Letrozolin käyttäjiä?

Mua ei koskaan oo ultrattu en tiiä monta follia ne kasvattaa. Mutta kun tulin raskaaksi niin vaan yksi lapsi synty :hilarious: Mulla kyllä alkuraskaudessa oli vähän niinku menkat sillon, että voihan se olla että oliki kaks mutta se toinen ei jatkanu kehitystä.... Mistä nuista tietää :dead:

Mulle sano lääkäri ultratessaan, että olipa hyvä että otit vain yhden tabletin, kun silläkin tuli kaks isompaa follia. Kai se olis aika paha jos niitä tulis tyyliin viis? :nailbiting:

En usko et tulisin raskaaksi vaikka oli 10 follia.. eihän ne kaikki ole edes hyvälaatuisia..

Kokeile tupla annosta jos se ei vaan se yks oo riittävä. Ja jos 10 follia tulee niin luulis että edes yks hedelmöittys.

Toivottavasti vaan 1 eikä 10 tai edes 5 :hilarious: Mut joo tuskin. Viime syksynä söin 3 kiertoa yhtä letroa . Ekassa ja kolmannessa olin ultrassa. Ekassa 2 johtofollia. Kolmannessa yks isompi ja monta vähän pienempää, pieni monikkoriski. Tokasta en saanut selkeetä ovisplussaa edes. 4,9-5,9mm limakalvot vain noissa..tosin ultrasta meni vielä monta päivää ovisplussaan.
Nyt kun meen julkiselle ensikäynnille ens kuun alussa, niin saa nähdä miltä näyttää jos ultraa, ekaa kertaa se olisi ovulaation jälkeen (noin dpo10)

No joo ei oo hyvä että on monta. Toivottavasti mennyt parempaan suuntaan!
Mie en nuista niin ymmärrä, paljon sen limiksen pitäs noin niinku olla jos raskautta ajettelee?

No joo ei oo hyvä että on monta. Toivottavasti mennyt parempaan suuntaan!
Mie en nuista niin ymmärrä, paljon sen limiksen pitäs noin niinku olla jos raskautta ajettelee?

Kai optimaalisin on vähintään 7mm. En oo letroja nyt syönyt syksyn jälkeen, enkä oo menossa ultraan tässä kierrossa ennen ovista..

Mulle on heti alusta lähtien määrätty x2 letrot, ja n. 12h välein pitäs ottaa että tulee tasaisesti. Joka kerta ultrattu (3krt,ens viikolla taas). Käytännössä yks johtofolli ollut, kahtena kertana jotain pienempiä mutta ei riskiä monikkoon kun niin selvästi pienempiä. En tiiä miks heti tupla-annos, kai päätteli siitä kun kiertojen pituus heittelee luomuna sen verran, että jotain ongelmaa ovulaatiossa on.

Mitäs Jesssulle kuuluu? Ootko käynyt jo varhaisultrassa?

Täällä varmaan ovulaatio pitäis olla tässä näppäimillä. En oo jaksanu testailla, kun lähinnä odotan että tää kierto on ohi ja ensi kierrossa päästään taas inssiin. Letrot on tietty otettu ja siemennystä harrastettu.

Ensi kiertoon ajattelin klinikalta kans kysäistä mikä suhtautuminen olis kasvattaa letro annos, kun ei oo tullut kun 1 solua, jos sais inssiin useamman follin. Mut en tiedä, tyks on ollut vähän nihkeenä kaikkeen, niin varmaan siihenkin

Mitäs Jesssulle kuuluu? Ootko käynyt jo varhaisultrassa?

Täällä varmaan ovulaatio pitäis olla tässä näppäimillä. En oo jaksanu testailla, kun lähinnä odotan että tää kierto on ohi ja ensi kierrossa päästään taas inssiin. Letrot on tietty otettu ja siemennystä harrastettu.

Ensi kiertoon ajattelin klinikalta kans kysäistä mikä suhtautuminen olis kasvattaa letro annos, kun ei oo tullut kun 1 solua, jos sais inssiin useamman follin. Mut en tiedä, tyks on ollut vähän nihkeenä kaikkeen, niin varmaan siihenkin

Kerro sit mitä sanovat!

