Letrozolin käyttäjiä?

Heips,

Mitäs tänne kuuluu, Jannn, Sen, ootteko testaillu? :)

Täällä kp 7, ja kyllä huomaa, että letroja taas napsin pitkästä aikaa.. Mielialanvaihteluita ja kuumia aaltoja. Tänään meinas pakokauhu iskee, kun heräsin siihen ku hikoilin kun pieni sika :hilarious: Ahh ihanat letrot.

Eipä uutta. Dpo15 kp40... kaippa ne menkat torstaina alkaa. Ei mitään oloja mihinkään suuntaan. Toiv ne menkat ees alkaa ku en raskauteen usko.:nailbiting: sit pääsis sunnuntaina popsii letroja :hilarious:

Heips,

Mitäs tänne kuuluu, Jannn, Sen, ootteko testaillu? :)

Täällä kp 7, ja kyllä huomaa, että letroja taas napsin pitkästä aikaa.. Mielialanvaihteluita ja kuumia aaltoja. Tänään meinas pakokauhu iskee, kun heräsin siihen ku hikoilin kun pieni sika :hilarious: Ahh ihanat letrot.
Heh, mulla kans kp7 ja nyt ei oo onneksi niin paljon särkeny päätä, mut toi hikoilu erityisesti yöllä ja sydän jyskyttää :grin

jannn, etkö meinaa siis testata, omilla fiiliksillä vaan? :grin

Tylsää alkukiertoa, kp5 ja huomenna vikat letrot. Tiistaina taas ultrataan ja tehdään suunnitelmaa eteenpäin. En oo varma testataanko miestä nyt sit, en kyllä tiedä onko tarpeen kun yks lapsi on jo ja oli se kemiallinen/varhainen km just. Vika on varmaan vaan minussa, näin veikkaan. :wacky: alettiin inssiä miettimään, mut eiks se ole aika turhaa jos miehessä ei mitään vikaa? Sama se vaan heilutella peittoja.

Steffi ja savonlikka jännäillään sit aika samoina päivinä tässä kierrossa. :grin

Naffa ootteko yksityisellä? En tiedä onko meillekään inssistä hyötyä, mut pakko käydä läpi et pääsee ivf :bag:
Oon testannu monta kertaa, testit ehti jo loppuakin. Viimeks testasin olikohan maanantaina. Tänään lämmöt laski et tänään tai huome varmaan menkat.

Sorruin miehen toiveesta testaamaan dpo 12 Raskauskeijun erittäin herkän. Jotain siinä näkyy valoa vasten, viime kierron testi ihan blanko. Ei vaan ees kunnon kuvaa saa :grin Menkkoja oottelen et pääsisi Letrot aloittamaan. Tässä kuva, alempi viime kierrosta. Ilmeisesti vaan antanut muillekin samanlaista turhaa viivaa.

Kohtahan tänne tulee ovisplussa-aalto :wink

Liitteet

• 20200506_103051.jpg
    20200506_103051.jpg
    19.6 KB · Katsottu: 260
jannn, etkö meinaa siis testata, omilla fiiliksillä vaan? :grin

Tylsää alkukiertoa, kp5 ja huomenna vikat letrot. Tiistaina taas ultrataan ja tehdään suunnitelmaa eteenpäin. En oo varma testataanko miestä nyt sit, en kyllä tiedä onko tarpeen kun yks lapsi on jo ja oli se kemiallinen/varhainen km just. Vika on varmaan vaan minussa, näin veikkaan. :wacky: alettiin inssiä miettimään, mut eiks se ole aika turhaa jos miehessä ei mitään vikaa? Sama se vaan heilutella peittoja.

Steffi ja savonlikka jännäillään sit aika samoina päivinä tässä kierrossa. :grin

Oliko teillä siis alkututkimukset jo tehty vai alkaa vasta?

Sorruin miehen toiveesta testaamaan dpo 12 Raskauskeijun erittäin herkän. Jotain siinä näkyy valoa vasten, viime kierron testi ihan blanko. Ei vaan ees kunnon kuvaa saa :grin Menkkoja oottelen et pääsisi Letrot aloittamaan. Tässä kuva, alempi viime kierrosta. Ilmeisesti vaan antanut muillekin samanlaista turhaa viivaa.

Kohtahan tänne tulee ovisplussa-aalto :wink

Mulla esikoisesta oli vielä tuostaki haaleammat viivat, joten toivoa on. Mulla piti ihan järkkärillä kuvata tikut kun ei puhelimen kameraan edes näkyny.

Toivottavasti vahvistuu! :)

Eipä julkisella anna letroja...

Ei puol vuotta riitä yrittämiseen. Ja ovulaatiot pitäis tulla jos on kuukautiset höpinöitä vaan jaaritteli.

Eipä julkisella anna letroja...

Ei puol vuotta riitä yrittämiseen. Ja ovulaatiot pitäis tulla jos on kuukautiset höpinöitä vaan jaaritteli.

