Buubi
Satasella mukana keskusteluissa
Mä oon siis nyt itse vaan käynyt yksityisellä gynellä ja mua vaan hoidettu kun selkeesti vikaa (PCOS). Jos ei pariin kiertoon tärppää letroilla niin sitten lapsettomuushoitoihin jossa sit varmaan tuo miekkonen heti tsekataan.![]()
Mekin käytiin alussa yksityisellä ja sieltä saatiin lähete julkiselle, kun oli yritystä vuosi, multa labrat katsottu ja miehen sperma tutkittu. Miehen kokeet maksoi vain alle satasen, omien käyntien ja tutkimusten hintoja en halua enää muistaa
Letrot aloitettiin siis vasta julkisella lapsettomuuspolilla:)

Meillä nyt tosiaan vuosi yritystä takana ja ei oo käynyt mielessäkään että vois miehessä olla vikaa kun tää mun PCOS on niin selkeä. Ollaan 27 ja 30 vuotiaita ja miehen edellisessä suhteessa (kylläkin 10v sitten) heillä alkoi raskaus mutta se meni kesken. Eilen tämä sit iskikin että nyt kun mulle on apua löydetty mikä selkeesti toimii niin toivottavasti mies on kunnossa! Vähän keskusteltiin että varataan aika parin kk sisällä laajaan siemennesteanalyysiin jos ei nyt tärppiä tuu. Mä kans haluan olla tilanteen herra ja selvittää ja tietää kaikesta kaiken joten tiedän tunteen! 
On tämä kyllä sellanen työmaa että ohhoh. Tuntuu niin epäreilulta että jotkut ne sikiää kun istuu samalle saunan lauteelle miehen kanssa ja jotkut ei vaan millään onnistu
Toisaalta olen onnellinen, ettei ole tarvinnut kokea esim. keskenmenoja, se olisi varmasti moninkerroin raskaampaa.