Letrozolin käyttäjiä?

Hienoa Vausa että toimii heti noin hyvin! Ei kun hyödyntämään :wink

Täällä dpo8, eipä erityistä. Menkkojen pitäisi alkaa viikon päästä. Onko Letroissa ollut viime aikoina miten hyvä saatavuus? Gyne varotteli ettei välttämättä löydy, niin kirjotti kahta eri pakkauskokoa.

Meillä mies normaalisti kotitoimistossa ja mun on edelleen käytävä töissä, niin korona näkyy lähinnä siinä ettei pääse näkemään kavereita. Kestetään kyllä toisiamme :p

Hienoa Vausa että toimii heti noin hyvin! Ei kun hyödyntämään :wink

Täällä dpo8, eipä erityistä. Menkkojen pitäisi alkaa viikon päästä. Onko Letroissa ollut viime aikoina miten hyvä saatavuus? Gyne varotteli ettei välttämättä löydy, niin kirjotti kahta eri pakkauskokoa.

Meillä mies normaalisti kotitoimistossa ja mun on edelleen käytävä töissä, niin korona näkyy lähinnä siinä ettei pääse näkemään kavereita. Kestetään kyllä toisiamme :p

Ainakin mitä ite kattelin yliopiston apteekin sivuilta, niin pitäs letroja olla. Mä alotan sunnuntaina tai maanantaina niin täytyy hakee tässä viikonlopun aikana. :)

Tämähän meni jännäksi, eilen illalla pyyhittäessä ruskeaa verta vähän tyylii teelusikallinen. Esikoisen tärppi kierrossa oli kans rusehtavaa verta joskus kp23 muistaakseni ja nyt kp22. Tänä aamuna ollu semmonen olo että maha tauti tulossa ja maha kipeä ja heikottaa. Tissit myös miehen sanoin pallerot. Sekä nukuin 2h päikkärit jota en muista tehneeni sitten aikoihin. Sekä edelleen koiran pennun kakka tuoksuu hyvälle nokkaan.
Noh ostimpa sitten varalta vain cokista kun grillataan tänään. Ens viikolla testailen sitte :rolleyes:

Hyvää vappua ja tsemppiä tilanteisiin! :smiley-angelic003

Jaahas kp1. Huomenna taas letrot sitten. :meh: laskin niin on muuten yk20 sitten. :eek:

Muokattu viimeksi:
Höh, tulinkin kurkkaamaan oisko täällä ollu plussia :(
Mulla on nyt ihmeen niukat menkat, nyt kp4 ja alkaa jo hyytymään.. Toki sit voi vielä alkaa uusiksi :D

Hei! En oo niin paljon tänne puolelle kirjottanu, mutta lukemassa käyny kyllä. Ja kun täällä nyt plussia kyseltiin :love7Keskiviikkona tein siis ekan haalean näköisen plussan (raskauskeijun ovistestien kylkiäisenä tullut one step) ja eilen sitten tuon kuvassa olevan CB:n.

Kyseessä siis toinen letro-kierto. Merformiinit myös käytössä, ei muita lääkkeitä.

Toivotaan tännekin paljon plussia! :love017

Liitteet

• IMG_20200501_103214__01.jpg
    IMG_20200501_103214__01.jpg
    20.1 KB · Katsottu: 147
Hei! En oo niin paljon tänne puolelle kirjottanu, mutta lukemassa käyny kyllä. Ja kun täällä nyt plussia kyseltiin :love7Keskiviikkona tein siis ekan haalean näköisen plussan (raskauskeijun ovistestien kylkiäisenä tullut one step) ja eilen sitten tuon kuvassa olevan CB:n.

Kyseessä siis toinen letro-kierto. Merformiinit myös käytössä, ei muita lääkkeitä.

Toivotaan tännekin paljon plussia! :love017

Huippua että letrot toimi nopeasti! Paljon onnea! Tarrasukkia matkaan pienelle! :happy::Heartred

Miten pian yrittämisessä letrozolia on mahdollisuus saada? Vaatiiko vuoden yrittämistä? :)

Sain kun kerroin gynelle että menkat niukentuneet 3kk niin että kestää vaan yhen päivän. Epäili etten ovuloi ja käski tikuttaa ovista 2kk. Jos ei plussaa tai vaan toinen plussa niin Letrot kokeiluun. Ja takana alle 6kk yritys.

