Liikkeet

Tänään tuli kaupungilla pyöriessä ihme tunne, millasta ei ole ennen tullut, kaksi kertaa... Se oli sellanen, "trrrr"... :D
Joo, en osaa kyllä yhtään selittää, mutta vas puolella alavatsaa eikä siis sattunu yhtään, pikemminki kun joku olis kutittanu sisältäpäin, ja elohiirimäinen tunne.
Kerranki ei ollu kyllä yhtään turvonnu olo tai ilmaa mahassa sillä hetkellä että ei se sitä ollu.

Tänään 12+0 joten oikeesti varmaan liian aikasta tuntea mitään! :)
 
Mä en kyllä tunne mitään. Siis yhtään mitään. Nyt on menossa 16+2 ja luulen että joudun kyllä varmaan odottelemaan vielä viikon jos toisenkin. Turhauttaa kyllä vaikka tiedän että on istukka edessä ja tää on eka raskaus....mutta silti, TUNTUISPA JO!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mullakin sama fiilis hymykuoppa ja mulla vasta 13+3. Odotan niin joulun aikaa jolloin olisi jo, toivottavasti, näkyvästi vatsaa ja niitä liikkeitäkin ehkä. Mutta kun ei malta!
 
Mie en tunne juuri mitään. Nippailuihin oon joko tottunut ja turtunut tai sitten niitä ei enää oo. Muuta en juuri oo tuntenut, itse vatsalaukku kyl on aktiivinen marmattaja kaikesta, täydestä ja tyhjäst olosta. Ootan sinne viikoille 20.. Ja ehkä haluisinkin toisin ajatellen, et myöhemmin tuntuis ite liikkeet, koska varmaan siihenki maharalliin ite väsyy loppua kohden ihan tarpeeks..
 
Edelleen tuntuu pienet liikkeet silloin tällöin, varsinkin kun malttaa niitä kuulostella. Odottelen kovasti että alkaisivat voimistumaan <3 Esikoisestakin sitä heti oli "rennompi" odottaja kun liikkeet tu tuntuivat selvästi. Ehkäpä ei enää kauaa tarvis odotella. Ja mullakin kohtu taaksepäin ja esikoisesta oli istukka edessä ja liikkeet tuntuivat viikolla 18.
Kyllä ne sieltä kaikille vielä alkavat tuntua, malttaa odottaa vaan. Taas tätä odottamista vaaditaan odottajilta :D
 
Tunnen ajoittain sellaista tärräävää ja kuplivaa kohdussa. Voikohan nämä olla liikkeitä?
 
Mun äiti painotti mulle että se tuntuu sellasena kuplimisena kohdussa. Tiedä sitä sitten,kaippa se voi muunkinlaista olla. :)
 
Mä tulen hulluksi jos ei liikkeitä kohta ala tuntua! Pari viikkoa sitten ehkä olikin jotain kuplintaa, mutta nyt en joko malta olla paikallaan tutkiskelemassa tai sitten mahassa möyrii muutenkin, joten ei tunnu :( no kai kohta tuntuu jotain sivelyä tai kuplintaa tai möksähdyksiä :) maha kyllä tuntuu isommalta joka päivä, että kaippa sielä kaikki on kunnossa :) joko teille muuten ekassa ultrassa sanottiin istukan paikasta jotain? Esikoisen kohdalla muistaakseni sanottiin jo nt-ultrassa, nyt ei puhunut mitään, enkä tietenkään muistanut kysyä.
 
Mulle sanottiin että istukka on todennäköisesti takana mutta ultraaja ei ollut ihan varma asiasta. Sanoi että seuraavassa ultrassa katsotaan sitten tarkemmin.
 
Eilen kuunneltii dopplerilla sydänääniä, kun olin huolissani kirpun voinnista, koska jouduin ottaan lääkkeitä. Ensin kuulu äänet tosi vaimeina ja siitä laskimme, että sydän löi n. 148 min (olikohan se niin :D) Huomattiin, että joku käänsi itsensä toisinpäin, kun ihan hetkessä äänet koveni ja koveni! Ihana fiilis tuli <3
 
Mä oon kanssa huomannut ton että kääntyily vaikuttaa äänien kuulemiseen. Kun silloin joskus 12. viikolla aloin äänet kuulla niin silloin ne kuului ihan tasaisena vaikka kuinka pitkään. Mutta nyt kuuluu hetken hyvin ja sitten vaimenee. Seassa kuuluu humahduksia ja rapsahduksia, oletan että ne on potkuja joilla kylkeä kääntää :)
 
Mää olin aika nyreissäni, kun ultrannut kätilö ei suostunut kertomaan, missä istukka sijaitsee. Sanoi vain, että se on turha tieto, kun paikka voi kuitenkin vielä muuttua. Samaten äitiseulani absoluuttisia labra-arvoja en saanut, vaan se vinoili mulle, että mitä mää niillä teen, jos en kuitenkaan itse osaa riskilukua laskea. (Saattaisin sitä paitsi osatakin.) Kai mulla nyt pitäis olla oikeus omiin labroihin ja tietää omien elimieni sijainti? Ymmärrän kyllä, ettei niillä tiedoilla ole varsinaista käytännön merkitystä, mutta ihan omasta mielenkiinnosta ja harrastuneisuudesta huvittais tietää. Rasittavaa, kun suojellaan turhalta tiedolta. Ei mulla muuta, anteeksi avautuminen.
 
Itikka: Ompa sulle sattunut pölvästi kätilö! Mun mielestä niiden pitäs olla juuri sillä asenteella, että mikään kysymys ei oo tyhmä ja yrittää vastata edes jotenkin Asiakkaan kysymyksiin. Se täti oli varmaan taas sarjassamme, ei kiinnosta tää työ pätkääkään.
 
Njoo, oli se muuten ihan kiva, lirkutteli vauvalle jne. Ehkä sitä vaan rasitti, kun joutu ottaan meidät ylimääräisenä. Kai sitä täytyy vaan itse opetella tulkitseen noita ultrakuvia paremmin.
 
Jee, eilen tuntui potkuja <3 luulen tunteneeni ne jopa mahan läpi, mutta saatan myös vain kuvitella että sormissa tuntui :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Itikka: Tai sitten sillä oli vaan huono päivä... Ihan hyvinhän noi voi kertoa. Mulle ainakin ihan selvästi kätilö sano, että nyt istukka on vähän sivulla, mutta luultavasti asettuu takaseinään. Ja jos seuraavassa ultrassa onkin etuseinässä ni mitäs sitten. Sitten se on siellä, niinhän se sano, että "luultavasti" :rolleyes: Ja jos noista luvuista on ihan varma, ettet niillä tee mitään ni olisko se sitten ollu häneltä pois jos ne olis kertonu?

No aina vaan ei oikeen suju. Ite sain tänään semmoset haukut ihan itsestä riippumattomista syistä, että meinas itku tulla. Luovin tilanteen kuitenkin läpi, mutta luultavasti puskaradio lähtee toimimaan... :wink
 
Takaisin
Top