Letrozolin käyttäjiä?

Me suunniteltiin et heilutellaan peittoja joka päivä tämän viikonlopun, ja tällä viikolla ollaan kyllä joka toinen päivä harjoiteltu joten yrittämisestä tämän ei ainakaan pitäisi kiinni jäädä. :grin Mua ärsyttää kun stressaan tätä ihan älyttömän paljon ja vaikka tiedän että stressaaminen ei ainakaan edesauta asioita niin sen lopettaminen on helpommin sanottu kuin tehty :sad001

No hyvä et peitto heiluu, sit ei pitäs olla välii vaik ei tiedä millon ovis :) sama täällä, vaikee lopettaa stressi .. Siks yritän noi oheisstressinaiheuttajat lopettaa, jos auttais vähän :) nyt jo on luottoo sen verran letroissa et seki vähentää jo vähän. Varmaan jos ei pariin kiertoon tärppää ni stressi palaa :oops:
 
Mä en tiedä mitä nyt tapahtuu että onko tää nyt sitä ovulaatiota ku mulla särkee/vihloo vasempaa munasarjaa. Mulla ei oo yli 10 vuoteen ollut ovista niin oon ihan hukassa näiden oireiden kanssa. Eilen kyllä olin aika kostea kun hommailtiin joten näillä merkeillä ilmeisesti ovulaatio vois tapahtua! Ovistestin aattelin päivällä tehdä vaikka vähä ottaa päähän niitä tehdä kun eilenkin tuli niiiiin hailakka viiva että hyväkun silmällä erotti.

Kuulostaa oviskivulta eli lähellä on! :p
 
Täällä kanssa kp1 ja mietin ensi kierron letroja. Jaksanko noita. Tässä kierrossa oli kovin selkeästi olo etten ole raskaana. Edellisessä taas vahvasti tärppiolo.

Alkaa siis yk 20 ja mahdollisesti kolmas Letrokierto. Meillä kuuden kierron jälkeen oikeastaan seuraava hoitomuoto on lahjasolut.
 
Mä huomaan nyt itsestäni että mulla on toiveet tosi korkeella ja se pelottaa aika lailla.
Jos tässä kierrossa ei nyt tärppää niin tiedän että tuun putomaan korkeelta ja kovaa.
Täytyy alkaa vähän prosessoimaan sitäkin jos tämä ei tärppääkkään kun eihän sitäkään tiedä onko esim. miehen "tavara" hyvää vai ei.

Tein äsken ovis testin ja selkeä viiva tuli. Ei kuitenkaan ihan kontrolliviivan veroinen mutta nyt näkyi ainakin kunnolla.
 
Onnea Haisulille plussasta! :p

Jesssu noi sun oireilut täsmää tänne ihan täysin :grin Täällä nyt menossa kp14, enkä oo plussaa saanu ovistestiin. Ostin oikein hymynaamatestin ettei tartte arpoa, kun lekurikin kp10 ultrassa arveli ovulaation tapahtuvan muutaman päivän sisällä. Tänään menee testaaminen tosin vasta iltaan kun aamusta iltaan töissä vklpn.
Mut samanlaista kipuilua, jonka uskoisin olevan munarakkukan kasvukipuja/oviskipuja :bookworm:
Toivottavasti kaikilla tärppäis :angelic:
 
Siis mä olen jotenkin käsittänyt, että samalla kun naiselle tehdään ne alkukartoitukset (ultra ja verikokeet =fsh, amh jne) miehen tavara tutkitaan? Onko siis eri käytäntöjä? Mulla koko toi setti vedettiin heti kuukaudessa syksyllä kun oltiin yritetty puoli vuotta tuloksetta.
 
Meillä siis miehen tavara priimaa. Mulla fsh 6 eli loistava mutta antraalifolleja toisella puolella laskennassa vain 2 ja toisella viisi. Ja amh se surullisen kuuluisa 0.7.
 
Meillä ei vielä miestä ole tutkittu, olen käynyt yksityisellä ja sain letrot kun alhainen progesteroni.
 
Oi että, paljon onnea Haisulille plussasta! Tulee itellekin hyvä fiilis näistä onnistumistarinoista ja tsemppaa :) Ja toivottavasti myös Jesssu ja Senetti pääsette pian piinailemaan.

Tähän väliin myös vähän omaa napaa, mut mulla on vähän ristiriitaset fiilikset. Tänään kp 26 ja oletin että ovis oli kp 20 tai 21. En oo varma, koska en saanu tikulla kiinni. Nyt on eilen ja tänään vähä nipistelly alavatsaa ja lisäks sitkeää valkovuotoa tulee, vaikka mä oon luullu et oviksen jälkeen on aina kuiva kausi :joyful: Noh saa nähdä. Koitan olla miettimättä, mut helpommin sanottu kun tehty.. :shifty:
 
Siis mä olen jotenkin käsittänyt, että samalla kun naiselle tehdään ne alkukartoitukset (ultra ja verikokeet =fsh, amh jne) miehen tavara tutkitaan? Onko siis eri käytäntöjä? Mulla koko toi setti vedettiin heti kuukaudessa syksyllä kun oltiin yritetty puoli vuotta tuloksetta.

