Liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kakz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä 19+2 ja viikon ajan ollut silloin tällöin tuntevinani jotakin. Tuntemukset kuitenkin niiiin epämääräisiä ettei tuosta nyt oikein ota selvää.. kuitenkin omia suolenmuljumisia vaan ihmetellyt :shifty: Eli ekoja selkeitä tuntemuksia odotellaan, tulis jo!

Tulee liikkeet ja kyllä ne erottaa sitten suolen murinoista. Miulla on tuntunu nyt joka päivä muutaman päivän ja on 19+3.

Mie tunsin esikosta kans varmaks joskus rv 21-22 vasta, eli ei mitään hätää vaikkette vielä tunne :) tuntoherkkyys on kaikilla erilainen, lisäks istukan sijainti vaikuttaa :)

Mä tunsin ensimmäiset liikkeet esikoista odottaessa vasta rv23! Ja istukka oli takaseinässä eli ei edes tuossa edessä vaimentamassa. :) nyt toisen kohdalla olen tuntenut liikkeet jo pari viikkoa ja tällä hetkellä mennään rv 20+0 :)

Mä oon runtenut jostain viikolta 14 asti jotain ja viikolta 16 asti päivittäin.. Kerran tuntu läpi viikolla 17, tosin enpä oo sen jälkeen tunnustellukaan. Varmaan kohtu sellasessa asennossa, että tuntuu hyvin.. Äitikin sano, että tunsi meidät kaikki jo varhemmin, tosin sillä olikin kohtu niin etukenossa, että aiheutti siinä alussa aina ongelmia.

Ite ehin jo tossa säikähtää, kun pariin päivään en tuntenu mitään ja olin vielä rehkiny aika paljon. Mutta siellä se taas muksii. Viikko 19 alussa.

mulla nyt rv 22 menossa ja vasta viikon ajan tuntenut liikkeitä. Istukka edessä ja vaimentaa kyllä kovasti :)

Mulla paljastui eilen vähäisten tuntemusten syyksi edessä oleva istukka. Vauva oli kovinkin liikkuvainen. Olen nyt kuitenkin ehkä pari viikkoa tuntenut tökkäsyjä alavatsalla ja ylempänä nopeita kutituksia. Vauva oli pää navan korkeudella, joten kai se potkii alas ja sivelee ylös. :D

Täällä tänään rv 22+0 ja nyt alan tuntea sellaisia pieniä tömähdyksiä/töytäisyjä masussa. Mies kuulemma tunsi eilen liikkeitä masun läpi mutta itse en niitä ole päässyt vielä tuntemaan. Tuntuu ihan hassulta ;)

Tänään tuntui liikkeet ekaa kertaa käteen asti :love2 Nyt menossa 19+3. Meillä vauva tuntemusten perusteella hengailee jalat alhaalla vähän oikeelle, siellä tuntuu terävämmät potkut ja muljuaminen tuntuu sitten ylempänä navan vasemmalla puolella.

Nyt kun aloin asiaa ihan miettimään ja vatsaani täällä yövuorossa viivoittimen kanssa mallailemaan sellaista 10-15cm pikkuista niin jotenkin vähän järkytyin :D Jo pelkästään toi 10cm päästä peppuun tuntuu ISOLTA ja sitten vielä näillä viikoilla koon pitäisi alkaa olla jotain 15cm luokkaa... Olen lyhytselkäinen ja sirorakenteinen, maha on noihin mittoihin suhteutettuna vielä omasta mielestäni pieni (ja tuttujen mielestä vielä ainakin viikko sitten ihan olematon....) ei mun mahassa voi olla noin isoa vauvaa vielä! :wideyed: Apua, olenkohan mä mennyt laskuissa sekaisin :D

Meidän poitsu otti kans vissiin levon kannalta tässä useamman päivän. Pikkuisen alkoi jo huolestuttaan kun normaalisti melskannut tuntuvasti useamman kerran päivässä ja nyt vaan harvakseltaan pieniä tökkäsyjä. No, tänään on sit pistetty menemään koko viikon edestä, ei todellakaan tarvitse huolehtia enää. :)

kääk ku täällä innostuttu kääretortusta! kyllä alko semmone maratoni että käsi puutuu joku pitää mahan päällä:D

Mulla rv 20+1 ja olin äsken tuntevinani pienen potkun... Samanlaisia pieniä tuntemuksia on ollut parin viikon ajan mutta en osaa kyllä vielä varmaksi sanoa. Eiköhän ne liikkeet ala kohta tuntemaan voimakkaammin niin ettei voi erehtyä mistä on kyse.:rolleyes:

Äsken sohvalla maatessa mies anto mulle suklaasydän karkin ni vauveli ilmeisesti iski nyrkillä ku tuntu mukava muksahdus. Ainakin sen perusteella nyrkki miten päivällä oli ultrassa. Vaikka ei kait se välttämättä ole enää samalla tavalla..

Eilen nukkumaan mennessä oli ekan kerran niin kovat mylläykset, että sekä minä että mies tunnettiin potkut vatsan läpi. Ihan pelästyin ensimmäistä muksausta. :D Ja olipa myös eka kerta kun kyljelläni tai nukkumaan mennessä ylipäätään mitään tunsin. Nyt 21+4.

Nyt on alkanut ne ekat yöheräämiset tohon potkiskeluun. tuntupa myös tosi häijyltä kun illalla potki suoraan alaspäin ja potkuissa alkaa olla jo melkolailla voimaa kun 23. viikko menossa.. toisaalta ihana niin tietää että kaikki kunnossa ja elossa ollaan!

Jotenkin rauhottais, jos tuntis enemmän noita liikkeitä. Mut se lapsiveden vähyys vaikuttaa siihen vissiin myös, kun se mahdollistaa vauvan liikkumisen paremmin.

Takaisin