Letrozolin käyttäjiä?

Molemmil puolil rakkulat! Toinen 13mm ja toinen 14mm. Limakalvo vast 5,9mm. Kuulemma väh. 7mm ois hyvä. Mut joulukuus mul oli 5,6mm kp23 ni iha jees toi 5,9 kp11! Vaik voihan ne kierrot vaihdella muuteki.

Antoi terot ku rupesin kyselee ohuelle limikselle tukea. Mut en tiiä alottaako vai ei :bag: ovisplussasta neljäntenä päivänä anto ohjeeksi. Mielummi oisin niit lugeja ottanu.. Vaik eikai teroista haittaakaa oo?? Olin paljon puheliaampi ja innokkaampi ku gyne :hilarious: ei siit paljoo irronnu ja makso 203e. Sanoi et kandee jatkaa vaan yhdel pilleril päiväs letroja ettei tuu liikaa munarakkuloita. Ja jos ei raskaudu syksyl ni hoitoihin, ikä ja reuma painaa päälle... Kumpa saisin ton miehen testeihin nyt ni näkis senki.
 
Molemmil puolil rakkulat! Toinen 13mm ja toinen 14mm. Limakalvo vast 5,9mm. Kuulemma väh. 7mm ois hyvä. Mut joulukuus mul oli 5,6mm kp23 ni iha jees toi 5,9 kp11! Vaik voihan ne kierrot vaihdella muuteki.

Antoi terot ku rupesin kyselee ohuelle limikselle tukea. Mut en tiiä alottaako vai ei :bag: ovisplussasta neljäntenä päivänä anto ohjeeksi. Mielummi oisin niit lugeja ottanu.. Vaik eikai teroista haittaakaa oo?? Olin paljon puheliaampi ja innokkaampi ku gyne :hilarious: ei siit paljoo irronnu ja makso 203e. Sanoi et kandee jatkaa vaan yhdel pilleril päiväs letroja ettei tuu liikaa munarakkuloita. Ja jos ei raskaudu syksyl ni hoitoihin, ikä ja reuma painaa päälle... Kumpa saisin ton miehen testeihin nyt ni näkis senki.

Hei hienoa, sullahan ois sit ovis viikon sisään :) ja limis kyl ehtii viel kasvaa ovikseen mennes:happy: terot on musta ns miedompia ku luget (ja siisitimpiä käyttää:hilarious:). Ja ymmärtääkseni ihan turvallinen loppukierron tuki että voihan niitä kokeilla! Tuliko teillä syksyllä vuosi täyteen yritystä? Olitko muuten tyytyväinen käyntiin? :)
 
Hei hienoa, sullahan ois sit ovis viikon sisään :) ja limis kyl ehtii viel kasvaa ovikseen mennes:happy: terot on musta ns miedompia ku luget (ja siisitimpiä käyttää:hilarious:). Ja ymmärtääkseni ihan turvallinen loppukierron tuki että voihan niitä kokeilla! Tuliko teillä syksyllä vuosi täyteen yritystä? Olitko muuten tyytyväinen käyntiin? :)

Joo sanoi et ala huomenna ovista tikuttaa. Alotin kyl jo ma ja tänää yhet :hilarious: joo vois kokeilla terolutit ainaki jos bongaan oviksen varmasti.. No en gyneen ollu täysin tyytyväinen, tuntui kiireiseltä eikä mitään ylimäärästä puhunu.. Ainiin ja kohdus näky nestettä mut en tajunnu kysyä enempää siitä ku ruvettii munarakkuloista puhuu :( toiv ei mitään vakavaa. Tai verta jääny km:stä?? Tai voiko olla spermaa eiliseltä :hilarious: vvai viime ovulaatiosta (jos ees oli) jäänteitä? Toiv ei ovis viel muutamaan päivään et kerkeis kasvattelee limistä ja rakkuloita :) kääk se kirjotti geminiriski..
 
Ja sit kysyin gyneltä tai totesin että raskaudesta asti ollu näppylöitä olkapäissä/selässä, et oisko jotain hormoninäppyä... Niin sano vaan et joo ei hän tiedä :facepalm::hilarious: en kyl enää tolle menis ellei pakko :)
 
Piti eilen hakee lisää letroja, jos saatavuusongelmia ilmenee. Tuumas apteekkari, että mulle kirjoitetut on ainoa valmiste, jota on saatavilla :)

Täällä kp27 menossa. Mitään hajua milloin mahdollisesti menkkojen pitäisi tulla, kun ei se ovis löytynyt..
Mietin uskaltaisko nostattaa letrot 2tbl päivässä annokseen :angelic:
 
Peonies ja savonlikka, ootteko testaillu tai onko mitään oloja? :) täällä alkanut taas piiiitkät puoltoista-pari viikkoa, dpo1.

Täällä on menossa kp29 ja menkkajomotukset loppu kun seinään.. yleensä ennen menkkoja mulla on tissit kipeänä ja turvonneet, niin nyt ei ole sitäkään. Nyt en ole testannut ja ajattelin odottaa viikonlopulle, yleensä kierto tosiaan ollut 31-33 pvä. Tosin kyllä ovis oli normaalia aikaisemmin, että luulis kierron vähän lyhentyvän. Minkäänlaisia tuntemuksia ei ole.o_O Ja tsemppiä piinailuun! :happy:
 
Heips!

Aika ihmeellinen gyne kyllä ollu sulla Jannn :grin Mullakin on tuolla missä käyn, ollu 3 eri gyneä ja kaks niistä on sellasia joiden luo en ihan niin mieluusti mene. Mutta pääasia että sait hyviä uutisia, tsemppiä :thumleft

Ja smoothiellakin jännät viikot edessä, tsemppiä sullekin ja hyviä hermoja :p

Täällä ei oo minkäänlaisia oloja ollu nyt hetkeen ja testiäkään en oo tehny, enkä tee, ellei menkkoja kuulu. Mullahan tosiaan terot vielä käytössä sunnuntaihin saakka, joten piiiiiitkä kiertohan tästä tulee, jos ei plussaa tuu.
 