Kp 28 eikä edes haamua, joo taidan luovuttaa tän kierron suhteen. Läjä ovistestejä seuraavaan kiertoon käyttöön :rolleyes:

Vähän luin kaikenlaisia aloituksia ja sattumalta näin Jesssun kirjoituksen.. Eli nyt vaan toivotaan että kaikki on hyvin, varmuus selvinnee olikohan maanantaina.. kertonee itse sitten :Heartred

Joopa joo. Illalla alkoi tuhru ja yöllä jäätävät kivut. Aamulla tiputtelu ja haamu hävinnyt. Ei tällä limiksellä. Otetteko Letrot aamulla vai illalla?

Joopa joo. Illalla alkoi tuhru ja yöllä jäätävät kivut. Aamulla tiputtelu ja haamu hävinnyt. Ei tällä limiksellä. Otetteko Letrot aamulla vai illalla?
Minä oon ottanut aina iltaisin. Lääkäriltä kerran tästä kysyin ja hän sanoi, että vuorokauden ajalla ei ole väliä, kunhan aina otetaan samaan aikaan.

Mä oon ottanu letrot aina aamuisin :)

Mun mies puhu äsken kaijuttimella työpuhelua ja heillä olisi joku kiireellinen kokous, mikä pitäis saada hoidettua nyt vkl aikana ja siellä toiset perheelliset vetos, et huomenna on äitienpäivä, ettei sillon voi, mun mies täräytti siihen, että tänään on lapsettomien lauantai, et meillä vietetään vuorostaan tänään sitä :grin

Aijon pysyä huomenna somesta kokonaan pois ja säästää itseäni äitiyden hehkutukselta :oops:

Mä oon ottanu letrot aina aamuisin :)

Mun mies puhu äsken kaijuttimella työpuhelua ja heillä olisi joku kiireellinen kokous, mikä pitäis saada hoidettua nyt vkl aikana ja siellä toiset perheelliset vetos, et huomenna on äitienpäivä, ettei sillon voi, mun mies täräytti siihen, että tänään on lapsettomien lauantai, et meillä vietetään vuorostaan tänään sitä :grin

Aijon pysyä huomenna somesta kokonaan pois ja säästää itseäni äitiyden hehkutukselta :oops:

Vaikka mieluummin kaikki vietettäis vaan äitienpäivää niin ihan mahtavaa että sun mies puhuu noin avoimesti! :happy: usein kun miehet ehkä vähän tuppisuumpia on tästä. Ja samat ajatukset, en aio avata somea huomenna.

Miten voi ihminen iloita siitä et kp2 edelleen menkat jatkuu! Eihän nämä nyt kummoiset ole mutta enemmän kuin lusikallinen :smiley-bounce012

Jos huomenna ajattelisi vaan omaa äitiä. Sitten on taas vuosi aikaa saada se oma nyytti syliin tai ainakin tuloilleen. Jospa hoitotauon jälkeen ne toimisikin paremmin :Heartred

Vaikka mieluummin kaikki vietettäis vaan äitienpäivää niin ihan mahtavaa että sun mies puhuu noin avoimesti! :happy: usein kun miehet ehkä vähän tuppisuumpia on tästä. Ja samat ajatukset, en aio avata somea huomenna.
Me ollaan puhuttu kyllä ihan avoimesti, ettei meidän lapsettomuus ole vapaaehtoista, mutta ei olla sen tarkemmin avattu asiaa, et mitä ollaan kokeiltu ja mitä aijotaan kokeilla, osa saattaa jopa aatella, että meillä ei oo mitään mahdollisuutta saada lasta, jolloin ei tuu kyselyitä tai odotuksia :)

Eilen pyörin sängyssä hirvee kuumotus päällä, mietin jo vaihdevuosia kunnes muistin että ehkä letrot vaikuttaa:hilarious: toki saattoi muutenkin olla kuuma asunto saunan jälkeen. Mutta oli jotenkin piinaava kuumuus. Eli tänään letro nro 3 nassuun illalla. Tosi niukat menkat oli :( nyt kp5 ja vähän ruskeaa tuhruttaa vielä, mutta oikeastaan vain 2 päivää tuli punaista verta, eikä mitenkään paljoa.

Takaisin