Liikkeet

Mulla on tänään tosi rauhallinen masu. Mitään myllerrystä en oo huomannu koko päivänä. Nyt söin omenan ja puolikkaan munkin niin jospa jotain rupeis tuntumaan.
 
Täälläkin ihan superrauhallinen päivä masussa. Pitäsköhän koittaa jäätelöl vähän piristää pientä.
 
Mä oon nyt laskenu liikkeitä kohta 45 minuuttia ja vielä ei oo tuntunu mitään...
 
Sokeria kokeiltu? Tai sitä vyön sitomista masun ympärille mitä täällä joku suositteli?
 
Joo kaikki kikat käytössä mut supistaa vaan eikä vauva tee mitään.
 
Niin no en tiiä. Soitin synnärille niin kuulemma pitää juoda kylmää, syödä lisää makeeta ja laskee vielä tunti. Kyllä se 10 liikettä pitäis kuitenkin tulla vaikka ois kuinka rauhottunu ja valmis tulemaan ulos...
 
Toivotaan että liikkeitä alkaa tulla hymykuoppa! Mä veikkaan että kaikki on kuitenki hyvin, et ehkä ees tunne kaikkia liikkeitä mut otaha laskut uusiksi! Kyllä vauvalla on kaikki hyvin, se vaan nyt kiusaa äiskää! :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Jos tunnissa ei tuu vielä tarpeeksi niin sitten varmaan näytille ja käyrille? Toivottavasti innostuu nyt sielä kuitenkin!
 
Ei nyt sais kiusata! Alan oikeesti huolestua :sad001

Ja joo 20 yli tulee toinen tunti täyteen ja sit pitää lähtee näytille jos ei oo 10 liikettä tullu...
 
Kyllähän vauva nyt jo varmaan jaksaa aika pitkään nukkuakin että niitä pidempiäkin hiljaisia jaksoja tulee. Mutta uskon että huolestuttaa!
 
Kyllä mä taidan joutua lähteen käymään synnärillä... 6 liikettä tokan tunnin aikana ja nekin enemmän sellasia epämääräsiä tuntemuksia kun selkeitä ja tunnistettavia liikkeitä.
 
Minäkin menisin käymään, turhia käyntejä kun ei ole! Hyvä saada varmistus, eikä tartte koko yötä pohtia ja miettiä onko kaikki hyvin :) vauvalla varmasti vain vappuähky, ja viettää hiljaisempaa hetkeä!
 
Jospa tulisit sieltä sitten takas oman pikkusen nyytin kanssa! :) Tsemppiä ja toivotaan että kaikki on hyvin.
 
Voi Hymis!! Tsemppiä matkaan!! Ja mies mukaan!!!!!!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Tsemppiä hymykuopalla, eiköhän pikkusella kaikki oo kuitenki kunnossa :)

Mä oon huomannut etten aina nykyään tunne kaikkia liikkeitä, saatan nähdä kuinka maha liikkuu selvästi ja kättä vasten tuntuu mut itse mahassa en tunnekkaan samaa menoa...

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä pidin koko 2 tuntia kättä mahalla varmuuden vuoks ettei jää liikkeet tuntematta mutta ei niitä silti tuntunu. Nyt oon matkalla synnärille. Mies jäi kotiin tekemään ruokaa ja syömään kun se ei oo koko päivänä ehtiny syödä mitään. Soitan sen sit paikalle jos jostain syystä joudun jäämään pidemmäks aikaa. En vaan kuvitellu viettäväni tätä iltaa ihan näin...
 
Takaisin
Top