Hienoa Vausa että toimii heti noin hyvin! Ei kun hyödyntämään
Täällä dpo8, eipä erityistä. Menkkojen pitäisi alkaa viikon päästä. Onko Letroissa ollut viime aikoina miten hyvä saatavuus? Gyne varotteli ettei välttämättä löydy, niin kirjotti kahta eri pakkauskokoa.
Meillä mies normaalisti kotitoimistossa ja mun on edelleen käytävä töissä, niin korona näkyy lähinnä siinä ettei pääse näkemään kavereita. Kestetään kyllä toisiamme
Täällä dpo8, eipä erityistä. Menkkojen pitäisi alkaa viikon päästä. Onko Letroissa ollut viime aikoina miten hyvä saatavuus? Gyne varotteli ettei välttämättä löydy, niin kirjotti kahta eri pakkauskokoa.
Meillä mies normaalisti kotitoimistossa ja mun on edelleen käytävä töissä, niin korona näkyy lähinnä siinä ettei pääse näkemään kavereita. Kestetään kyllä toisiamme

laskin niin on muuten yk20 sitten. 
Keskiviikkona tein siis ekan haalean näköisen plussan (raskauskeijun ovistestien kylkiäisenä tullut one step) ja eilen sitten tuon kuvassa olevan CB:n. 

Niistä on mun kierto tehty. Sitä vielä mietin, et söiskö terolutit loppukierrossa.
tyyliin 3 välillä..tiiä sit meinaako pahaa.. 1-2 tulee suht paljon vuotoa. Saa nähdä kuinka nyt kun niin pitkä kierto..kp37 jo nyt..