Liikkeet

Kaveri päätti tänään vaihtaa vasemmistoliittoon. Tähän asti ollut satunnaisia keikautteluja lukuunottamatta selkä oikealle päin ja potkinut vasemmalle, mutta nyt potkut sätkyttää oikealla. Ihan hassu tunne :P

tääl on kans asentoo vaihdettu... nyt se pönöttää ja potkii ihan miten sattuu välillä.....

Tänään on kyllä taas ollut masussa hämmentävän rauhallista. Pitäs tehä laskentaa jossain vaihees, mutta en viitti nyt alottaa, koska sälekaihdinasentajan pitäs tulla minä hetkenä hyvänsä.

Täälläkii normaalii rauhallisempi aamu... Jotain möyrintää kuitenkii onneks tuntuu välillä.
Toisaalta toivoo et se nyt ennakois sitä tulevaa lähtöä, ja tää lähtis jo syntymään. Mut sitte taas kun on jo se sektioaika sovittuna, niin tuntuu vähän höntille, ettei jaksas oottaa sitä kun ei sinne nyt niin pitkä aika enää ole. Mie sentään tiedän, että millon viimestään tapahtuu :oops:

Millon Tinska sulla on siihen sektioon aika?

Mullakin eilen oli vähän iisimpi päivä tolla bebellä, liikkeet kyllä tuntu ettei tarvinnut huolestuu mut selvästi hiljasempaa. Niinku tänäänkin tähän mennessä. Josko pliis enteilis synnytystä (yeah right)

Se on 39+1... Vielä 10 päivää pitäs jaksaa ootella. Eli 16.5 on se aika.
Sama syntymäpäivä tulis kun siskonpojalla :)

Meidän bebe veti sellasta jumppaa neuvolassa, että terkkakin oli ihmeissään. Sanoinkin sille, että siel on sellanen adhd-tapaus :D

viime yönä oli melkoset samba-karkelot mut tänää ollu rauhallisempaa.... lähinnä kylkeä käännelly..... JOSKO se vaikka enteilis :smiley-angelic001

Joka paikassa on siitä kuinka liikeradat pienenee loppua kohden ku tila vähenee. Ei täällä kyllä. Tontulla on edelleen ihan kunnon liikkeet. Nyt kun pää on laskeutunu ni kylkiluut jättää sentään rauhaan, mut bebaa se työntää edelleen sillai et näkyy hurja kumpu, jalkoja se viskaa kans ihan mieletöntä tahtia.

Mulla ainakin oli se 1 hiljaisempi päivä ja yö ennen kuin lähti käyntiin.. Ja sama hymiksellä ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Juu mulla ei kyllä tosiaan ollu kun se 1 hiljanen vuorokausi ja sit seuraavana aamuna lähtikin jo synnytys käyntiin! Sitä ennen oli aina kauheet bileet käynnissä varsinkin aamulla ja illalla!

Ei todellakaan mitään liikkeiden vähenemisen merkkejä täällä, iltabileet varsinkin vaan paranee. Toisaalta toi pieni kyllä rauhoittuu yhä unilauluun, vaikka olisi hetkeä aiemmin riehunut sekopäisesti. Se on hellyyttävintä mitä tiedän.

Mulla on nyt ollut mahassa pari hiljaisempaa päivää, välillä on käynyt mielessä että pitäisikö huolestua. Siitä huolimatta olivat eilen lääkärissä sitä mieltä että tutkimusten aikana liikkeitä oli hyvin, joten eiköhän se ole ihan ok. Kyllä tuolta säännöllisesti tuntuu jotain, ei vaan ole enää sellaista jatkuvaa tohotusta kuten aiemmin.

Täälläkin tänään vähän hiljaisempaa. Tosin olen itse ollut joko liikkeellä tai nukkunut, joten en ole niin tarkkaan liikkeitä seurannutkaan. No, nyt kun sain lauseen kirjoitettua niin alkoi pylly heilua niin että paidan läpi huomaa. Välipalaompppu vissiin meni perille :)

Tääl ei. Liikkeet kovenee ja voimistuu vaan. Tonttu tulee kyljestä läpi! Kuudesta asti riehunu ihan urakalla.

Huh, mikä huojennus, kun tuo masuasukki juuri heräs. Melkein väänsin jo itkua kun tuntuu että se on ollut aivan liikkumaton ennen kuin nousin ja nyt aamupalan ajan. Yritettiin sitä äskettäin herätellä niin saatiin vain pari nykäystä aikaan. Täällä aloitellaan tänään siis ensimmäistä kertaa liikelaskennat!

Siis herramunjee mitkä zumbat tyypillä on mahassa. Ei oo kyllä pitkään aikaan ihan tällä tavalla ryskäny. Heräsin päiväunilta näihin liikkeisiin ku olivat niin voimakkaita. Ekaa kertaa mahasta kuulu napsauskin! (Mä olin tietysti heti että jes: vedet menee, mut kai se oli vaan sitä normaalia kalvojen naksuttelua.)

meillä liikutaan aina muutama päivä ihan huolella, että tuntuu ettei pikkunen nuku lainkaan ja sitten taas menee pari päivää hiljaisemmin.. tätä tää on ollut siis käytännössä koko ajan, niin kauan ku oon liikkeitä tuntenu (vuoden vaihteesta asti).
ja näinä hiljaisempina päivinä mä oon huono tuulinen, koska huolestuttaa onko toisella kaikki hyvin. mutta aina saan liikkeitä aikaan jollain konstein onneksi. on vaan hassua tuo tuommoinen ailahtelevuus liikkeissä..
liikelaskentaa en ole tehnyt, en ole siihen edes ohjeita saanut, neuvolassa ei ole edes mainittu asiasta.... outoa. välilä tuntuu muutenkin että kaikesta pitää ite ottaa aina selvää jos jotakin haluat tietää. onneks on foorumi ja google :P

Täällä tosi rauhallinen aamu! Johtuu luultavasti siitä että eilinen ilta just ennen nukkumaan menoa oli yhtä jytinää. Isukki piti kättä mahan päällä ja tää päätti potkasta nii lujaa että isukki iha säikähti ja äiti kiljasi kivusta. Tänään siis on taas lepopäivä!

Takaisin