Liikkeet

SeEnsimmäinen, jos sun mieltä painaa tuo vähäinen liikkuminen niin sun kannattaa soittaa neuvolaan tai mihin teillä nyt on ohjeistettu soittamaan. Itse oon käynyt joku kuukausi sitten käyrillä kun en saanut liikkeitä tarpeeksi. Käyrillä käynti huojensi kyllä mielen kun siihen piirtyi jatkuvasti pientä liikehdintää mutta se ei vaan tuntunut minulle vaikka se niin oudolta kuullostaakin kun vauvalla on siellä jo aika ahtaat oltavat. Vaikka olikin ehkä turha käynti niin sain mielenrauhan ja se on tärkein :)
 
mulla vauva lopetti kokonaa liikkumisen ku meni vedet.. nii siks piti heti mennä ku ei kertaakaa kuulunu tuntii mitää.. no ei oikeestaa tuntunu sit seuraavan 17h aikanakaan.. tai en supistuksilta huomannu
 
Vauveli liikku tänään mahas niin että mahas kuulu et "naps", mieskin kuuli sen ja järkytty :grin luuli että mun sormi naksahti... monesti on kuulunut noita napsahduksia, muttei kummiskaan oikee tunnu missään, mitähä siellä tapahtuu o_O
 
Eileen mietiin että onkohan tää tenava normaali kun on niin valtavan rauhallinen, niin tänään se päätti rauhootella mua ja on illasta asti pyörinyt menemään :rolleyes: muttei vielläkään niin että sattuus tai olis muuten tukala olla. Eikä varmaan tartekkaan :)
 
Onko teillä muilla liikkeet vähentyneet ennen synnytystä? Tuntuu oudolta kun ei nyt ole liikkunut lähellekään yhtä paljon kuin ennen. Täytyy tehdä liikelaskentaa ja katsoa uudelleen
 
Täällä ollaan taas superaktiivisia tällä hetkellä. Vaikka hyvä onkin, että liikkuu niin sattuu niin pirusti tonne alakertaa ja samalla vihloo vasempaan jalkaan.
 
Onko teillä muilla liikkeet vähentyneet ennen synnytystä? Tuntuu oudolta kun ei nyt ole liikkunut lähellekään yhtä paljon kuin ennen. Täytyy tehdä liikelaskentaa ja katsoa uudelleen
Miul ainaki lisäänty hirveesti vikana iltana kotona
 
No tällä nyt sitten hiljeni ennen synnytystä.. Tuli yllätykseksi että huomenna käynnistetään.. Enpä osannut varautua
 
Hui. Äsken jo meinasi iskeä paniikki kun oli pidempi hiljaisuus. Ja sairaalassa tosiaan painottivat nyt tässä vaiheessa noita liikkeitä tarkkailemaan, varsinkin kun minulla teki sillon eilen päivällä käyrään oudon katkon (jotka minun mielestä johtui siitä että vauva karkasi anturin alta). Mutta onneksi tuolla nyt tuntuu samanlaiset myllerrykset kuin aiemminkin.
 
Radin takia.. Ihmetyttää kun ei aikaisemmin olla edes puhuttu käynnistyksestä. Nytkin olen mennyt ilman insuliinia ja vauvakin vaan 3100g. Joten olen itsekin hämilläni näistä päätöksistä.. Menin siis tänään sydänkäyrille, joka oli kunnossa, mutta katsoivat että sokeri arvot ylittyvät niin paljon
 
Takaisin
Top