Meillä tutkittiin myös kumpikin heti kun päästiin julkiselle lapsettomuuspolille
 
Siis mä olen jotenkin käsittänyt, että samalla kun naiselle tehdään ne alkukartoitukset (ultra ja verikokeet =fsh, amh jne) miehen tavara tutkitaan? Onko siis eri käytäntöjä? Mulla koko toi setti vedettiin heti kuukaudessa syksyllä kun oltiin yritetty puoli vuotta tuloksetta.

Mä oon siis nyt itse vaan käynyt yksityisellä gynellä ja mua vaan hoidettu kun selkeesti vikaa (PCOS). Jos ei pariin kiertoon tärppää letroilla niin sitten lapsettomuushoitoihin jossa sit varmaan tuo miekkonen heti tsekataan. :thumleft
 
Mä oon siis nyt itse vaan käynyt yksityisellä gynellä ja mua vaan hoidettu kun selkeesti vikaa (PCOS). Jos ei pariin kiertoon tärppää letroilla niin sitten lapsettomuushoitoihin jossa sit varmaan tuo miekkonen heti tsekataan. :thumleft

Sama suunnitelma täällä :) toiv ei tarvi sinne asti mennä! Me kyl ehkä yksityisel tsekataan toi mieski. Katsotaan..
 
Meillä siis miehen tavara priimaa. Mulla fsh 6 eli loistava mutta antraalifolleja toisella puolella laskennassa vain 2 ja toisella viisi. Ja amh se surullisen kuuluisa 0.7.

Eikö teille ole ollenkaan ehdotettu ivf:ää omilla soluilla? Munasoluja voi toki tulla vähän, mutta yksikin hyvä riittää. Kaikilla yli 40v on alentanut hedelmällisyys (ylilääkärin toteamus), mutta silti omillakin soluilla voi onnistua. Olen kuullut, että alle 0.4 amh:llakin on onnistuttu luomuna ja ivf:n avulla. Ennen keskenmennyttä luomuraskauttani lääkäri sanoi, että ennenkuin on kokeiltu ivf:ää, he eivät voi sanoa munasolujeni laadusta juuri mitään. Minun tapauksessa lääkärit uskoivat luomuraskauteen, koska yritystä oli ollut lyhyen aikaa. Ensin tarjottiin ovulaation induktiota, ja nyt kun ikä painaa, ivf:ää omilla soluilla, vaikka antraalifollikkeleita oli n. 11 ultrassa.
 
Jesssu josko ne olisi vihlonnat olisi ovulaatio kipuja?

Tein äskön testin ja hymynaamaa näytti (kp14) :wink

Mistä muuten aletaan laskea dpo päiviä? Testistä seuraavana päivänä vai mitenkä. :bookworm: osaako joku viisaampi neuvoa :grin
 
Jesssu josko ne olisi vihlonnat olisi ovulaatio kipuja?

Tein äskön testin ja hymynaamaa näytti (kp14) :wink

Mistä muuten aletaan laskea dpo päiviä? Testistä seuraavana päivänä vai mitenkä. :bookworm: osaako joku viisaampi neuvoa :grin

Muistaakseni yleensä testi plus päivä on dpo-1, sitä seuraava dpo0 ja sit 1. Mut en tiiä oliks eri testeissä eroja tmv... Mut about tolleen :)
 
E-O Olivia ne varmaan laskee sillä yleisellä kaavalla jossa mun 7 follia tuottaa 3.5 solua jotka voi potentiaalisesti jatkaa ja sit mun ikäisellä 75% soluista jo huonoja eli tulos olisi 0.8 elävää vauvaa. Ei siis kannata. Kaksi klinikkaa jo laskenut.
 
Kyllä tässä taitaa joutua uskomaan että ovulaatio vihdoin tapahtuu!
Pieni itku tuli (miten säälittävää:hilarious::yuck:) mutta tätä on odotettu niiiiiiin kauan! Eihän tässä vielä raskaana olla mutta pieni (tai aika isokin) voitto jo tämäkin! :Heartred
:love7

muoks, eihän toi nyt toki vielä tummempi kun kontrolli oo mutta ainakin hyyyyyyvin lähelle!!!:smiley-angelic001
 

Liitteet

  • IMG_20190720_201840.png
    IMG_20190720_201840.png
    267.2 KB · Katsottu: 196
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top