Mulla kyl päivän huippuhetkiä ne kunnon potkut ja iskut, oikee odotan niitä tulevaksi, niin hauskoilta ne tuntuu ja tää koko raskaus alkaa nyt enempi ja enempi tuntumaa todelliselta. :)
Ja omasta mielestäni olen niitä joille tää vaa sopii. :) tai sit oon vaan päässy niin helpolla.
Oon ihmetelly usean puheita harkkarisuppareista tai liitoskivuista, oon ihan äimänä niiden suhteen ku emmiä tiiä onks mulla niitä. :D nyt on parin viikon ajan tuntunu alavatsassa semmosta pientä "lämmön tunnetta" mikä on samanlaista ku ois menkat alkamassa tai menkat päällänsä ja välil mahan pohjaa nippasee. Mut tää ehkä jopa lievemmän tuntusta ku menkoissa. Emminä tiiä (just tätä meinasin et oon ihan pihalla noist :D)... :D
Selällee illalla ku heittää ni se mylläys alkaa, ei vielä oo nukkumista häirinny :) välillä selällään ollessa painaa ikävästi niin että ei meinaa henki kunnolla kulkea, sit ku ihan sentin kaks ottaa kyljelle ni helpottaa. Yöt nukun miten päin satun kääntymään, valtaosin yölläkin kun herään olen oikealla kyljellä (ennen oli vasen ja aina) tai mahallaan ja oikea poski tyynyssä. Hassua miten oikea-painotteisesti nukun nykyää ku ennen en saanu unta jossen kääntyny vasemmalle kyljelle. Ja nukun tosiaan vielä paljon vatsallani :D