Voisko yksityiseltä saada lähetteen julkiselle vai menikö vain toiste päin?
Ainakin mun gyne sanoi että nyt ens kerralla kun meen niin laittaa lähetteen julkiselle!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Paljonko inssi maksaa? Kaikenlisäks sinä yksityisellä?
Täällä dpo8 eikä mitään tuntemuksia. Saas nähä alotanko letrot ensi viikolla..
No meille tuli yli kk sitten lappu mis ilmotettiin että ollaan jonossa ja jono 3-4 kk en tiedä sisältyykö se kesätauko tuohon jonoon vai tuleeko vielä päälle.Oliko arvioo kauan olis joutunu odottamaa sinne polille pääsyä?
Meillä taisi olla lähetteestä tasan kuukausi kun saatiin aika, vaikka sanoivat että on ruuhkaa ja voi mennä aikaa.
Dextrassa inssille tulee hintaa muistaakseni lähes 400e + lääkkeet jos niitä määrätään. Että kovat on hinnat mutta niin on myös vauvakuume ja liian turhautunut yrittämään enää pelkästään ite.
Mullakin tais mennä 2-3kk perhesuunitteluneuvolasta, että sai ajan julkiselle hoitoihin.
Tämä mun kokeilu vehnikselle.. en tiedä johtuuko siitä vai mistä, mutta menkat kestää näköjään kauemmin jospa se kohdunlimakin olis sitten paksumpi.
No nyt menen vasteultraan omin päin yksityiselle. Tosin varasin jo ens viikollekin varuiks ajan, jos oiski nyt raskaana, ni vois kysyä saako luget tmv tukemaan raskautta :bag:
Oliko sulla jannn jotai oireita jo? :angelic:
Vehnäalkioöljy? Pitäis munki saada runsaammat menkat.. Pelkään et limis ihan ohkanen tällasil menkoil :/
Tein tässä iltasella tyylipuhtaan negan
Turhauttavaa
Oletteko kokeilleet muita ihmerohtoja vehnänalkioöljyn lisäksi? Itse en ole kokeillut öljyä, mutta raskautumista ennen ja aikana join Donafertya (joka tulee kai elokuussa uudelleen markkinoille). Vähensin radikaalisti myös kahvin juontia sekä aloitin raskausvitamiinivalmisteen syönnin jo etukäteen.
Nyt olen syönyt päivittäin myös greippejä (luonnon foolihappoa) raskausvitamiinivalmisteen lisäksi sekä syönyt myo-inositolia sisältäviä hedelmiä/kasviksina, mutta en tiedä, onko siitä ollut muuta kuin psykologista apua :angelic: (että kokee tekevänsä kaikkensa asian eteen)..
Mulla on Donafertyä laatikollinen mutta en vaan mitenkään saa itseäni juomaan sitä litkua kaksi kertaa päivässä..
Ekasta kierrosta, josta söin royal geleetä niin plussasin. Joka olikin tuulimuna tai keskenmeno. Sen jälkeen uskalsin yhden kierron syödä sitä kunnolla. En usko että enää syön. Ja nyt jos otan letrot käyttöön, en tiedä viitsinkö lisäksi muuta syödä. Lääkärithän ei niitä suosittele, koska ei ole kunnolla tutkittuja. Olen kuullut, että Q10 olisi hyväksi, mutta luonnontuote sekin.