Letrozolin käyttäjiä?

Mulla oli tänään kp10 ultra, eka letrojen syömisen aloittamisen jälkeen. Kaksi isoa munasolua oli tulossa, ovis lääkärin arvion mukaan torstaina tai perjantaina. Limakalvokin oli hyvä. Haluaa vielä torstaina ultrata, ja sitten irrotuspiikki jos ei itsestään irtoa. Toiveikas olo nyt, pitää vaan varoa ettei liian toiveikas. Ettei liikaa sitten pety.

Dpo10, ei yhtään mitään oireita mihinkää suuntaan. Paitsi finnejä tullu naamaan.. :mad: eilen pistetty taas pikkuannos ovitrellea. Mietin josko to aamuna testais, iltapäivästä pitäs taas pistää vähän. Tietäs uskaltaako ottaa pari kakkosolutta.. :grin Kiinnostais myös katsoa näkyykö ovitrellen vaikutus tikussa. Sit jos jotain näkyisi ni ei kyllä Tietäs onko oikeaa vai tosta ovitrelle. :wacky: en kyllä usko tärppiin, kun ei yhtään sellanen olo. Ainakin tiputtelut ja menkkakipuilut pysyny nyt poissa kun terolut aamuin illoin ja vielä tota piikkiä.

Täällä dpo8 ja nega aamusta. Aikasta juu..mut ei mullakaa oireita, mitä nyt nuhaa ja jotain pientä mut ehkä ne ois muutenki..

Dpo10, ei yhtään mitään oireita mihinkää suuntaan. Paitsi finnejä tullu naamaan.. :mad: eilen pistetty taas pikkuannos ovitrellea. Mietin josko to aamuna testais, iltapäivästä pitäs taas pistää vähän. Tietäs uskaltaako ottaa pari kakkosolutta.. :grin Kiinnostais myös katsoa näkyykö ovitrellen vaikutus tikussa. Sit jos jotain näkyisi ni ei kyllä Tietäs onko oikeaa vai tosta ovitrelle. :wacky: en kyllä usko tärppiin, kun ei yhtään sellanen olo. Ainakin tiputtelut ja menkkakipuilut pysyny nyt poissa kun terolut aamuin illoin ja vielä tota piikkiä.

Mä oon käyttäny myös noita yhden annoksen ovitrelleja kolmen päivän välein ja mulla ne näky ~2vrk erittäin herkissä 10miu testeissä haaleina haamuina mutta pc:ssä ei muistaakseni.

Plaah, kp1 tänään, ihan niinkuin pitikin, näköjään hanat aukeaa tismalleen 16pv ovulaatiokivuista :( Jotenkin nyt tympii ajatus koko letroista, saa vain kauhean migreenin ja kuitenkaan ei tärppiä tule :( Masentaa koko vauvan yrittäminen nyt.. Kaveri sanoi, että ei kannata tehdä lapsia, menee vain rahat ja kroppa.. Joo, nehän ne mulle tärkeintä onkin..

steffi, oliko teillä suunnitelmaa kauanko yritystä letroilla?

Dpo11 tänää ja huomenna oli ajatus testata, mutta en tiiä.. Ei mitään oireita, oon varma negasta. Jotenki ei ees jaksaisi testata, vaikka yleensä oon heti testannut ku mitään voisi teoriassa edes näkyä. Korkkasin jo lonkeronkin 4pv loman kunniaksi. :grin

Plaah, kp1 tänään, ihan niinkuin pitikin, näköjään hanat aukeaa tismalleen 16pv ovulaatiokivuista :sad001 Jotenkin nyt tympii ajatus koko letroista, saa vain kauhean migreenin ja kuitenkaan ei tärppiä tule :sad001 Masentaa koko vauvan yrittäminen nyt.. Kaveri sanoi, että ei kannata tehdä lapsia, menee vain rahat ja kroppa.. Joo, nehän ne mulle tärkeintä onkin..

Pahoittelut :Heartred

Samassa veneessä ollaan, täällä myös kp 1. Oon ilonen, että menkat alkoi ilman terolutteja ja kierron pituudeks tuli vaan 30 päivää. Viime kierto oli 36.

Ja ihan samat fiilikset letroista. Mä oon vetäny niitä kummiskin jo 9 tai 10 kiertoo, 2 taukokiertoo ollu nyt välissä. Aina saa lukee että "ensimmäisellä letrokierrolla tärppi jee" ja harvalle ees määrätään syömään yli kuutta kiertoa... Niin jotenkin oon menettäny uskoni niihin. Et eiköhän se tärppi niiden avulla ois tullu, jos ne auttas. En tiiä :confused2 Mut toisaalta en usko ovuloivani luomuna, niin ei siinäkään oo järkee. :banghead: on tää kyllä työmaa.

steffi, oliko teillä suunnitelmaa kauanko yritystä letroilla?

