Liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kakz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä on vielä monenlaista liikettä, potkujakin toisinaan. Mutta kaikilla on vähän erilaiset tilat. 31+2.

Täällä vaavin liikehdintä tuntuu pääsääntöisesti möyrimisenä ja muljumisena, mutta toisinaan tulee tosi topakkaa potkua tohon oikean rinnan alapuolelle.

Täällä kans on sellaasta myllerrystä ja välillä tuloo potkujakin, muttei sellaasia että ne sattuus. Tänään rv29+0

Mulla tuli eilen illalla ennen nukahtamista oikeen sellanen hetki, että ihan hämmästelin kuinka ihmeellistä on, että voi vauva noin kasvaa mun sisällä :D Tällä on kymmenen maissa illalla aina aktiivisin aika, se jatkunee myöhäänkin mutta mä nukahdan aina ni en tiedä kauan siellä möyryää. Mut sitä siinä tunnustelin ja oli niin hassu ja outo kuvitella, että ihan vauvan näköinen vauva siellä möyryää :D Tiiättekö, kun välillä tulee sellasia ns heräämisiä tähän asiaan :D hih.

joo tiedän tunteen :) toisaalta ihanaa mutta jännittävää, kerran jopa säikähin että miten voi olla mahollista:)

Ja miettikääs sitä, kuinka meidän sisukalut mahtuu tuolla olemaan. Ihan ihme paikoissakin vielä. :-D

Minä alan olla sitä mieltä, että vauva tekee ihan uhallaan kiusaa. Vasenta kylkeä kaivaa jatkuvasti, ollut jo useamman viikon sama kohta jota pommittaa. Mies oli aamulla kauhuissaan kun kömpi kylkeen kiinni, että meinaako tuo ipana tulla siitä läpi (aamujumppa menossa edelleen). Saisihan tuo vaikka vaihtaa välillä puolta :)

helmeri, meillä on ollut jo varmaan kuukauden kans toi oikea puoli vakkari.. sellasia pieniä hipsuja tuntuu välillä vasemmalla alhaalla, oon aatellut ne kädenliikkeiksi kun oikeesta ihan näkee jo jalankuvan ku kipakasti venyttelee (mikä ihmeen vetäytyminen sikiöasentoon..... meidän pikkunen ei oo tutustunu tohon odottajan kirjaan selvästi ollenkaan ;) )

Tää tapaus on ollut koko ajan tosi liikkuva, myllertää, möyrii ja monottaa alituiseen.Ei se ehkä koskaan nuku.Saa nähä korreloiko synnytyksen jälkeisen vilkkauden kanssa. Maha vaan heiluu eli liikkeitä voi hyvin muutkin seurata katseella.

Kirahvi, täällä sama, tosin yöt kyllä on ihan hipihiljaa vaikka kävisin vessassakin välillä että jospa tämä jatkus myöhemminki :)

Vasemmalla kyljellä en voi maata ilman että vauveli alkais jotenkin liikuskella. Kai se on enempi siellä puolella ja kokee että äiti minä litistyn :)

Kyllä käy semmoinen möngerrys mahassa ettei voi sanoo miten siellä mennään :) Välistä tulee semmosta potkua ja mikä huvittavinta tunnen ne selässä !! Et mistäköhän päin tää mahtaa tulla ulos :woot:

Miekin oon monesti miettiny, että mistähän tää lopulta tulee ulos! Mahoton meno pitkin päivää ja öisin pääsääntöisesti nukutaan! Aamulla meuhuuminen alkaa pari minuuttia siitä kun avaan silmäni tai miehen herätyskellon soidessa! :woot:

Pääsääntöisesti on semmosta möyryämistä ja muljuamista, mutta kerran päivässä pidetään semmoiset sambakarnevaalit, että oksat pois! :cool05 Aivan mahdotonta menoa, saattaa siis tapahtua mihin vain aikaan päivästä. Neuvolassakin saatiin maininta, että onpas kyllä aktiivinen kaveri :grin

Mua pelottaaa. Tää meiän kaveri ei läheskään yhtäpaljon ennää potki ku ennen ja ei yhtä voimakkaasti tunnukkaan ku ennen. Tämän päivän aamupotkujakaan ei oo tuntunu vielä.. Mikä avuksi vai hysteerinen soitto neuvolaan? Mikkään ei oo muuttunu, eli mihinkään ei satu ja kaikki muuten normaalisti.. :(

Eiks ollu se ohje, että syö tai juo makiaa ja menee kyljellee ja laskee niitä liikkeitä...toki voi soittaa neuvolaan ja kysyä sieltä, eikö ne ylensä ota sinne kuuntelemaan sydänääniä?. Täällä oli viimeviikko tosi hiljaista eikä paljoon liikkeitä tuntunu koko viikkona mutta tää aamu alkoi taas kunnon jumpalla ja onkin tuntunut hyvin potkuja ja möyrimistä eli ilmeisesti vaihtanu asentoa niin, että potkut tuntuu paremmin. Ultrassa oli pää alespäin.

Mua pelottaaa. Tää meiän kaveri ei läheskään yhtäpaljon ennää potki ku ennen ja ei yhtä voimakkaasti tunnukkaan ku ennen. Tämän päivän aamupotkujakaan ei oo tuntunu vielä.. Mikä avuksi vai hysteerinen soitto neuvolaan? Mikkään ei oo muuttunu, eli mihinkään ei satu ja kaikki muuten normaalisti.. :(

Meillä oli koko eilisilta ja yö sekä tämä aamu todella hiljaista. Pientä paniikkia alkoi nostamaan kun kaveri on yleensä varsinkin iltaisin superaktiivinen. Ilmeisesti joku hiljaisempi hetki vaan oli menossa, alkoi normaali jumputus juuri siinä vaiheessa kun kävi jo mielessä puhelu neuvolaan. Antoi sitten tulla oikein olan takaa, ilmeisesti oli kerännyt voimia että jaksaa taas riehua. :/

Tuo makea ja kyljelleen kuulostelemaan on varmaan se, mistä kannattaa aloittaa. 10 liikettä/tunti pitäisi tuntua, jos täyttyy niin ei syytä huoleen. Näin olen ainakin itseni antanut ymmärtää.

Joo, kyllä täälläkin on liikkeet jonkin verran "hiljentyneet" tai muuttuneet enempi sellaisiksi venyttelyiksi ja möyrinnäksi, teräviä potkuja tulee enää harvakseltaan. Onhan sitä tilaakin jo paljon vähemmän, joten ei ihme. Ja niitä rauhallisempia päiviä.

Mutta tosiaan.. Syö jotain makeaa ja käy pitkäkseen kuulostelemaan. Tuo 10 liikettä tunnissa on se yleinen ohje.

Ja jos ei ekan tunnin aikana tule täyteen, niin pikku tauko ja uusi lasi mehua tai syöt jotain makeeta. Ja jos ei sit vieläkään tuu kymmentä, niin soitto ä-polille (tai synnärille virka-ajan jälkeen ainakin täällä). onneksi vauvalla on useimmiten kaikki ihan kunnossa, mutta pitää se tarkistuttaa :)

Tänään on oikeastaan ollu eka päivä kun on pitäny oikeasti korjata istuma-asentoa, kun mahassa alkaa levoton tökkiminen. On kai nyt kääntyny enempi pystyyn tai no kuitenkin rangansuuntaisesti. Aiemmin kun on selkeesti kyljissä tuntunu ja nyt ylhäällä ainakin enempi painottuu keskelle. Mut alhaalla on ehkä enempi vielä vasemmalla liikkeet.

Takaisin