Liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kakz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo kyllä täälläkin kylkiluita potkitaan ja on potkittu jo pidemmän aikaa. Voisi kuvitella sen riippuvan selän pituudesta + kohdun asennosta milloin alkaa tuntua luissa asti.

Vauva otti nyt illalla huolekseen tasottaa "helposti siedettävät liikkeet" tanssimalla virtsarakon päällä. Kyl joutuu tekeen "pidätysliikettä" kovin ku tuntuu et pissa tulis housuu :D vauva myöskin onnistui tanssimaan jotenki mun persiin päällä et tuntuu painetta pepussa niinku ois maailman isoin kakka tulossa :D ei kai siitä tuu ny niitä peräpukamia et vauva hakkaa persiisee :eek: oon meinaa välttyny ainaki tähä asti..

Muokkasin taas vähä typoja pois..

en tiiä noista pukamista, varmaan ainaki jos paine jatkuvampaa. itsellähän oikeen kiva tilanne ku vauvan pää on jo pitkään ollu tosi alhaalla --> ei meinaa saada kakattua ja rakkoon ei mahdu ku joku hassu desi :shifty:

En tiiä mut tääki kaveri tykkää runnoo tonne hanuriin päin :D järkyttävän tuntusta.. ja jossei sinne nii sit rakkoon. Kylkiluu on varmaa murtumaisillaan oikeelta puolelta myös. On pari kirosanaa päässy kun sattuu niin tajuttomasti ne kovimmat potkut ja runnomiset :D

Söin ekaa kertaa moneen vuoteen kebabin ranskiksilla ja pikkuinen innostui vissiin sitten kun koko illan ja edelleen jatkuu potkiminen vasempaan kylkeen:-D oon vaan niin onnellinen kun oli jo niin hiljaista masussa pari päivää...

Eilen puuhailin oikeastaan koko päivän jotain, enkä niin ajatellut vauvan liikkeitä. Kyllähän se aina välillä jotain hommaa mutta paljon rauhallisempia jo nuo liikkeet. Piti illalla vielä ennen nukkumaan menoa tarkistaa että kaikki ok. Kymmenen liikettä tuli hyvin jo 20min aikana ja pääsin nukkumaan. Kyllä niitä liikkeitä huomaa enemmän kun niihin pelkästään keskittyy.

onko muita jolla vauvan liikkeet käyneet tosi epämiellyttäviksi? meillä myllätään samalla lailla kun aiemminkin vaikka tila vähenee, ja minulla on alkanut kyllä tehdä ihan pahaa nuo liikkeet. kipeää käy kylkiluihin, muljahtelut tuntuu kuin koko sisuskalut kääntyis ympäri ja sillon alkaa ihan oksettaa. jokapäiväinen hikkakin alkaa alkuviehätyksen jälkeen tuntua hermoja raastavalta kun ei vaan lopu. nyt viimeisimpänä kun vatsa tosiaan venynyt jo tosi isoksi, niin on vatsalihakset tosta ylhäältä tulessa koko ajan, kun vauva päättää niitä oikein jaloilla työnnellä.. huoh. tiedän ettei pitäis valittaa kun on liikkuva ja ilmeisesti hyvinvoiva vauva vatsassa mutta yllätti kyllä tää jatkuva epämukavuus

Samoja tuntemuksia minullakin, vaikka olen iloinen, että vauva on virkeä ja aktiivinen, mutta vauvan jumppahetket on itselle tuskallisia. Minulla liikkeet kohdistuu alapäähän, tuntuu kuin vauva haluaisi halkaista häpyluun sisältä päin kahtia ja rakkoon kohdistuu paljon iskuja. Kipeää tekee ja olo on epämukava. Toisaalta on hauska katsella vauvan liikkeitä mahan läpi. Sain siitä videotakin, maha heiluu hauskasti! (:

Mä olen onneksi niin pitkä ettei vauva ole missään vaiheessa yltänyt kylkiluihin potkimaan. Muuten antaa tulla kyllä huolella, mies kauhistelee välillä miltä meininki mahassa näyttää. Ja ne nyrkkeilyharjoitukset tonne alapäähän, voi tsiisus!

Mulla on maha turtunut liikkeisiin, harvemmin enää sattuu. Alapäähän (varsinkin virtsarakkoon) ja lantioluihin kohdistuvat liikkeet tuntuvat aaaivan kamalilta aina vaan :D
Mä oon vaan 160cm mutta ei yhen yhtä iskua tullu kylkiluihin, ehkä vauva tahtoo antaa jotain armoa mammalle :smiley-ashamed004

Minusta tuntuu että täällä pusketaan tuota peppua välittämättä siitä onko äiti kävelemässä, seisomassa tai levossa. Ja se peppu meinaan pyörii! Välillä on oikealla, välillä vasemmalla joskus jää keskelle. Onneksi kuitenkaan ei pitkään oo keskellä ku se sattuu eniten :) potkut ei täälläkään oo juuri osunu kylkiluihin. Jonkun kerran on kyllä osunu keuhkojen seutuville, mutta enimmäkseen ne tulee just kylkiluiden alapuolelle.

Mullakaan ei oo kertaakaan kylkiluissa tuntunu potkut, mutta epämukavilta ne useimmiten nykysin tuntuu, ei välttämättä aina kipeältä kuitenkaan. Ja näkyy oikein kunnolla yleensä myös ku maha vaan kohoilee suurin liikkein toisen potkiessa/venytellessä jalkoja.
Toinen on ollu jo pitkään pää alaspäin. Ja nyrkeilläkin työntää välillä tosi epämukavan tuntuisesti. Välillä tuntuu, että masukki yrittää työntää raajojaan mahasta läpi.

Joo, oon ollu jo vissii kaks kuukautta sitä mieltä et varsinki hikkailu on ärsyttävää ;) ja se muljuuminen mahassa, varsinki keskellä yötä on niin hirveetä et ei tiiä mite olis. Sit ku istuu ni kylkiluihi painaa. Kivaa )

Musta hikkailu tuntuu ihan hauskalta, mutta nyrkin ja/tai kantapään poraaminen vasempaan kylkeen aina samaan paikkaan alkaa jo tuntua tuskaiselta. Vilkkaimpina päivinä on maha ihan hellänä.

Minä jo pienesti huolestuin ku eilen illalla ei kunnolla tuntunu mitään. Muutama liike kyljellään, mutta nyt tuolla potkutellaan taas menemään. <3

Neuvolasta antoivat liikelaskentalomakkeen täytettäväksi. En ole katsonut tarpeelliseksi kun tämä jumppaa niin ahkerasti varsinkin näin ilta-aikaan. Tuntuu että on taas tulossa toisesta kyljestä läpi. Ei kai sitä laskentaa tartte tehä jos tää ipana on yliaktiivinen muutenkin? ;)

Täällä taas on tälle aamulle enempi liikuttu ku nukuttu. Joskus viiden puoli kuuden välillä alko. Kävin vessassa ja kun en sitten saanu unta liikkeiltä ni otin iskän avuksi ja asettelin sen käden mahalle. No eipä auttanut, aina ennen isin käsi on rauhottanu. Nyrkit heilu edelleen alavatsalla. No enhän minä saanu unta sen sijaan iskä ja vauva nukahti ainakin joksikin aikaa.. Voisin mennä yrittää uudelleen unta ellei täällä myllättäisi ihan koko ajan..

Takaisin