Liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kakz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Paskaa tai ei, siihen on parempi tottuu ku muroja en ala ainakaan ihan pienelle ostaa :DD

Meillä liikkeet vähentyneet, mikä ilmeisesti normaalia tässä vaiheessa. Itse vaan ihmettelen että onko vauva sitten loppuajan "ahdingossa" kun tila vähenee... ?

Varmaan tavallaan.. mutta kyllähän siellä pääsee itseään oikaseen sunmuuta, ei se loppuaika varmaan vauvallekkaan herkkua oo, osaapahan sitten toivottavasti ajallaan tulla pois ;) oma äitini sanoi että kyllä ne kaikista mojovimmat potkut keuhkoihin ja kylkiluihin tuli viimesten kuukausien aikana...

Täällä liikkeet vaan lisääntyneet ja ovat vieläpä kovin voimakkaita. Välillä itsekin heilahtaa. :-D 30+0.

29+0 ja taisinpa aamulla tuntea ihka ekaa kertaa hikan :) :) semmonen pieni tasanen naputus niinku joku aiemmin oli kuvaillu sitä :P eka tuli mieleen että onkohan sillä joku kohtaus -.- hitto vie näitä paniikkiajatuksia . ME NO LIKE IT!

Mä en ollenkaan tykkää niistä hikkakohtauksista. Tuntuu niin ärsyttävältä:D neuvola täti sano noihin hikkakohtauksiin, että se kertoo siitä kun sen pikkuisen keho toimii normaalisti tai jtn:D täällä varmaan pikkuinen vaihtanut asentoa ja on nyt pää alespäin kun kaikista voimakkaimmat potkut tuntuu kylkeen/ylävatsaan :) 2 viikon päästä ultra joten siellä sitten nähdään miten päin se tuolla majailee:D

Aiempien viikkojen selkeät, napakat potkut ja nyrkkeilyt ovat muuttuneet enemmän möyrinnäksi ja muljumiseksi, välillä porataan kantapäätä tai mitä lie raajaa voimalla kylkeen. Ehkä tila alkaa vähentyä. Vaikka toki niitä ärhäköitäkin potkuja edelleen tulee, välillä niin että koko maha, tai itse asiassa koko kroppa tärähtää...

Mustakin tuntuu, että semmonen muljuminen on nyt menossa.. Muistuttaa periaatteessa vähän sitä alkuajan kuplintaa, mutta vahvempana. Vähän ku semmosia kovia suolistopieruja olis :D ja tosiaan toi kylkiluun alle porautuminen! Aina vasen puoli, aina. Ihan välillä mun naamasta näkee, et oikee tunkee kinttua/jotaki sinne luun alle. Häijyttää.

meidän odotuskirjassa luki että sillä hikalla on ihan oikee tehtävä, kehittää ja voimistaa keuhkoja hengittämistä varten. jos näin on, niin meillä on kyllä nykyään sen verran säännöllisesti ainakin aamu ja iltahikkatuokiot että keuhkojen pitäis toimia syntymän jälkeen :D jännä kun etenkin tuo aamuhikka on nyt ollut jo pari viikkoa n. 15min siitä kun nousen ylös, aina.

Meidän vauva on liikkunut alusta asti aika epätasaisesti. Välillä on päiviä jolloin jumppailee aamusta iltaan todella aktiivisesti, mutta esim. tänään liikkeitä ei ole tuntunut juuri ollenkaan :eek:. En tiedä pitäisikö tässä huolestua. Jotain pientä olen kyllä tuntenut ja yhden selkeämmän potkun, mutta siinäpä se. Muutenkin vauva on aika rauhallinen tapaus ja aktiivisimmillaankin on aika lempeä liikkeissään. Raskausviikkoja on nyt 31+5.

