Liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kakz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miullakin nyt ehkä tuntunu muutaman kerran liikkeitä, mut en oo ihan varma :smiley-ashamed008, kumpa voimistuis et tuntuis paremmin.
Hei, olin mie ihan oikeessa kun tänään tunsin ekaa kertaa itse vatsan päältä pari muksausta. Mieskin oli minuu just sillon tääl osastolla moikkaamassa, mut harmi et se ei ehtiny niitä tuntee. Jos niit pian alkais tuntuu enemmänkin. Tänään 20+1

Olipa jännä fiilis kun satuin just kattomaan mahaa kun vauveli nakkas vahvan potkun, ja sehän näkyki ku maha liikahti siitä kohti ulospäin melkein sentin verran :D Hullua!

Kissaki sai potkun persiille aamulla ku mahan päälle tuli istumaan :P

Mulla viikko 17 alkanut ja nyt tuntuu ihan selvästi. Ei tarvii enää arvailla. Ja tuntuu myös käteen mahan läpi.

Oon ihmetelly ku mahaa on jo muutama viikko sitten kutittanu elohiiret, välillä tehny mieli ihan raapia. Tällä viikolla totesin et taitavatpa olla liikkeitä! Kutittelu alkaa satavarmasti ainakin jos syö tai juo jotain kylmää :) Joskus tuntuu myös jonkinlaisia tömähdyksiä, mut en oo vielä varma oisko ne potkuja. Istukka on etupuolella et se varmaan vaikuttaa jonkin verran.

Yhden kerran on tuntunut ihan selvä potku! Eilen aamulla, kun juuri heränneenä pötkötin vielä sängyssä. Muuten ollaan edelleen tasolla "oliks toi vauva vai onko mulla ilmaa mahassa"... Viikot 17+5.

Epäilen että olen viime päivinä vihdoin alkanut tuntemaan liikkeitä! Nälkäisenä tai ruuan jälkeen on tuntunut alavatsalla tömähdyksiä. Sängyllä kylkimakuulla jne. ei ole tuntunut edelleenkään mitään, mutta istualtaan tuntuu. Aamulla ja illalla on tuntunut eniten. 19+5 tänään.

Miulla tuntu ekaa kertaa perjantaina vatsan päältä muutaman kerran, mut sen jälkeen en oo taas ollu ihan varma et oonko tuntenu vai en...

Voi kun tuntisi päivittäin niitä liikkeitä. Täällä odotellaan "tuomiota" tehdäänkö lapsivesipunktio vai ei ja miten jatko yleensäkin.

Miksi Annnika :eek: onks kaikki kunnossa?
Oon tonne toisiin ketjuihin jo kirjotelluki tilanteesta, mut siis oon keskiviikosta asti ollu Kätilöopistolla osastolla.
Jouduin tänne tulehdusarvojen ja vuodon takia. Antibiootteja saan suoneen, koska ne on tehokkaimpia ja sen takia en kai ole vielä päässyt kotiin. Mutta koska noi arvot ei oo viel laskenu tarpeeksi, niin miettivät tarkistetaanko onko infektio mennyt kohdun sisään. Kun lapsivettäkin miulta on jossain vaiheess mahdollisesti tihkuvat nii siellä kalvoissa voi olla reikä.
Kaikenlaisia tunteita tässä on käyty läpi. Lääkärit on sanonu,että kannattaa varautua myös siihen, että tää voi mennä kesken ja että keskeytyksen saa tehdä viikolle 22 asti jos on joku kehityshäiriö. Välillä taas sanoneet, että tilanne näyttää kaikesta huolimatta ihan hyvältä. Ei auta kun odotella.

Eikös se punktio viimeistään tee reiän jos ei valmiiksi ole o.O en tarkoita aiheuttaa mielipahaa saati panikointia, olen seurannut sun kirjoituksia mielenkiinnolla annnika. Toivottavasti kaikki päättyy hyvin, hurjasti jaksamisia !!

Voiko olla mahdollista että seksin jälkeen tuntuu liikkeet, tänään muljahti aktin jälkeen kun mahaan oli kohdistunut painetta jonkin aikaa :D ihan kun ois potkassu "lopettakaa ny v***u jo, tääl on muutenki ahdasta!!" :D
nyt rv 18+6

Luulis et tekee... Mut kai siin oli sekin, et tärkeempi tietää kuitenkin jos joku infektio on häirinny kehitystä ja kaikki ei oliskaan hyvin. Sain vähän sen käsityksen et sit saa mahdollisuuden siihen keskeytykseen joka on viel tollasissa tilanteissa sallittu viikolle 22 asti.

Takaisin