Liikkeet

Meillä vauva on varmaan jotenkin oudossa kulmassa, koska nyt en ole pitkään aikaan tuntenu liikkeeitä hyvin. Epämäärästä mylläystä tuntuu ja kun selällään makoillessa laittaa käden vatsan päälle ni tuntuu liikkeet läpi ja sit ku on toi paino vatsan päällä ni tuntuu myös sisällä. Outoa o_O Mieskin jo tuntee liikkeet, varmaan pieni jalka joka tuntuu kuin sormella tökkis :rolleyes: No ootellaan taas hetki ni monoa tulee niin, että kylkiluut rytisee... :p
 
Mäkin oon miettinyt, että meilläkin varmaan on pieni jossain oudossa asennossa, kun nyt on pari päivää ollut niin, että ei oo tuntunut, kun ihan pari muljahdusta päivässä. Kääntyis jo niin, että tuntuis paremmin taas. :)
 
Mulla tuntuu tosi alhaalla liikkeet vielä vaikka maha on jo mun mielestä iso. Myös dopplerilla syke kuuluu tosi alhaalta vielä, häpyluun reunasta tai vähän ylempää... Kertaakaan en ole löytänyt sykettä ylempää... Miten muilla?
 
Mie kuulen sykkeet noin 3 cm navast alaviistoon. Siitä ain kuuluu nyt koton ja neuvolas. Kai se on sen lempi pleissi? :P
 
Mä löydän sykkeen kans ihan häpyluun holleilta, vaikka kohtu on kuitenkin jo napaan asti. Outoa. Luulis et pikkuinen liikkuis nyt kun tilaa vielä on. Tai sit jos se nukkuu ja silloin on asettautunut kohdun alaosaan? En tiiä, nää on vaan arvailuluja, mut liikkeitä on kuitenkin tuntunut mielestäni ylempänä.
 
Mä löydän tällä hetkellä sykkeen parhaiten pari senttiä navan alta, jommalta kummalta sivulta. Keskellä viuhuu joku suoni niin kovin että siitä ei kuulu. Myös häpyluun kohdilta kuuluu kun mutta ääni on heikompi ja huomaa että kun hobitti kääntyilee niin ääni loittonee kuulumattomiin.

Äsken kun testailin niin tyyppi päätti monottaa suoraan anturiin niin että se ihan nytkähti kädessä. Alkaa jo löytyä potkupoweria :love7
 
Pitää se uskoo jo iteki, et kyllä mie tunnen liikkeitä, mut ne on niin hentoja että itellä menny epäröidessä. Tuntuu välillä, hyvin harvoin, mutta kuitenkin siltä, että jokin kupla puplattais :) Mahan päältä oon muutaman kerran tuntenut ja tänää mieski kokeili ni sanoi tuntevansa sellaista pientä "sormi tökkäilyjä" mahan päältä :p Pikkuhiljaa siis tunnetaan.. :p
 
Varmasti vaikuttaa istukan paikka, mulla ei hetkeen kuulunut selvästi, sitten istukka siirtyi taakse ja nyt äänet kuuluvat hyvin edestä :)
 
Tänään tuntui ekat liikkeet mahan päälle käteen <3 ja edelleen se syke tuolla alhaalla mut häviää välillä kun tyyppi heiluu ja bilettää...
 
Mahtaakohan mulla olla tuolla ketään enää elossa,kun en vieläkään tunne mitään liikkeitä :sad010No perjantaina se selviää...
 
Täälläkään ei vielä mitään varmasti liikkeiksi tunnistettavaa. Mahan päältäkin tunnen vaan oman sykkeeni kaikkialta, mihin käden laskee. Liittyy ilmeisesti etuseinäistukkaan. Dopplerilla onneksi kuulee sitten :) Vaikka joudun kyllä pian palauttamaan laitteen takaisin kaverille, kun sille tuli yllättäen itselleen käyttöä.
 
Mulla tuntuu yhä useemmin tota tärräämistä ja aika voimakkaastikin. Mitään selkeitä potkuja tai liikkeitä en tunne, saati sitten ulkopuolelle (nyt mennään 17+3 HURJAAAA!!) Selällään en pysty nukkumaan, kun tunnen mun sydämen sykkeen tosi kovana tossa kohdun kohdalla, kummallista (?)
 
Jenskulii: Mäkään en tunne viel yhtää mitää! Olen koittanu kuvitella ja tunnustella muttei kertakaikkiaan mitään liikettä ole tunnettavissa. Mulla tuli joku keskenmenopelko kk sit, mut sit jotenki aloin vaa luottaa siihen et olishan sitä varmaa jotai vuotoa ja kipuja jos jotain ois tapahtunu. Kyl meijän paapuskat varmaa ihan hyvin voi :)
 
Onneksi perjantaina ultra niin saa mielenrauhan. Mieskin jo malttamaton odottamaan ekoja liikkeitä. Pakko vaan koittaa pitää mieli luottavaisena,että kaikki ok.
 
Mulla on ns. kadonnut noi Papun liikkeet. Tai siis tosi harvoin tuntuu mitään. Varmaan kääntynyt niin päin ettei itselle vielä tunnu noi liikkeet, mutta jotenkin silti vähän mietityttää ja stressaa et onko masussa kaikki kunnossa. :sad001
 
Joo ton takii mä hommasin sen dopplerin vaikka aluks olin, et pärjään ilmankin.. Kyl se on tuonu mielenrauhaa kyllä, kun näkee iha millon vaa ne sykkeet ja kuulee kuinka pien sydän sykkii.
 
Minäkään en vielä ole tuntenut mitään kunnon liikkeitä. Välillä ollut jotain tökkäsyjä ja muljausta, mutta vähän epäilyttää onko ne vauvan liikkeitä vai vaan ilmaa suolistossa. Viime viikon alussa tuli yht äkkiä jotenkin outo olo, vatsa tuntui pienentyneen ja kohtu ei tuntunut niin selkeästi tunnusteltaessa. Pariin päivään ei edes tuntunut niitä epämääräisiä tökkäisyjä ja aloin huolestua, että jotain olisi vialla. Menin sitten tilaamaan kotidopplerin vaikka olin ajatellut etten varmasti sellaisella mitään tee. Laite ei ole vielä postissa saapunut ja huolikin on jo väistynyt kun maha taas pompsahtanut isommaksi ja pientä muljaustakin ajoittain tuntuu. Nyt tuntuu se dopplerin tilaaminenkin ihan turhalta, mutta onhan se toisaalta kiva, että voi sitten aina kuunnella sydänääniä jos alkaa huolestuttamaan.
 
Takaisin
Top