Miten pian yrittämisessä letrozolia on mahdollisuus saada? Vaatiiko vuoden yrittämistä? :)

Yksityisellä mä sain heti ekalla käynnillä. Ja veikkaan että julkisellakin aika helposti saa, jos on oviksen kanssa häikkää.

Tänään kävin apteekista letrot, 30 tbl. Nythän meillä takana kaks inssiä ja ollaan puhuttu että 3-4 kertaa yritetään. Mutta miehen töiden vuoksi ei oo varmaa, päästäänkö nyt. Ovista en aio ees tikuttaa, kun testit näyttää kokoajan positiivista niin ei oo mitään järkee :banghead: Mahollisimman terveellisesti aion nyt syödä, liikkua, monivitamiini+vehnänalkioöljy, ei stressiä (heh mitenhän seki on mahollista) ja seksiä :hilarious: Niistä on mun kierto tehty. Sitä vielä mietin, et söiskö terolutit loppukierrossa. :rolleyes:

Jos on ovis häiriöitä niin mun mielestä myös aika helposti julkisellakin. En oo ihan varma kerroinko missään vaiheessa edes kauan yritystä taustalla. Sanoin vaan että pcos ja että olen melko varma että en ovuloi luomusti. Eikä sitä sen tarkemmin edes alettu tutkimaan sillon eka käynnillä, annettiin vain resepti letroihin ja terolutteihin :hilarious: Ultras se gyne kuitenkin mun pyynnöstä kun sanoin että haluan tietää mikä tilanne, kun edellisestä ultrasta oli jo useita vuosia aikaa.

Höh, tulinkin kurkkaamaan oisko täällä ollu plussia :sad001
Mulla on nyt ihmeen niukat menkat, nyt kp4 ja alkaa jo hyytymään.. Toki sit voi vielä alkaa uusiksi :D

Mulla on aina 4 päivän menkat :nailbiting: tyyliin 3 välillä..tiiä sit meinaako pahaa.. 1-2 tulee suht paljon vuotoa. Saa nähdä kuinka nyt kun niin pitkä kierto..kp37 jo nyt..

Sen onko menkat vieläkin niukat?

Doris onnea!

Mulla on aina 4 päivän menkat :nailbiting: tyyliin 3 välillä..tiiä sit meinaako pahaa.. 1-2 tulee suht paljon vuotoa. Saa nähdä kuinka nyt kun niin pitkä kierto..kp37 jo nyt..

Sen onko menkat vieläkin niukat?

Doris onnea!

Suunnilleen to pitäisi alkaa ja sit vasta eka Letrokierto, kun piti verikokeita tarkistaa ensin. Sitä odotellessa :rolleyes:

Suunnilleen to pitäisi alkaa ja sit vasta eka Letrokierto, kun piti verikokeita tarkistaa ensin. Sitä odotellessa :rolleyes:

Mullakin pitäisi alkaa viimeistään torstaina menkat! Ollaan sit kiertokavereita :grin ainakin yhden kierron :p

Mullakin pitäisi alkaa viimeistään torstaina menkat! Ollaan sit kiertokavereita :grin ainakin yhden kierron :p

Jee! :grin Toivottavasti ei olla montaa kiertoa :wink Lähinnä mua huolettaa tuleeko enää sellasta mitä voi menkoiksi tulkita et osaa alottaa Letrot sit oikeana päivänä. Tosin jos täältä oikein ymmärsin niin ohje voi vaihdella, eli ei kai se niin tarkkaa ole aloittaako kp 3 vai 5.

Jee! :grin Toivottavasti ei olla montaa kiertoa :wink Lähinnä mua huolettaa tuleeko enää sellasta mitä voi menkoiksi tulkita et osaa alottaa Letrot sit oikeana päivänä. Tosin jos täältä oikein ymmärsin niin ohje voi vaihdella, eli ei kai se niin tarkkaa ole aloittaako kp 3 vai 5.

Mä taidan alottaa kp4 ja sitä seuraavaan kp5. :scratch ja tarkotin yhtä kiertoa siks, kun yleensä mul niin pitkä kierto, että muilla kerkee olla jo uus ovis ku mun menkat alkaa :hilarious: jos sulla tosi niukkaa, ni lasket kp1 ekasta tuhrusta? Ellei seuraava päivä runsaampi. Eipä taida niin päivän päälle tosiaan olla :)

Takaisin