Liikkeet

Kirppu työntää mun kylkiluita kasaan! Auauau! Sukkapuikot on täälläkin ihan vakiovaruste. Aina kun käsiä heilutellaan, niin tuol alapäässä tuikkii niin pe*keleesti...
 
Täällä liikkeet totaalisesti kadoksissa tänä aamuna!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Meillä jumpataan edelleen lähinnä iltaisin. Hauskinta on seurata noiden isompien lasten ilmeita, kun ne tunnustelee mun mahan liikkeitä. Varsinkin esikoinen on vallan ihastuksissaan :) Hän käy välillä juttelemassa mun masulle ja pöristämässä, jotta sais vauvaan liikettä :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täällä myös liikkeet ollut hukassa. Vain jotain epämääräisiä vaimeita liikahduksia, joista olen miettinyt, onko mun suoli vai vauva? Yöllä pari vaimeaa potkua, joilla rauhoittelin itseäni et hengissä vielä on. Huoh!

Nyt kun pääsin taas rauhassa istumaan tähän, pienen herättelyn jälkeen vauva ilahdutti mua kunnon liikkeillä. Huh!

En ole aikasemmin näistä murehtinut. Nyt jostakin syystä mielessä käy usein, et mitä jos napanuora on kaulan ympärillä tai jotain muuta ongelmaa. Tuntuu, että nää viimeiset päivät on jotenkin pelottavia ja yritän olla panikoimatta. :sad001
 
Mullakin tulee päivisin välillä pieniä pelästymisiä kun ei tahdo muistaa koska on viimeksi ollut liikettä. Tää on tosi rauhallinen aamuisin ja harvoin yölläkään niin paljon myllää että kiinnittäisin huomiota. Illalla sen sijaan alkaa jumpat mutta niihinkin on jo sen verran tottunut ettei niitä paina mieleen. Tosin eilen oli kyllä niin antoisat venyttelyt ja mätkimiset käynnissä että ei jäänyt huomaamatta kun mahaa ihan kivisti.
 
Tää alottaa elämöinnin aina ku miehellä soi kello, tänä aamuna ei mitään. Tai viimestään sitte ku mä vielä sängyssä pötkötän ja silitän mahaa, tänään ei mitään. Ei auttanu kahvi, ei mehu, ei jääkylmä vesi eikä suklaa herättää tuota joten kävin jo neuvolassa tarkastuttaa tilanteen. Rauhallinen oli sielläki mut syke hyvä ja liikkeitäki terveydenhoitaja sai aikaseks ja ei oo mitään syytä huoleen mut nyt taas ei mitään. Eli täällä on joku äiskän pelottelu-päivä menossa.
 
^ en ees uskalla ääneen toivoa moista vaikka salaa toivonki! :D

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä sain tänää eka kertaa jotain tosi vahvaa potkua/suoristusta kylkiluihin ja sit oikeelle puolelle alavatsaan et oikeesti sattu paljon jonnekki sisuksiin. Mun vauva on yhtäkkii iso!
 
Bebellä ollut rauhallisempi meno jo muutaman päivän. Liikkuu kyllä sen verran että eiköhän siellä kaikki kunnossa ole, mutta isoimman hillusimet on kyllä jääny vähälle. josko se lepäis tulevaa koitosta varten+ mahaniin helvetin pinkee et varmaan tuota tilaakaan kauheen paljoa enää ole
 
Täällä päivä on menny tosi rauhassa! Jos en ois käyny aamulla tarkastuttaa tilannetta niin oisin kyllä tosi huolissani! Nippa nappa saan vastauksen kun vähä mahaa silittelen. Jospa huomenna sit vilkkaampi päivä :)
 
Mulla oli tosiaan jopa viikon hiljaisempi pätkä vatsassa, jouduin tekemään useampana päivänä liikelaskentaa ja sain juuri sen kymmenen liikettä tunnissa. Iso muutos aiempaan.
Sitten yhtäkkiä alkoi taas vanha viuhtominen ja sitä on jatkunut lauantaista lähtien. Se siitä toiveesta, että se olisi rauhoittunut synnytyksen lähestyessä. :D
 
Täällä on taas hiljanen aamu ollu! Mikähä ihmeen hiljanen hetki tuolla on menossa?! Vaikka viime aikoina liikkeet on tehny kipeetä niin ennemmin niin mitä joutuu huolissaan olemaan koko ajan! :sad001
 
Ja hiljaiselo massun puolella jatkuuuuuu..........

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä Tonttu edelleen putkii ja lujaa. Sit sen beba on koko ajan pystyssä. Yöllä tosi vaikea nousta sängystä kun maha pullottaa pystyssä. Kyljet kokee kovia kun se vissii pyörii päällään niinku joku katutanssija ja potkii vuoroin molenpiin kylkiin päivän aikana
 
Muruska, mulla ihan samanlaista! Molempiin kylkiin vuorotellen tulee osumaaa ja peppu pystyssä ilmeisesti mennää, etenki öisin ku toi maha on lähinnä sellanen "tissiteline" ihan tossa ylhäällä! Tänä aamuna viiden aikaa herätessä (ah ihanaa..) niin en meinannu oikeesti pystyä vaihtamaan kylkeä, paino toi maha NIIIIN paljon! Ihan toivotonta ähellystä ja mieski tuli kysymään sitte et voisko se auttaa. Hermoha siin meni enkä sit vaihtanu kylkee... ihan ku se nyt sen ukon syy olis :oops:
 
Takaisin
Top