Liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kakz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä en oo kun pari kertaa tuntenu jotakin myllerrystä mut etenkin iltasin oon huomannu et meno olis kovempi :D niin ihana ku doppleria käyttää ja välillä joutuu ottamaan kiinni pikkusen ku liikuskelee :D sit en tiiä mut kun istuu etukumarassa tuntuu jotakin kuplintaa enemmän.. onko kukaa huomannu samaa? :eek: myöskin ruoan jälkeen :)

Meidän pirpana innostuu kans aina kun oon jotain syöny, varsinkin jos sattui olemaan jotain makeaa. Pitkin päivää tuntuu myllerrystä ja muksailuja, mutta ihan selkeesti aktiivisin aika alkaa ajoittumaan iltaan kun mennään nukkumaan. Näin oli esikoisellakin :)

Tänään on kyl beibellä ollu jumppapäivä, heti ku asettuu aloilleen niin potkiminen alkaa :D tänään myös bongattu liikkeet ulospäin, kivan näköstä kun vatsa pomppii miten sattuu :D

Oon silleen hyvällä tavalla kateellinen. Mä oon niin lihava että ei kyllä näy päällepäin ennen kun on ihan loppuraskaus :)

Ääh, ei pitäisi lukee tätä ketjua kun itselle tulee niin kateellinen ja huono mieli. 19+2, eikä vieläkään yhtään mitään! Mieskin oli jo ihmeissään, eikä se ikinä stressaa..:depressed::arghh:

Lyydia, elä hoppuile, jos on istukka eessä niin ei niitä sillon tunne yhtä aikasin ku jos on takana :) kaikki on varmasti ihan hyvin. Varsinki jos esikoista odottelet (?) niin ei oo mikään ihme jos tunnistat liikkeet vasta 21+ jotain :)

Jep! Älä stressaa :) mullakin esikoisesta liikkeet tuntu vasta joskus 22+ kun oli tosiaan istukka etuseinämässä :)
Kyllä se vauva kerkeää vielä murjomaan kylkiluita ihan huolella ;)

Mäkin Lyydia olin jo ihan solmussa, mutta sieltä ne alko tuntumaan :) Juurikin viikon 19 puolella, nyt 20+1.

Eilen illalla mieskin tunsi kädelle kun vauva myllytti ihan kunnolla :D Rupes ihan naurattaan ku ei meinannu lopettaa millään. Tänään potki, kun aamupalaa ei alkanut kuulumaan tarpeeksi pian heräämisestä, heh. Nytkin pullan päälle myllersi menemään, ihanaa :)

Awww. Illalla just kun olin nukahtanu niin heräsin siihen kun rupes liikkumaan ja ilmeisesti veti pienet potkut. Ikinä aikasemmin en oo heränny kyllä :) tällä viikolla voimistunu noiden liikkeiden tunteminen. 17+4

Itelläki ollu hiljasempaa vaan eilen luulen että oli illalla meiningit päällä :) .. Melkeen jo huolestuin kun on tullut tässä parina viikkona rehkittyy ensin lumien kanssa ja sit tuon remontin kanssa nii et jos pikkunen ei oikein tykkääkään.. Kun on tuo syöminen ja juominen vähän unohtunu huonoille kantimille..

Nyt täs Rv 19 -20 välillä aloin tuntemaan kunnon muksimisen :Heartred Miult meni ohi ne hennot hipaisut ja kuplimiset... Joskus muka tunsin niitä ja ku jäin oottamaan varmistusta nii eihä sitä tullu :rolleyes: Mut nyt tuntuu liikkeet ja melkeinpä aina ku ite käyn rennosti makoilemaan nii sit alkaa menot :grin Siis ensimmäistä oottelen..

Täällä tuntuu välillä jotain, mikä voi olla sikiön liikkeitä tai suolen liikkeitä... vaikea olla ihan varma. :D Osa tuntemuksista on kyllä varmaan vauvan aikaansaamia. Viikot 17+3.

Takaisin