Meilläkin oli vauva tänä aamuna normaalia kauemmin hiljaa, iltaa myöten on vilkastunut. Ootko kokeillut liikelaskentaa? Tunnin makaat kyljelläsi ja lasket liikkeet. Niitä pitäisi tulla vähintään kymmenen. Jos ei tunnu, jaloittelet vähän ja juot jotain kylmää ja makeaa ja käyt taas laskemaan liikkeitä.

meillä alkaa jo liikkeet olla vähän liikaa.. ilmeisesti hepulla ei olisi oikein tarpeeksi enää tilaa liikkua niin paljon kuin liikkuu, tuntuu jo tosi ikävälle kun toinen punkee väkisin takapuolta välillä palleaan ja jalkoja kylkiin oikein voimalla. kuperkeikat tuntuu kuin koko sisusta myllättäs ympäri. harmi kun haluaisin edelleen nauttia noista liikkeistä mutta etenkin kun työntää itseään eteen käy lihaksiin ja muihin "esteisiin" jo melkosen kipeä. oksettaakin välillä jos syödessä alkaa riehkaseen. Liikkeitä ei oo paljon tarvinnut laskea, ennemmin katson aina ihmeissäni että joko tässä on tunnin saanut olla rauhassa :D

Mun piti kans aamulla käydä lueskelee liikkeistä ja rauhallisista vauvoista netissä... Sain viime yönä nukuttua vaan jonkun 4 tuntia, kun huolissaan mietin et onks meijän vauvalla joku hätä. Eilen siis tuntui tosi vähän liikkeitä koko päivänä eikä illallakaan tullut niitä tuttuja möyrintöjä. Liikelaskentaakin sit harjoitin ja se kyllä tuli täyteen. No aamulla vaavi päätti sit päästää mut piinasta ja aloitti salsat siinä viiden aikaan. Töissäkin tunsin melkein koko päivän kunnolla liikkeitä. Mut ilmeisesti toiset vauvat vaan on rauhallisempia kuin toiset. Ei tää meidänkään vauva oo vielä kertaakaan potkinut mua niin et ois kipeetä esim.tehnyt. Toivottavasti hän on tullut vanhempiinsa, kun ollaan molemmat niin rauhallisia ;) ja et toi jatkuis sit vielä masun ulkopuolellakin! :D

meillä esikoinen oli todella rauhallinen mahassa, en itse osannut vain stressata siitä liikkumattomuudesta. Nyt tämä toinen liikkuu paljon enemmän kuin esikoinen aikoinaan, ja tuntuu että koko ajan stressaan jos on hetken aloillaan, ihania nämä liikkeet kyllä on <3.. Esikoisesta en muista, edes hikkaa tunteneeni, mut nyt täällä joka päivä nikotellaan.

Lasketaaks semmonen sarjamyllerrys yhdeks vai useemmaks liikkeeks? :D välil vetää eka potkun/nyrkin sit kuperkeikkaa välittömästi ja taas pari muksahdusta ja kuperkeikkaa.. sit voi hiljetä n.10sek ja vielä yks isku :D sit paapiin..

Pitäisikö liikkeiden olla voimakkaita? Nyt on rv 29+3 ja muutaman päivän ollut tosi hiljaista. Liikkeet tuntuu kyllä mutta se on sellasta ihme myllerrystä ja sitten kun olen kyljelläni ni on kans sellasta myllerrystä ja kylkiin potkimista tosi vaimeasti...kyllä alkaa taas huolestuttamaan mutta jos jaksais ens maanantaihin asti oottaa...

No ei tartte olla voimakkaita, kuhan vaan liikkuu. :) Ei kaikki monota täysiä koko ajan. Eikös se tilakin vähene koko ajan, ettei oo tilaa ku myllertää.

Täälläkin ne potkut on muuttuneet enemmän myllertämiseksi ja asennon vaihteluksi. Milloin on mikäkin kohta mahasta koholla ja kohta taas muljahtaa toiseen kohtaan. Joskus sitten tulee se kunnon tömähdys kylkeen... Tai sitten joku oikein kunnon venyttely niin, että tuntuu että se on pissat pian housussa... Hikka tuntuu olevan varmaan jokatoinen päivä.

mulla niitä kunnon potkuja ei sitten koskaan tullutkaan, vaikka niitä niin toivoin..(odotin ihan oikeasti innolla niitä kylkiluita murskaavia potkuja, mistä moni on kertonut.:D) nyt on jo siirtynyt pelkäksi myllertämiseksi. =) onko nyt jo tila vähissä rv 29+0 ?

Takaisin