Liikkeet

Ihanaa ku toi pikkumies punkee päällä tonne kohdunsuulle.. Ei voi istuu ku jumppapallon päällä ku sattuu niin pirusti! Tässä mul on ruokapöydän päädyssä jumppapallo. :p
 
Miullaki ois jumppapallo, mutku ei oo mihin se auttas. Vielä. Mieku tyhjennän sen muuton takia ni enköhä mie sitä kuitenki tarvis just sillo!
 
Hannan: neuvolan terkka epäili silloin, että pää on ylhäällä, koska oli niin kova ja tasaisen pyöreä. Mutta tänään ultrassa selvisikin, että se pyöreä on meidän pojan luiseva pylly :)
Mulla ihan sattuu välillä, ku jäbä päättää vaihtaa puolta vasemmalta oikealle. Muljahtaa niin mukavasti
 
Mamma veteli liikaa karkkia..:rolleyes: hullaantu joo ja aivan kauhia hikka tuli pienelle. Dracula karkitko ne oliki se viimenen niitti..:p
 
Mä oon NIIN ONNELLINEN et tää bebe on bailannut tänään iltapäivän jälkeen oikein urakalla! Aamupäivä meni vielä paniikissa et eikö se liiku ja oliko ne sykkeet oikeesti eilen vaan 60-70?! Eipä taida nyt ainakaan olla kun kokoajan muljaa... Tais vauvakin mennä ähkyyn eilisestä pizzasta :eek:


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Meillä tai oikeastaan miehellä tuli huoli kun Tonttu ollut tänään tosi hiljanen. Mie aattelin et johtuu vaan siitä että oon ite ollu niin paljon liikkeessä ni se sillon yleensä rauhoittuu. Saunassa ei elettäkään tehny vaikka limsan join. Vasta kun pääsin sänkyyn niin alko normaali meno. Siihen toi mies nukahtikin: käsi mun maahan päällä :Heartred Tähän on hyvä päättää päivä. Öitä! Huomenna illasta pääsee taas foorumin kuvioihon kunnolla mukaan kun pääsee koneelle kotiin.
 
Hannastiina, meilläkin on luisevapyllyinen tapaus. Neuvolassa ultrattiin, kun terkka ei ollut varma kumpi pää on kumpi.
 
Mä en oikein ymmärrä miten toi vauva voi venyttää mun mahaa niin kipeesti samaan aikaan molemmista kyljistä!? Maha on ihan poikittain ja pienet jalat polkee tota oikeeta kylkeä. Kyllä tuntuu ilkeeltä!
 
Täällä on kyllä jo iha selvä rytmi! Ku rääkkään itteni kipeeks ja väsyneeks ni vauva ei paljo itestään seuraavana päivänä ilmottele! En osaa siis huolestua ku tänään on ollu aika hiljanen päivä tuolla mahassa. Onkoha sillä paha olla jos oikein supistelee?!:confused: eilisen päivän oli kyllä oikeestaan koko ajan maha aivan kova ja kiristävä, tietty ku koko päivän kulin kaupasta toiseen..
 
Koko päivän ollu Tonttu tosi hiljanen, mut nyt alko taas normaalit liikkeet. Mahtavuutta! Meinas tulla huoli
 
Ensin Tonttu ei liiku pariin päivään juuri ollenkaan ja nyt se on riehunu pari tuntia ihan kunnolla. Mies tunsi sen tosi hyvin, kun yleensä se on rauhottunu ku se laittaa käden maahan päälle. Sit mahasta kuulu kahteen kertaan sellanen "naks"-ääni. Se voi tietysti olla joku ilmavaiva, mut tosi outo. Ensin huolestuttaa ku se ei liiku ja sit ihmetyttää ku se liikkuu tosi paljon ja ison liikkein. Höh! o_O
 
Noi mahan naksahdukset ja napsahdukset on niin tuttuja. Ne kuullostaa välil tosi hämmentäviltä. Ainakin mun masusta. :) Meilläkin Papu on yleensä pari päivää hiljaisempi ja monta kertaa päiväs tulee tehtyy liikelaskentaa. Sit taas niiden jälkeen tulee päiviä ku Papu ei vaan pysy paikoillaan.
 
PikkuIhme päätti viimeyönä testata varmaan kuntoonsa..kauhee möyriminen alko eikä meinannu lopettaa. Mulla oli jo valmiiks huono olo ja oksennusta nous muutenki kurkkuun, nii ei tehny kyl yhtään hyvää kun kaveri siihen päälle anto kunnon taidonnäytettä liikkeistään. Kiva tietty et välillä liikkuu vähän enemmänkin, kun on niin paljo rauhottunu aikasemmasta, mut miks aina sillo ku itellä huono olo..
 
Kauhee meno masussa. Happi ihan loppuu, kun kirppu työntää jalkoja kylkiluihin!! Välillä pitää ottaa kädellä vähän vastaan ettei sattuis niin paljon. Kirpun suosikki on työntää masun vasemmalta puolelta polvea läpi. Selvis ultrassa et se on polvi :)
 
Asento vaihtui, monta kuukautta selkä ollu oikealla puolella nyt vasemmalla. Kunhan pysyy pää alaspäin!!
 
Täälläki vauva on vaihtanu puolta oikeelta vasemmalle.. pää ei viel kiinnittyny ollu, et vähä pääs liikkuun, mut enää se ei kyl ympäri pääse..

kaikkia liikkeitä en ees enää näköjää tunne, kun ultrassa sano et ompas virkee liikkuja ja mä en ite tuntenu mitään.. möyryää kyllä päivittäin niin et tunnen, et ei huolestua tarvi onneks..
 
Kultapieni oli eilen niin rauhallinen että piti tosissaan herätellä ja tänään on sit vissiin ihan toisenlainen päivä! Mun kylkiluut rutisee ku nii kovasti monotetaan!
 
Täällä kans eilen hiljaisempi päivä ja tänään on jumpattu sitten senkin edestä. Ei kahdella munkilla ja jäätelöllä ole ainakaan osuutta asiaan?! ;D
 
Takaisin
Top