Liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kakz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on jo useamman päivän tuntunu liikkeet, vaikka eka raskaus enkä edes tiennyt mitä odottaa, mutta noista myllerryksistä olen ihan varma että se on vauva :D

Täälläkin on ollut oikein vilkas ilta. Tökkäisyjä, kuplintaa ja joku kunnon kuperkeikkakin. :Heartred Pitkään olikin jo hiljaista.

Huh, eilen neuvolalääkäri, jossa myös ultrattiin.. Selvisi, että istukka etuseinämällä, joten siinä varmasti suuri syy siihen miksi en vielä 18+4 tunne oikeastaan minkäänlaisia liilkeitä. Siellä kuitenkin näkyi kuinka tyyppi hyöri: )

18+0, eikä tunnu vielä yhtään mitään. Paitsi oman sykkeen tykytys alavatsalla..

Mamabel: Ei oo joka päivä tuntunut ja ei tässä vaiheessa lääkärin mukaan vielä pidäkään.

Olin fyssarilla tänään, niin siellä aloitti kunnon riehumiset.

Pari kertaa luulin, että tunsin jotakin, mutta taisi olla vaan ilmaa suolistossa tms kun ei oo enää tuntunu..:D Josko sitä rakenneultrassa sais itsekin tietää miten päin kohti ja istukka oikein ovat, ni osais ehkä sit realistisemmin odotella liikkeitä. Harmittaa, kun mies lähtee 3 kk pois töihin maaliskuun alusta, niin voipi olla, että missaa ekat liikkeet kokonaan.. Kun tulee takaisin toukokuun lopussa, niin pikkunen huitookin sitte isille jo mustan silmän :p

Mulla myös tuntuu päivittäin mut ei oo mitenkään epänormaalia ettei tunne :) nyt 18+6.

Ei mullakaan tunnu päivittäin, enkä edes vielä odota niin :) Istukka ainakin oli menossa taakse pari viikkoa sitten.

Mulla tuntuu päivittäin, mutta onkin jo 19+jotain. Äsken ekaa kertaa mieskin tunsi mahan läpi vaikka aiemminkin olen sen kättä siihen kiskonu jos tuntis jotain :P

Miulla tunttuu joka päivä mutta vaan hipasuna, ei tökkimisenä ennää. No niitä kerkkii vielä tunttee :)rv 17+5

Miulla ei tunnu vieläkään mitään ja tänään viikkoja tasan 19 :sad001. Varmasti ihan normaalia, kun lääkärikin sanoi, että tunnen liikkeet varmaan viikoilla 20-21 kun istukka nousee tod näk eteen. Se onkin toinen asia mitä jännitän, kun ensi viikolla ultra jos istukka ei ole noussut, niin sitten saan ajan sinne äitiyspolilille. Se jännittää jopa enemmän, kun sukupuolen selviäminen.

Mulla on menossa rv 19 ja ens kans tunne liikkeitä.. Onneks on doppleri kotona..tosin silläkin kuuluu huonosti kun on istukka ihan edessä... Välillä huolestuttaa vaikka tietää että normaalia ettei tunnu.

Ei minäkään tunne vielä mitään.... Nyt viikot 17+5. Tänään ultrassa selvisi, että istukka etuseinämässä, johtuisiko siis ehkä tuostakin...

Se istukka mullakin edessä ja se kyllä vaikuttaa liikkeiden tuntemiseen todella paljon!!! :/

Takaisin