Dpo11 tänää ja huomenna oli ajatus testata, mutta en tiiä.. Ei mitään oireita, oon varma negasta. Jotenki ei ees jaksaisi testata, vaikka yleensä oon heti testannut ku mitään voisi teoriassa edes näkyä. Korkkasin jo lonkeronkin 4pv loman kunniaksi. :grin
Meillä oli alkuperäinen suunnitelma neljä kiertoa letroilla ja sit uusi aika yksityiselle, mitä tehdä jatkossa, jos tärppiä ei tule, nyt alais se neljäs letro kierto, kun pidin yhden välikierron.. Varmaan suunnitelma ois joko yksityisella ivf tai lähete julkiselle, nämä letro hommat on yksityiseltä klinikalta.. Toki varmaan voisin käyttää nuita letroja vielä sen kaksi kiertoa lisää vielä tän jälkeen, jos haluan, mutta tuo migreeni ei oikein houkuta.. Toki mitä ei sitä oman beiben eteen tekis :arghh:

Täällä kp5 ja letroja taas popsittu. Vähän päätä särkee, mut ei mitään megalomaanista ja öisin hikoiluttaa kun pientä sikaa.

Oon ollut koko päivän taivaissa. Tykskin vihdoin jatkaa hoitoja. Saadaan taas ens kierron alussa ilmoittautua tokaan inssiin. En oikeen jaksa uskoa et inssit tois tärppiä, mut sais nyt edes lusittua ne alta pois et pääsis ivf.:happy:

Täällä Kp 20 ja päätä särkee taas, oon kyllä tässä kierrossa 3 kertaa ottanu miranaxia ettei migreeni kohtaukset mene pahaksi. En usko tärppiin, ei muita oireita kuin tissit vähän hellänä ja koiran pennun kakka tuoksu järettömän hyvälle tänään. Tilasin jo ison läjän ovistestejä seuraavaan kiertoon :hilarious: Vois kuitenki seku vaan testata ens viikolla.

Äh pitikin mennä testaamaan, joku hailura siihen tuli. Luulis ehkä vahvempi olevan Dpo12 jos olis oikeesti, joten ovitrellesta vielä varmaan, sitä on maanantaina pistetty. Tosin rintoja alko nipistelee o_O joten nyt vähän löysässä hirressä taas. :grumpy: Täytynee iltapäivästä vielä uusiks testaa ennen kuin taas pistän (ei kyllä motivaatiota) koska sitten seuraavaksi vasta sunnuntaina ehkä mitään järkeä testaa. Argh, käsittelen tän todennäköisemmin negana.
Muoks: sunnuntaina olis muuten virallinen testipäivä ohjeen mukaan.

Muokattu viimeksi:
Täällä ovistestit tummenee mut CB early nega, korkeintaan viivanpaikka..dpo10.

Soitin husiin:)
aika on touko-kesäkuun vaihteessa. Iiks. Eli inssi ois varmaan vasta loppuvuodesta tai aikaisintaan syksyllä..pakko varmaan malttaa oottaa sinne eikä mennä yksityiselle :p siis miehen mielestä :grin saan syödä letroja odotellessa!

Heh, jotenki semmonen fiilis, että aivan sama koko vauvalle ja ostin viintä, pilaan tän kierron näköjään alkuunsa juomalla :shifty: Aattelin nyt kokeilla sitä kuuluisaa "elä stressaa" tekniikkaa ja vaan olla.. Huomenna kuitenkin aloitan nappailemaan letroja.

Onko teillä muuten vaikuttanu parisuhteeseen tämä korona aika? Musta tuntuu, että ollaan miehen kans ihan liikaa yhdessä ja kummallakin aika hermot kireällä toisen seurasta :grin

Täällä ovistestit tummenee mut CB early nega, korkeintaan viivanpaikka..dpo10.

Soitin husiin:)
aika on touko-kesäkuun vaihteessa. Iiks. Eli inssi ois varmaan vasta loppuvuodesta tai aikaisintaan syksyllä..pakko varmaan malttaa oottaa sinne eikä mennä yksityiselle :p siis miehen mielestä :grin saan syödä letroja odotellessa!
Laita kuvaa viivan paikasta, voihan se olla plussan alku :angelic:

Laita kuvaa viivan paikasta, voihan se olla plussan alku :angelic:

Mäki vedän jo valkkaria:hilarious: välillä meinaa mennä hermot mieheen :hilarious:

Äh ei tossa kuvassa nää mitään..Toivon vaan..
Ovistestit kivemman näköiset :grin ihan kun tuntuis jo menkkaoireet..

