Liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kakz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siitä punktiosta tulee steriili neulanpistos ja on vissiin aika eri juttu, kun jos kalvoissa reikä.

Annikalle ihan hurjasti tsemppiä ja jaksamista ♡Itse vastasyntyneen menettäneenä haluaisin tietää, jos olisi mahdollista etukäteen ja tehdä ratkaisun, kun odottaa ja mahdollisesti menettää. Suomessa on mahdollista rv24 saada keskeytys, jos sikiöllä havaitaan ongelmia.

Joo näin kävi Annnika miun ystävälle et just sen tutkimuksen tuloksen perusteella pysty anomaan keskeytystä, jonka sitten tekikin. Jälkikäteen selvisi kun sikiö oli tutkittu ettei ollu mitään mahdollisuuksia selvitä kun oli niin paljon juttuja, mutta se näky jo ultrissakin että kaikki ei ollut kunnossa.. Mutta hyvä jos siun tilanne on jo parempi :)

Tsemppiä Annikalle!

Me eilen matkustettiin tänne Itä-Suomeen lomailemaan ja automatkalla taisi kaveri vähän hermostua kun istuttiin yhtä kyytiä yli 3 tuntia (vakiopaikka missä käydään pysäksillä, niin ei viititty poiketa muualla, kun on niin hyvät munkit! :D ) Illalla oli kanssa kauheet tsembalot käynnissä kun oltiin käymässä nukkumaan. :D Mieskin rupesi nauramaan kun mä vaan tokasin Lempi-Aatokselle "hei nyt on aika mennä nukkumaan, äitikin jo väsyttää" ja toinen tupes kahta kauheemmin liikkuun. :D

Mulla alkoi tuntua liikkeet vasta rv19. Itseasiassa syntymäpäivänäni viime viikolla tunsin ensimmäistä kertaa kunnon potkut, mistä ei voinut erehtyä (paras synttärilahja ikinä). Nyt sitten (rv20+3) liikehdintää on tuntunut aika vaihtelevasti, mutta kuitenkin joka päivä jotain. Yleensä ne ovat semmoisia pieniä "maha-elohiiriä" :joyful:. Rakenneultrassa selvisi, että istukka on etuseinässä mikä ilmeisesti vaimentaa liikkeitä jonkin verran. Ultrankin aikana vauva jumppaili tosi paljon, mutta tunsin siitä setistä vain yhden hennon tuuppaisun.

Ne joilla liikkeitä on tuntunut, niin onko ne tuntunut ympäri vatsaa vai lähinnä yhdessä kohtaa? Kun itsellä tuntuu oikeastaan vaan suoraan navan alapuolella tai sit siitä vähän vasempaan. Ja mietin onko normaalia että tuntuu vaan tietyssä kohdassa... esim.navan oikealla puolella ei mielestäni ole tuntunut ollenkaan! Tai sit noi ei edes liikkeitä oo vaan jotain suolen kiemuroita... :D

Tää on sellainen ilta- yö möyrijä . Et ei anna nukkua ennen kahta. Herää siinä sit viideltä aamul töihintöihin

Liikkeet ei ainakaan mulla tunnu "ympäri mahaa". Ihan siinä alavasemmalla ja navan alapuolella. Kun ei se kohdunpohjakaan oo sitä napaa korkeemmalla vielä, ni ei oikein voikaan tuntua "ylhäällä" potkut.

Miullakii on tietys paikassa sillon ku tuntuu, se paikka vaihtelee. Nyt kyl erottaa mikä on suolesta ja mikä kohdusta

Minulla alkoi liikkeet tuntumaan siinä 15 viikolla, mutta olin kyllä alkuun jatkuvasti myös epäilin että kuvittelenko vai ovatko ne liikkeitä. Aamuisin tuntuvat selvimmin. Alkuun tuntui niitä pieniä "hipaisuja", mutta nyt tunnen enemmänkin juuri noita "muljahduksia". Vatsan päältä ajoittain näkee kun toinen puoli alavatsasta "koholla" :) Onko kukaan muu huomannut että vatsa olis toiselta puolelta korkeammalla kuin toiselta? Parhaiten itse tunnen liikkeet aamulla, etenkin kun käyn juomassa lasin tuoremehua ja takas makuulle, niin hetken päästä vauva alkaa ilmoitella olemassa olostaan ;)

Miulla kans tuntuu aika alhaalla ja enemmän oikealla puolella. Ehkä yhen kerran oon tuntenu vasemmalla puolella jotain. Vatsan muodossa en oo ainakaan vielä huomannut noita ajoittaisia muutoksia :).

Meillä pikkunen potkii joka päivä, tykkää sillon ruveta liikkummaan ku mies hivelee mahasta, mutta ku yritän kokkeilla tuntusko kätteen ni eipä ennää potkikkaa :D miulla tunttuu liikkeet koko kohdun alueella.

Mä en tunne käteen yhtään liikkeitä, mutta sisältä kyllä tuntuu.. Hassua, kun mies kuitenkin tuntee muksintaa kädelle :)

Ai juu ja mustakin tuntuu, että enempi vasemmalla puolella tyttö temmeltää. En myöskään oo huomannut toispuoleista mahaa, en oo sillä silmällä kattonukaan.. Taitaa olla teidän hoikkeleiden juttuja vielä tässä vaiheessa ;)

Mä en kauheesti vieläkään liikkeitä tunne, nyt ei sentää tarvii siitä enää stressata kun ultrassa kaikki hienosti. Ja sanoi lääkäri vielä että normaalia liikkuvampi tapaus :grin. Mä kun oon kokoajan kuvitellu että on niin rauhallinen ja siksi en liikkeitä tunne. Hänellä on varmaan tuolla niin paljon tilaa temmeltää.

Miulla tunttuu selällään maatessa möykkynä vauva ku kokkeillee. Sitä on hauska kokkeilla ku on enempi viikkoja ja vauvaki isompi :D

Miust tuntuu, et oon aina typerä autuas hymy naamalla kun tunnen miten pieni liikkuu.... Tänäänkin ehkä joku katteli vähä pitkää et tol on kyl lääkitys kohdillaan kun labraan pääsyä odottelin :p.

Takaisin