Liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kakz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eilen päivällä taas oli kunnon potkuja välillä ja sitten nukkumaan mennessä tuntu, et masukki päätti, ettei äitin tarvii nukkua ja alotti potkunyrkkeilyn ja sambailun... :D
Onneksi sitten, ko laitoin kännykästä vähän musiikkia ja kännykän mahan päälle, ni masukki rauhottu ja mäkin sain unen päästä kii.

Tänään on ollu aktiivipäivä, hiljasia hetkiä ollut todella vähän! Pientä möyrinää jatkuvalla syötöllä :)

Miullaki tuntuu varmmaan joka toinen tunti, mutta on se 3h vällein rytmi jo tullu pikkuhiljaa :)

Tämä tulokas on selvästi aktiivisempi, kuin ensimmäinen.. mutta ihmettelen voiko sillä koko ajan olla hikka, kun sellaista tasaista nykimistä on 4-5x päivässä (n.5min ajan). Esikoisella voisin sanoa,että tunsin varmaan koko raskaus aikana sen n, 3x..

^ Voi hyvin olla.. Meillä on kaikki olleet kovia hikkailemaan mahassa. Vois sanoa, että alko jo jossain vaiheessa oleen häiritsevääkin. Tämäkin on nyt aloittanut. Aamuyöstä kun kävin vessassa, niin alkoi hikka, ja kesti varmaan puoli tuntia.. Yritä siinä sitten nukkua :dead:

itekkin mietin tota hikkaa kun sitä on ainakin pari kertaa päivässä.. mutta kai se sitte on ihan normaalia :) se muuten on aika ärsyttävän tuntosta varsinkin sillon kun hän on pää alaspäin

itekkin mietin tota hikkaa kun sitä on ainakin pari kertaa päivässä.. mutta kai se sitte on ihan normaalia :) se muuten on aika ärsyttävän tuntosta varsinkin sillon kun hän on pää alaspäin
Arvaa kuin ärsyttävää se on pienelle :D!

Onkohan puuro niin kun jees vai ihan kamalaa, kun aina sitä syödessä alkaa ihan älytön jytääminen :D Ei edes muroista tuu samanlaista reaktioo. Oon kans huomannut, et kun on oikein lohduttomasti itkeny, ni pieni myllää ihan hurjasti. Ahistuukohan se jotenkin, tunteehan se sen, ettei äitillä oo kaikki hyvin. Mies siihen aina huolehtii, että älä itke ku pieniki itkee ni tulee vielä enempi itku.. :D

joo oon huomannutkin että alkaa semmonen äkänen liikehdintä jos kovin pitkään jatkuu tuo nikottelu ;) kyllähän ne eri hormonit tunnetiloissa muuttuu että kyllä se pikkunenkin varmasti ne aistii. tietenkin vähä riippuu että miksi itket, onko raivo vai liikutus vai ilo vai mikä :)

Eilen oli pienellä varsin vauhdikas päivä, koko päivän se sätkytteli, möyri ja potki ilman pidempiä taukoja, vaikka yleensä poitsu ilmoittelee olemassaolostaan iltapainotteisemmin. Olisikohan voinut liittyä just noihin tunnetiloihin, nukuin huonosti edeltävän yön ja olin siis tosi väsynyt, sen lisäksi tuli pari ikävää yllätystä vastaan päivän aikana, joita sitten stressailin.

Arvaa kuin ärsyttävää se on pienelle :D!

Onkohan puuro niin kun jees vai ihan kamalaa, kun aina sitä syödessä alkaa ihan älytön jytääminen :D Ei edes muroista tuu samanlaista reaktioo. Oon kans huomannut, et kun on oikein lohduttomasti itkeny, ni pieni myllää ihan hurjasti. Ahistuukohan se jotenkin, tunteehan se sen, ettei äitillä oo kaikki hyvin. Mies siihen aina huolehtii, että älä itke ku pieniki itkee ni tulee vielä enempi itku.. :D

heiii ei noin saa sanoo et pieniki itkee tottakai siit tulee mammal viel enempi itku ! :D

Eilen oli pienellä varsin vauhdikas päivä, koko päivän se sätkytteli, möyri ja potki ilman pidempiä taukoja, vaikka yleensä poitsu ilmoittelee olemassaolostaan iltapainotteisemmin. Olisikohan voinut liittyä just noihin tunnetiloihin, nukuin huonosti edeltävän yön ja olin siis tosi väsynyt, sen lisäksi tuli pari ikävää yllätystä vastaan päivän aikana, joita sitten stressailin.

Hannanna mulla on nyt ehkä ööö pari kolme päivää ollu tommosii yyberaktiivisia päiviä eikä oo ollu mitään normaalista poikkeavaa.. muistaakseni :D ennen ollu myös iltapainoitteisempi ja enemmän liikkumatta kuin liikkunut (sillee et tuntee) :) nyt on 28+0 ehkä nyt alkaa tuntua enempi kaik liikkeet ja vauva alkaa olla niin voimakas et tuntee pienemmätki mylläykset? :)

No niinpä, SeEnsimmäinen. Mutta muistetaan nyt, että rakas mieheni myös oli vakuuttunut, että vauva pelkäsi Fast & Furious 7 elokuvaa, kun oli niin meluinen :) On se niin suloinen, kun on niin huolissaan ihan hassuista asioista :p

Hannanna mulla on nyt ehkä ööö pari kolme päivää ollu tommosii yyberaktiivisia päiviä eikä oo ollu mitään normaalista poikkeavaa.. muistaakseni :D ennen ollu myös iltapainoitteisempi ja enemmän liikkumatta kuin liikkunut (sillee et tuntee) :) nyt on 28+0 ehkä nyt alkaa tuntua enempi kaik liikkeet ja vauva alkaa olla niin voimakas et tuntee pienemmätki mylläykset? :)

Ehkä se on sitäkin, että herkemmin tuntee kaiken. Mullakin 28+jotain. Tänään on tosin taas ollut rauhallisempi päivä. Onko kukaan muu huomannut, että vaatetus vaikuttaisi myös? Napakat äitiysfarkut jalassa niin melskataan ja väännetään enemmän, väljemmissä vaatteissa on mukamas rauhallisempaa o_O tänään ei olisi edes pystynyt olemaan farkuissa, maha tuntui jotenkin normaalia pinkeämmältä jo aamusta.

Täällä ainaki tosi pientä, jatkuvaa tykytystä jossain kohtaa. Niinku joku naputtelis sormella sisältä päin vatsaa

... ja ylipäätänsä tietyt ruuat tekee toisen villimmäks :D mun mies sano et se vauva varmaan meinaa pyörtyy puurosta ja menee paniikkiin et "mitä p*skaa se nyt suuhunsa tunkee" :D

Takaisin