Liitteet

• 20200430_073857.jpg
    20200430_073857.jpg
    21.1 KB · Katsottu: 242
  • 20200430_074839.jpg
    20200430_074839.jpg
    18.1 KB · Katsottu: 238
Sain reilu 4h pidätettyä ja edelleen haamulainen.. Mut oishan se nyt jo tässä vaiheessa selvempi, kuitenkin dpo12?? Ellei joku myöhäiskiinnittyjä.. Päädyttiin miehen kans siihen oletukseen, että se ovitrelle tekee tuon ja saan ottaa kaljan. :grin pistin nyt vielä ton vikan pikkuannoksen.. On kyllä jotain tuntemuksia tullu... Mieli voi tehdä tepposet. Sunnuntaina sit seuraava testi ellei menkat ala ennen sitä. Paitsi toissa kierron farssi osoitti sen, että raskaana voi hetken olla vaikka verta tulisikin. Mihinkään voi enää luottaa. :grumpy:

Jannnilla aika vahva ovistesti kyllä! Cb en kyllä erota kännykän näytöllä. Mut sulla vasta Dpo10, eihän sillon yleensä näy vielä mitään! Rauhallisesti sen valkkarin kanssa. :grin

Mukavaa vappua tännekin, kanssatuskailijoille. :)

Heh, jotenki semmonen fiilis, että aivan sama koko vauvalle ja ostin viintä, pilaan tän kierron näköjään alkuunsa juomalla :shifty: Aattelin nyt kokeilla sitä kuuluisaa "elä stressaa" tekniikkaa ja vaan olla.. Huomenna kuitenkin aloitan nappailemaan letroja.

Onko teillä muuten vaikuttanu parisuhteeseen tämä korona aika? Musta tuntuu, että ollaan miehen kans ihan liikaa yhdessä ja kummallakin aika hermot kireällä toisen seurasta :grin

Ei juurikaan. Välillä meinaa mökin seinät kaatua niskaan, kun ei pääse muualle kun töihin ja kauppaan ja on jo ikävä ihmisiä. Mies ropaa venettään ja muuta ni ei onneksi koko aikaa pyöri jaloissa. Ostettiin 1,5v sitten tää nykyinen koti, mikä rempattiin ihan lattiasta kattoon, kaikkea viimeistelypuuhaa riittää ja pihahommia vaikka muille jakaa:hilarious:

Tänään vika letro taas tähän kiertoon. Kierto korkattu ja ovista odottelemaan:happy:

Kyl se on varma että negaa on tämäKIN kierto. Kp1 odotellessa ja letrot naamaan. Onneks en enää eilen ottanut terolutia. Vaikka en usko Plussaan ennen kuin saan kilpparilääkkeet. Ellei arvo olisi mystisesti itsestään tippunut nyt. Ajattelin popsia letrot kp4 alkaen. Ihana olo olla hoidossa, antaa tavallaan vastuu hoitohenkilökunnalle :smug::Heartred aika suuri taakka on tämä lapsettomuus. Mimosa aamupalalla, kippis ja voimia kaikille teille ihanaisille!:Heartpink

Mulla oli tänään kp10 ultra, eka letrojen syömisen aloittamisen jälkeen. Kaksi isoa munasolua oli tulossa, ovis lääkärin arvion mukaan torstaina tai perjantaina. Limakalvokin oli hyvä. Haluaa vielä torstaina ultrata, ja sitten irrotuspiikki jos ei itsestään irtoa. Toiveikas olo nyt, pitää vaan varoa ettei liian toiveikas. Ettei liikaa sitten pety.

Kävitkö eilen vielä ultrassa? Näyttikö hyvältä? :)

Kävitkö eilen vielä ultrassa? Näyttikö hyvältä? :)

En mennytkään, iski siinä kohtaa sitten nuukuus kun ne ultrat on niin kalliita ja lääkäri sanoi, että ei ole välttämätöntä ultrata. Sain irrotuspiikkireseptin ja ohjeen pistää sen sit kun ovisplus tulee. No eilen jo vähän jännitti, kun lääkäri sanoi et follien koon perusteella ovis olis torstaina tai perjantaina, ja eilenkään ei vielä plussaa tullut. Mä kun en oo aina saanut ovisplussaa ollenkaan, joten pelkäsin voiko käydä niin, et hyvät follit vaan surkastuu ja ovista ei tuukaan. Mut tänään oli selkeä plussa! Eli illalla pistämään, iiks jännittää!

Takaisin