Mitä ihmettä? Kauan sitten täytyy ootella? Ja ei kai ne menkat ole mikkään tae että ovuloi, voihan se olla että ovuloiki muttei tarpeeksi hyvin raskautumiseen.

Sen, ooh jännää! Päivitä tilannetta sit kun taas testaat! :grin

Joo yksityisellä ollaan. Mua on tutkittu vaan, ja lääkäri puhui aluksi, että mies voitaisiin tutkia kun pari letrokiertoa mennyt, jos ei onnista. Oli sillon optimistinen, että ei välttämättä ole paljosta kiinni... :rolleyes: No nyt on neljäs letrokierto ja välissä se yks jossa kemiallinen/kesken. Ei olla julkiselle pyydetty lähetettä, kun vähän mietityttää, että jaksetaanko lähteä rankempiin hoitoihin vai annetaanko vaan sitten olla ja ollaan kolmen hengen perhe. Ajattelin jos tiistaina kysyisin näkeekö tarvetta tutkia mieskin. Muoks: Luulen siis, että joku inssi olisi maksimi johon ryhdyttäisiin. Nää letrotkin stressaa mua jo tarpeeksi. :stop:

Jotenkin odottavainen olo. Viimeks kun oli kaksi letrokiertoa putkeen, niin oli aikaseen "hyvä" ovis ja hetkellinen tärppi. Jospa ois nyt tarpeeksi boostia tullut taas kun kaksi letrokiertoa putkeen. :woot:

Inanna, voi höh. :sour: olisiko mahdollista käydä yksityisellä?

Yksityiselle suunnattava joo.. kun heidän välinpitämättömyyttään menkkojen puuttumisen osalta menin sinne yksityiselle. Siihenkin vetoavat.. (ihan kuin mulla muka ois sinne varaa mennä joka kerta...)

Apteekin omalla haamujen haamu dpo14 kp29. Himmeämpi kuin kemiallisesta. Eiköhän jää myös sellaiseksi.

Liitteet

• 20200507_065716.jpg
    20200507_065716.jpg
    16.8 KB · Katsottu: 260
Voi Sen, lähtisipä se vielä tummumaan:Heartred

Täällä kp1. Ehkä sitten alotan kp3 eli lauantaina letrot, ei tarvii niin montaa arkena popsia niitä :p katsotaan sit mikä kp ens kierrossa alotan. Söin kai viimeksi niitä aamuisin, mut mitäs jos ottais iltaisin? Milloin te syötte? Entä jos tuplaletrot, aamuin sekä illoin vai 2 kerrallaan? Tästä oli joskus puhe, joku oli ottanut aamuin illloin ja joku kerralla.. itse ehkä aamuin illoin

Voi Sen, lähtisipä se vielä tummumaan:Heartred

Täällä kp1. Ehkä sitten alotan kp3 eli lauantaina letrot, ei tarvii niin montaa arkena popsia niitä :p katsotaan sit mikä kp ens kierrossa alotan. Söin kai viimeksi niitä aamuisin, mut mitäs jos ottais iltaisin? Milloin te syötte? Entä jos tuplaletrot, aamuin sekä illoin vai 2 kerrallaan? Tästä oli joskus puhe, joku oli ottanut aamuin illloin ja joku kerralla.. itse ehkä aamuin illoin

Mie ottasin tuplat "ilman lupia" jos ei tärppiä alkaisi kuulumaan. Ja ottasin varmaan illalla x2 niin jos tulee huono olo niin nukkuis sen ohitte :hilarious:

Omaanapaa kp28 eikä menkkoja näy, testit ei oo vielä saapunut että pääsis testaileen. Oireita kyllä on, maha turvonnut ja nippailee, vv runsastunut, aamusin etova olo, kylmä varsinki illalla,tisseihin sattuu niin ettei voi liivejä pitää, kahvi ei maistu, ja nukun päikkäreitä joka päivä, ainaki ne jotka tuli äkkiseltään mieleen.

Joo ilman lupaa noi vikat letrot ottaisinkin tuplana, tämä kierto yhdellä:hilarious:

En mie usko että siitä haittaakaan on, monikko riski varmaan vaan suurempi. En kyllä tiiä millä perusteella ne ees määrää joillekki alotukseen jo sen tuplana:hilarious:

En mie usko että siitä haittaakaan on, monikko riski varmaan vaan suurempi. En kyllä tiiä millä perusteella ne ees määrää joillekki alotukseen jo sen tuplana:hilarious:

Onks joku saanut jo aloitukseen? Ehkä jos ovuloi hyvin harvoin tmv. Apua rupes jo pelottaa monikkoriski :hungover::hilarious: vaikka tuskin tärppäis ollenkaan! Mut sit vaikee uskoa et inssitkään toimii..

Mulle sano lääkäri ultratessaan, että olipa hyvä että otit vain yhden tabletin, kun silläkin tuli kaks isompaa follia. Kai se olis aika paha jos niitä tulis tyyliin viis? :nailbiting:

Takaisin