikkeet on vähentyny ni tänään on sit heiluttu senki edestä ! ja oikein kohteliaasti vieläpä, vain pari kirpaisevaa heilahdusta alapään suuntaan :)

Itsellä oli tänä aamuna vasta ensimmäinen kerta. Luulin että vasta rv 36 olisi niin ylhäällä, aina oppii uutta

Ei meiläkään mies oo mitenkään innoissaan liikkeitä kokeilemassa, joten en oo minäkään sit enää viittinyt niistä isoa numeroa tehdä. Kyllähän se toki vähän itseä harmittaa....

Takaisin