Liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kakz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
täällä sama homma, kahteen otteeseen tuntu minuutin pari tasasta nytkyttelyä :D vaan johan loppuivat kun hän muutaman äkäisen venytyksen teki :)

Mä kans tunsin alkuviikosta kuinka poitsu hikkaili. Oli tuolla sellaisessa asennossa, että mun istuessa pöydän vieressä tuntui tuo tasainen nakutus. Kun nousin seisomaan niin tuntemukset loppui siihen. No, kohta tuntuu kyllä oli tuo tuolla miten päin vaan, niin vinhaa vauhtia tuolla kuitenkin kasvetaan. :) Sitä en kyllä muista yhtään koska tunsin esikoisen hikottelun, aluks en edes tajunnut sitä hikaksi. Ihmettelin vaan että jopas tasaiseen tuolla tökitään. :wink

Mulla kyl päivän huippuhetkiä ne kunnon potkut ja iskut, oikee odotan niitä tulevaksi, niin hauskoilta ne tuntuu ja tää koko raskaus alkaa nyt enempi ja enempi tuntumaa todelliselta. :)
Ja omasta mielestäni olen niitä joille tää vaa sopii. :) tai sit oon vaan päässy niin helpolla.
Oon ihmetelly usean puheita harkkarisuppareista tai liitoskivuista, oon ihan äimänä niiden suhteen ku emmiä tiiä onks mulla niitä. :D nyt on parin viikon ajan tuntunu alavatsassa semmosta pientä "lämmön tunnetta" mikä on samanlaista ku ois menkat alkamassa tai menkat päällänsä ja välil mahan pohjaa nippasee. Mut tää ehkä jopa lievemmän tuntusta ku menkoissa. Emminä tiiä (just tätä meinasin et oon ihan pihalla noist :D)... :D

Selällee illalla ku heittää ni se mylläys alkaa, ei vielä oo nukkumista häirinny :) välillä selällään ollessa painaa ikävästi niin että ei meinaa henki kunnolla kulkea, sit ku ihan sentin kaks ottaa kyljelle ni helpottaa. Yöt nukun miten päin satun kääntymään, valtaosin yölläkin kun herään olen oikealla kyljellä (ennen oli vasen ja aina) tai mahallaan ja oikea poski tyynyssä. Hassua miten oikea-painotteisesti nukun nykyää ku ennen en saanu unta jossen kääntyny vasemmalle kyljelle. Ja nukun tosiaan vielä paljon vatsallani :D

Kyl sie ainakii niistä liitoskivuista tietäsit jos niit olis ;) se varmaan riippuu paljolti ruumiin rakenteesta tuntuuko niitä vai ei, siis lähinnä siit miten kohtu alunperinkin on siellä vatsassa. Miulla niitä on enemmän ja vähemmän, ei ihan joka päivä mut niinä päivinä ku niitä tulee niin se tuntuu siltä ku joku repis koko alavatsaa irti paljain käsin, tai puukolla. Sillo ei voi seisoo tai olla suorassa. Ja yöllä se ei o mukavaa ku käännät kylkee ja semmonen iskee.

Aaai ne on niitä... O.o no on mul niit sit joskus ollu. Tai olettaisin ton sun kuvauksen perusteella Yomanda et niitä ne on ollu ku nouset vaikka kyykystä ylös ja sit vihlasee ja mikää muu ei auta ku mennä takas kyykkyyn tai kumaraan. Joo ne ei oo kivoi, mut ei mul niit kyl paljoo oo ollu.. O.o
Lenkilläku koirankaa käydää ni sillo jos vauhti liian kova, ni alavatsa ilmottaa kyllä että nyt hidastetaan. :)

28+0 ja Täällä kans möyritään, pyöritään ja heitellään kuperkeikkaa ja kärrynpyörää tasasesti pitkin päivää ♡ Mahasta näkyy liikehdintää jo aika lailla, terävimmät potkut ja sillonku pistää mylläten :D Mulla on vielä istukka etuseinämässä oikealla puolella ja kohtu kuulema takana päin??? Mut siitä huolimatta hyvin tuntuu... :)

Tänään oli vaan ekan kerran sellanen liikehdintä et teki kunnolla kipeetä?? Säikähdin ihan kunnolla, tais oikeasti pyörähtää jonku ihme yhdistelmä potku-kuperkeikan? Ja kun vihlas oikeen rajusti viel just siitä kohin missä se istukka sijaitsee, ja hetken aikaa viel jomotti sitä tiettyä kohtaa! Nyt on sen jälkeen normaali liikkumistaan jatkanut (huh). Onko teillä tullut sen verran rajuja liikkeitä et tuntunu kunnolla kipeää??