Mietin et jos menkat alkaa ku teroja syöny vaikka 7päivää, ni kandeiskoha ne sit keskeyttää siinä vaihees?
 
Mietin et jos menkat alkaa ku teroja syöny vaikka 7päivää, ni kandeiskoha ne sit keskeyttää siinä vaihees?


Teroluteista ei taida siinä vaiheessa enää oikein ole hyötyä, jos vuoto alkaa kesken kaiken. Mun kolmesta Terolutkierrosta kaksi alkoi tiputella jo 8. päivänä ja yleensä yhden päivän tiputtelupäiviä olikin kolme tai neljä. Olisi pitänyt lopettaa ne tiputteluun. Tosin sinuun nähden tilanteenikin oli tietysti eri, koska mulla oma kierto yritti epätoivoisesti puskea Terolutien läpi. Mulla on nyt kp2 ja vuodan kuin seula. :woot:
 
Teroluteista ei taida siinä vaiheessa enää oikein ole hyötyä, jos vuoto alkaa kesken kaiken. Mun kolmesta Terolutkierrosta kaksi alkoi tiputella jo 8. päivänä ja yleensä yhden päivän tiputtelupäiviä olikin kolme tai neljä. Olisi pitänyt lopettaa ne tiputteluun. Tosin sinuun nähden tilanteenikin oli tietysti eri, koska mulla oma kierto yritti epätoivoisesti puskea Terolutien läpi. Mulla on nyt kp2 ja vuodan kuin seula. :woot:

Nii, saa nähdä mitä ne mulle tekee, mul tosi niukat menkat ja alkaa dpo14-17 yleensä. Jos en bongaa ovista ni en viitti alottaa nyt teroja edes..
 
Nii, saa nähdä mitä ne mulle tekee, mul tosi niukat menkat ja alkaa dpo14-17 yleensä. Jos en bongaa ovista ni en viitti alottaa nyt teroja edes..

Millä merkillä testailet ovista? Onko viivat yhtään vielä vahvistumaan päin?
 
Millä merkillä testailet ovista? Onko viivat yhtään vielä vahvistumaan päin?

Sofilla. Ei oo tummunu vielä. Tai on väriä olllu taas jo pari päivää mut ei tummaa. Jos saan tummempaa ni voin digillä varmistella, niihin en oo plussaa saanu koskaan, ehkä tehny väärään aikaan :p
 
Nii, saa nähdä mitä ne mulle tekee, mul tosi niukat menkat ja alkaa dpo14-17 yleensä. Jos en bongaa ovista ni en viitti alottaa nyt teroja edes..

Mullakaan ei ole yleensä ollut runsaat. Terolutien myötä ne oli niukemmat kuin ennen. Nyt Pregnylpistoksen myötä ilman Teroluteja tuli kunnon kuukautisoireet ja runsas vuoto, vaikka Terolutien aiheuttama niukka tiputtelu oli vasta reilu kaksi viikkoa sitten. Soitin naikkarille ja sanoivat ettei mulle olisi pitänyt antaa Teroluteja ollenkaan, koska oma kierto toimii. Kierto oli vaan tauolla keskenmenon vuoksi kunnes keho on tervehtynyt. Erikoista että kolme lääkäriä kehoitti syömään Teroluteja ja nyt kaksi viimeisintä ettei olisi pitänyt koskaan aloittaakaan niitä.. Huokaus.. Sen ainakin opin, että Terolutien/Lugesteronien kanssa pitää olla tarkkana ettei ne siirrä vuodon alkua, jolloin ovulaation laskeminen voi vaikeutua, jos/kun uusi kierto alkaa pyörimään taustalla ennen vuodon alkua :brb:.
 
Mullakaan ei ole yleensä ollut runsaat. Terolutien myötä ne oli niukemmat kuin ennen. Nyt Pregnylpistoksen myötä ilman Teroluteja tuli kunnon kuukautisoireet ja runsas vuoto, vaikka Terolutien aiheuttama niukka tiputtelu oli vasta reilu kaksi viikkoa sitten. Soitin naikkarille ja sanoivat ettei mulle olisi pitänyt antaa Teroluteja ollenkaan, koska oma kierto toimii. Kierto oli vaan tauolla keskenmenon vuoksi kunnes keho on tervehtynyt. Erikoista että kolme lääkäriä kehoitti syömään Teroluteja ja nyt kaksi viimeisintä ettei olisi pitänyt koskaan aloittaakaan niitä.. Huokaus.. Sen ainakin opin, että Terolutien/Lugesteronien kanssa pitää olla tarkkana ettei ne siirrä vuodon alkua, jolloin ovulaation laskeminen voi vaikeutua, jos/kun uusi kierto alkaa pyörimään taustalla ennen vuodon alkua :brb:.

Onpas epäselvää :hungover:
 
Miten se vaikuttaa, että sais lähetteen julkiselle yksityiseltä? Pääseekö muka jonon ohi?
 
Miten se vaikuttaa, että sais lähetteen julkiselle yksityiseltä? Pääseekö muka jonon ohi?

Et pääse. Samaan jonoon, jos sitä on, kaikki menee tuli lähete mistä vain. TAI ehkä sillon pääsee nopeammin jos on joku selkeä syy hedelmällisyyden laskuun ja on jo todella kiire esim nuorella vaihdevuosia enteilevä amh-arvo.
 
Takaisin
Top