Liikkeet

Toivottavasti vauva saadaan synnärillä piristymään, voimia huolestuttavaan tilanteeseen!

Tarkistusreissu on hyvä juttu hymykuoppa! Mä kanssa pähkäillyt samaa ja parina päivänä vähän herätellyt vauvaa, nyt taasen myllää. Ehkä tuut sieltä vauvan kanssa takas :)

Juu ei se liiku, ei millään. Ei liikkunu kun otettiin käyrää eikä liikkunu kun ultrattiin. En pääse kotiin mutta ei tässä kuitenkaan synnyttämäänkään ruveta. Seurataan käyrää nyt vielä yöllä ja aamulla ja jos ei vauva virkisty niin mietitään sit jatkoa.

Sydänäänet on kuitenkin ilmeisesti hyvät? Tsemppiä, onneksi seurasit tilannetta ja olet nyt hyvissä käsissä!

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Käyrä on hyvää ja ultrassa kaikki hyvin, ainoo ongelma on se ettei vauva liiku millään. Tein kuulemma kuitenkin just oikein kun tulin. Itellä on vaan jotenkin ihan tyhmä olo.

Tsemppiä, olet hyvissä käsissä.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Muista hymis et turhia käyntejä ei oo. Vauva hyvinvointi on tärkein ja sen takia oot siellä ammattilaisten hyvässä hoidossa! :)

Tsemppiä hymis ♡ oli pakko heti aamusta tulla kattoo, mitä sulle kuuluu siellä. Onneks siellä on mukavat hoitajat :)

Tsemppiä hymykuoppa!! <3

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app

Kiitos kun tsemppaatte! Tässä on kyllä oma pää koetuksella. Vetelen just aamupalaa että saatais vauvaan liikettä ja sit käyrän kautta jutteleen lääkärille jatkosta.

Jos se vauva haluaa vaan levätä!! Aattele, 9kk se on liikkunut. Nyt hän suunnittelee ulostuloa ja haluaa levätä ennen sitä <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Hymis, tsemppiä! Toivottavasti pääset pian synnyttämään. Eikös jotkut vauvat rauhoitu ennen syntymistä? Pääasia, että käyrät on hyvät, silloinhan hänellä ei liene suurta hätää? Ymmärrän kyllä, että sua huolettaa, itse olisin ihan paskana. Toisenkin kerran tsemppiä!

Hymis on synnärillä. Jee!! Vaikka tilanne huolestuttaa, niin tiedä vaikka saatais taas yks toukovauva :)
Tsemppiä ja jaksuja Hymis!!

Meidän bebe päätti sit herätä iskän kellon soittoon vaikka ois saatu vielä nukkua. Mä yritin nukkua, mutta mahassa alkoi hirmuinen aamujumppa. Eipä tullu nukkumisesta mitään enää...

Noniin nyt on vähän parempia kuulumisia kerrottavana. Aamupalan jälkeen saatiin pitkän kääntelyn ja vääntelyn ja monien herättely-yritysten jälkeen hyvää käyrää ja sopivasti myös niitä paljon kaivattuja liikkeitä! Vauvalla vaikuttais olevan siis kaikki kunnossa kuitenkin! Olo on tosi helpottunu :)

Täällä oli kanssa sellanen meno koko yön että HUH HUH! En tiedä mitä ihmettä tuo bebe tuolla mahassa möyrysi kun tuntui et se pyöri päällään jotain ympyrää kuin joku breakdancer :dance018 Just niin kun noin :grin Ja sama homma toisen kerran kun heräsin tokan kerran vessaan...

Saatko hymis jäädä sinne odottelemaan vai vieläkö lähettävät kotiin?

Ei mua ainakaan vielä päästetä kotiin. Ehdotettiin just supistuksia hillitsevää lääkettä ja nukahtamislääkettä että saisin nukuttua päiväunet ennen kun pääsen lääkärille.

Miks supistuksia hillitsevää lääkettä? Vai sattuuks sua niin kovin? Nukahtamislääke on ainaski tosi jees, jotta saisit vähän lepoa :Heartpink

Takaisin