Lauantaina saunassa ollessa masukki potkaisi kunnolla kerran, niin että maha heilahti. :D
Ja kun yritin kattoo, et kävikö nyt oikeesti niin, toinen lopetti heti. :sad001:p

Joo miul kans Lolamon koiran kans lenkillä rupee mahaan koskemaa jos on liikaa vauhtii ja sit niinä päivinä ja öinä se yleensä jatkuuki noina vihlontoina kääntyes ja ylösnoustessa. Tänää neuvolas sano et miun kohtu tuntuu pinkeeltä ni johtusko siitäki osittai

Mä oon laittanu kaukosäätimen tai puhelimen mahan päälle ja saanu kunnon iskut niihin suoraan että välineet hyppii mahalla :shy: Paljon myllätään täälläkin niin että tuntee ja näkee, varsinkin se navan kohta tuntuu välillä siltä kun joku yrittäisi sieltä tulla ulos :p

Tänään taidettiin täälläkin hikata, tuntu just sellaselta, mitä jotkut on tuolla aikaisemmissa viesteissä selittäneet tasasesta nytkyttelystä tms. (:
Oli aika jännän tuntuista miusta.:grin

Lolamon, mulla ihan samanlainen fiilis! Vauvan potkut ei tunnu vielä yhtään ilkeiltä ja hyvin on antanut äitin nukkuakin. Ei myöskään oo tietoakaan mistään harjoitussupistuksista ja noi liitoskivutkin on vielä suht hämärän peitossa. Välillä edelleen tulee olo et ollaanko tässä raskaana laisinkaan, kun ei mitään sellasia oireita oo ku muilla on ollut. No, onneks vauva kyllä muistuttelee itsestään potkuilla ja vatsan kasvamisella ;)

Olkaa onnellisia :) ite taas äsken tuos kumarassa kärvistelin ku rupes niin vetämään mahasta joku huono asento

Onneksi ei mullakaan liikkeet satu, vielä. Jokusen kerran on ilkeesti pieni kyynärpää tai kantapää jonnekin survassu, mutta ihan vaan pari kertaa.
Mutta nää liitoskivut! Joku kovin kuvailevasti kertoi kävelevänsä ku Ahtisaari porkkana hanurissa, ja se sopii kyllä tähän tosi hyvin! Häpyluu on niin s******n kipee ja lonkkia juilii jos edes hetken pidempään erehtyy istumaan :inpain:

Mulla vissiin vauva vaihtanut jotenki asentoa, mut nyt ei oo kahteen päivään tuntunut häpyluussa pahalta! Muistaakseni viimeksi meni kans näin ja sit ne kivut kyl palas (pahempana). Ei pitäs mitää tällasta ees kirjottaa, ku sit ne kivut tulee heti huomenna ja kovaa...

Mä en ymmärrä mitä tuol mahassa tapahtuu! Navan alta nipistelee välillä niin pirusti et pakko kiroilla ääneen >:( vauvako se siellä tökkii vai sattuuko se navan kääntyminen ympäri sitte? On meinaan ihan pinnassa niin sanotusti :D en tainnu säästyä pömppönavalta vaikka kovin toivoin..

Mulla on yhteensä nyt vissii kahtena yönä/aamuna ollu lonkka kipeä tai jäykkänä tai jumissa. Koko aikana ja en tosiaan valita ku teiän muiden juttuja lukee. O.o alaselkä vihottelee ja nyt reissun jälkee ku palas nukkumaan omaan sänkyyn ni on ollu kipeempi alaselkä ku reissussa (tosin, reissussa ollessa en itse laittanu ruokaa, siivonnu, tiskannu tai pessy pyykkiä, seki vaikuttaa).. oon vähä huuli pyöreenä teiän oirekuvausten kanssa että oonpa päässy helpolla. ;)

Tänää on ollu semmonen jumppapäivä että!!! Ei mulla vaan Taimella.. O.o iltapäivällä kolmen hujakoilla se alko ja vielä jatkuu.. kaupassa ollessaniki iskut tuntu alavatsalla/rakon hujakoilla.. ihan järkyttäviä jytkyjä painaa menee :D tänää kieltämättä tuli semmonen olo että "nyt hetkeksi seis, riittää" :D ei ne kipeetä tee, ei ollenkaan, mut enempiki tuli semmonen että maha jo ihan väsyny ja kohta hellänä tost hakkaamisesta. Tuleva isä ei oo viel tuntenu mitää käteen, mut tänää jos ois pikkusen uhrannu aikaansa tunnusteluun eikä käyny nukkumaan ni varmsti ois tuntenu. Tai sit jos ei ni ei taas herraa kiinnosta keskittyy.. O.o
Ku noi jytkyt näkyy jo ulospäinki ni kyl ne tuntuu käteenki..

Kyl se tänää naureskeli ku kirosin tätä jumppaamista et toinen vetää olevinaa kunnon rallia ja hän ei tunne silti mitää :D no nii-i, siinäpä se. :D

Oon huomannu omassa ukossa ainaki et hänel o hirveet suorituspaineet ku pyydät kokeilemaan liikkeitä (sattumoisin vauva kiusii viel et lakkaa liikkumasta ku tulee fatsin käsi mahalle) :D
Kai se jännää et ei tunne mitään.. tai sit sitä ei kiinnosta ja luen sen hermostuneisuuden väärin..

^ vähän samalta tuntuu. Eilen illallakin kun sängyssä otti kädestä kiinni, laitoin meidän kädet mahan päälle, niin että isin käsi alempana niin tunsin kyllä ku pieniä liikkeitä oli käden alla mutta ei vaan antanu niitä kunnon iskujaan. Ja kun päästin miehen käden irti niin aika pian otti sen pois. Kai sitä turhauttaa kun ei vaan pääse osalliseksi. Eilen perhevalmennuksessakin oli vatsalle puhumisesta, laulamisesta ja silittelystä, niin olis tehny mieli kysyä, miltä ne siitä tuntu, mutten viitsinyt heti alkaa tenttaamaan. Antaa vähän aikaa sulatella vielä. Tuo tuntuu olevan niin hitaasti lämpiävä :)

Takaisin