Liikkeet

Jee! Miun hirmu stressi loppu tänään noista liikkeistä! Luin neuvolasta saadusta kirjasesta, että viikolla 20 saattaa jotkut huomata ekat liikkeet ja joillakin saattaa mennä ton jälkeen jopa muutama viikko! Ei tarvi siis panikoida, kun jotkut tuntenut täl foorumi jo vkolla 15.. Nii huiiih! En oo outolintu ja eikä tarvi pelätä! Oiii, vauvainto is back! :happy093
 
Mie olin iha varautunu viikoille 20+ ku oon ensiodottaja vaan nehän tuntui 12+. Helpottunut olin ku ekat alkoi tuntua mut en mie paniikkia ottais enne ku jos ei 23+ tuntuis vieläkään yhtään mitään. Sillo vaa pitäis olla rakenneultrakin jo takana ja kyl hyvin tiedossa ollaanko siellä elossa.

Saa nähä nyt ku nää alkoi näin aikaisin ni takuulla seuraavassa on istukka edessä ja vauva tosi syvällä ja menee sinne 20+ että tuntuu. Sit voi olla paniikki ku eka tuntui näin aikaisin.
 
Joo siis sykkeet kuunneltiin joo viikko sitten ja ne oli ok. Mut silti pelottan, ku tosiaa muut joilla paljon myöhäsemmäl on la niin on tuntenut tosi aikaseen ja joku sanokin täällä jossain, et rv 16-20 pitäis tuntua. Mutta onneks löysin tosta kirjasesta varmempaa tietoa :)

En huolehdi kyllä yhtään enää potkuista. Ja ens viikolla rakenneultrakin ja ekassa ultrassa oli kuitenkin hyvin kehittyny ja niskaturvotusta vain 0,9mm, et iha hyvillä mielin oon :) Mutta ens viikolla tarkempaa tietoa!
 
Mäkään en oo enää lainkaan varma että oliko ne joskus 13-14 viikon tuntumassa aivan varmoina pitämäni liikkeet sittenkin vaan jotain muuta mahan murinaa. Kun nää tuntuu nyt aika eriltä. Mutta toisaalta, on vauvakin tällä välin kasvanut eli tietty potkuissa on nyt jo erilailla voimaa.
 
Miulla nyt ku vaavi o kasvanu alkaa vasta muistuttaa suolen muljahteluja osa liikkeistä. Ekat oli sellaisia napsahduksia mistä ei voinu erehtyä. Eka mönkiminenki tuntui mönkimiseltä. Ny varmaan tuntuu niin paljon pienemmätkin liikkeet et on osa sen tuntuisia kuin ois suolen liikkeitä. Aina ei oo ihan varma mikä möyrii. Vaavihan se kai useimmiten, on ollu viime päivät aika aktiivinen.
 
Täällä on nykyään niin kauheat bileet masussa ettei mitään rajaa. Helpottava olo, kun tuntee liikkeet ja huomaa, että kaikki on kunnossa. :)
 
Mulla istukka edessä, joten liikkeet ei vielä tunnu. Eikä sydänäänetkään vatsan päältä doplerilla kuulu. Perjantaina olisi neuvola, toivottavasti silloin jo kuuluisi.
 
Esikoiseen verrattuna tämä masukki on rauhallisempaa sorttia. Esikoinen oli ultra aikaankin semmonen väkkyrä että huh ja temperamenttinen tyttöhän sieltä maailmaan saatiin ;) Ei ole mikään heittosäkki, tiesi jo ennen vuoden ikää kovastikin mitä haluaa ja mitä EI halua :D Oiskohan tämä nuorimmainen sitten rauhallisempaa kaveria? :)
 
Mullakin tuntuu, että esikoinen monotti jo rv 15 enemmän ja eka ultrakin oli pyörimistä :o
Tämä on varmaan kuullut jo pikkuveljen ja siskon komennot mahan läpi ja ajatellut "äh, tossun alle sitä kuitenkin joutuu, chillaten vaan " :D Sithän sen näkee, mie kyllä läpällä kutsun välillä tätä diktaattoriksi , ku nää kaksi pampulaa pn jo aika oman arvonsa tietäviä.. :D
 
Millä te ootte käyttänyt doppleria? Pitäs vissii olla se geeli, mut netistä luin, että jotku on doppleroinu myös perusrasvalla jne?
 
Vesi tai ultrageeli tai liukkarigeeli tai aloevera. Rasvat ja öljyt voi vahingoittaa doppleria vaik kai niitäki jotkut käyttää.
 
Saapikoha noita geelejä apteekeista? Yritin ettiä YO-apteekin nettisivuilta tuotehakemistosta niin en löytänyt... Vai mistähän löytäsin. Netissä on vaan niin pirun kalliit postikuljetukset pienistä purkeista sitä geeliä.
 
Osta ky jellyä tai rfsu liukkaria tai muuta vesipohjaista liukkaria. Takuulla on apteekissa tai prismassa.
 
Me ollaan käytetty Jelly-liukastegeeliä ja kosteusvoidetta, kosteusvoidetta enemmän, koska toi liukuvoide ei meinaa lähteä ihosta kuin pesemällä...
 
Kävimpä apteekista kysymässä ja sain vastaukseksi, et hydrogeeli käy niin ostimpa sitä :) Nyt vaa kärsimättömänä venaa ite dopplerii... Itella kun on niiiiin luotettava...
 
Meilläkin ootellaan dopplerin saapumista. Hommattiin tosin semmonen paketti, että siinä tulee toi geeli mukana. :) Jänskää!
 
Miullakin tuli geeli mukana mut sitä oli kyl tosi pieni tuubi. Ite tilasin samalla aloe veraa just ku toi puhdistus oli miusta inhottavaa. Ni aloen voi vaa levittää koko mahalle sitten ja kosteuttaa. :)
 
PikkuIhmeen liikkeet ei vielä ihan hirveesti tunnu, tai sit se vaan ei oo niin potkija sorttia. Tos yks ilta kun kissa tuli mun rinnan päälle nukkuun niin et sen takapää oli juuri ja juuri tuossa kohdun yläreunan kohdalla, niin PikkuIhme alko vähä potkimaan. Lopetti heti kun kissa lähti :D Mulla on kans doppleri ja mukana tuli iso purkki tuota geeliä. Hyvin kuulunu joka kerta äänet ja aika helpolla löytynytkin. Kerran kokeilin ihan ilman mitään ja kuului silloinkin hiljaa äänet. Se on niin ihanaa kuunnella omaa pikkustaan. <3
 
Takaisin
Top